Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Nå er EL-tester kjøpt inn, også hostesaft og grapefrukt-juice som jeg tar hver dag opp mot eggløsninga. Her skal man gardere seg godt Har lenge lest mange plasser på nettet tips og råd fra dere andre som har kommet opp, og i går tok jeg mot til meg og kom i prat med ei snill dame på en Life-butikk, som hadde gått på kurs for å lære seg mer om disse tingene ved å klare å bli gravid. Hun hadde selv tatt masse ekstra greier, og hun hadde klart det, for magen var allerede begynt å vises på henne. Jeg har selv tenkt å starte litt enkelt denne måneden, men klaffer det ikke, så skal jeg ta en nærmere prat med henne neste gang. Vi kastet pillene i juni 2003, har prøvd "halvhjertet" siden, men det har ennå ikke skjedd noe, og nå har vi bestemt oss for å begynne å prøve litt grundigere. Men jeg prøver kanskje litt hardere enn min kjære, for han vet ikke om EL-testene :oops: Kommer ikke til å fortelle om dem, for de kostet litt, og EGENTLIG så har vi ikke økonomi til akkurat den sorten akkurat nå... Men men. Det får så være for denne gangen Som jeg skrev i et annet innlegg her inne, så har mine sykluser vært helt ute på bærtur siden pillene ble kastet, så jeg har ikke den fjerneste anelse en gang om når jeg er på mitt mest fruktbare. Det har gått 3, 0, 12, 4, 21 og nå 9 dager i januar over tiden. Så for alt man vet så har man kanskje bommet totalt de fleste gangene. Men nå er det på tide at det skjer noe her! Så det er min historie for øyeblikket. God tanke at jeg ikke er alene om dette. Tenk at man kan bli så fortvilet og frustrert over dette. Gleder meg virkelig til den dagen jeg får se resultat. Om den dagen kommer da... GRØSS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi er nok mange her som har prøvd både hostesaft, grapefruktjuice, EL-tester og det som verre er, så her får du vekslet en hel masse erfaringer! Lykke til da - håper det klaffer for dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 Mulig det er et dumt spørsmål: Hvorfor grapefruktjuice???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 4. februar 2004 #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Mulig det er et dumt spørsmål: Hvorfor grapefruktjuice???????????? For å få kroppen til å produsere mer slim, så svømmerne har nok å svømme i. Hostesaften (Solvipect) løser opp slimet, så det blir lettere å komme frem i. Jeg tok begge deler. Fikk full klaff, men det er jo ikke sikkert juicen og hostesaften var grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. februar 2004 #5 Del Skrevet 4. februar 2004 Er det da meningen at man skal ta både Solvipect og grapefruktjuice samtidig?? *veldig uvitende* Planlegger ikke barn selv, men drikker mye grapefruktjuice fordi det er GODT. Og så er jeg veldig nysgjerrig av meg da, så jeg må jo bare få en forklaring på dette fenomenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå