Gå til innhold

Ibe: gjesteboka du skal ha

Arwen

Anbefalte innlegg

Har du fått den? Har lyst til å bestille samme som deg, men lurer på om den er like fin som den ser ut som. Har lyst på den i Ivory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Arwen

Ja jeg har fått den for lenge siden :) Jeg har den i syrin og synes boka er kjempeflott.

Hva er det du lurer på da?

Det er ca. 74 sider i boka om jeg ikke husker helt feil og ark-kvaliteten er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Lurte egentlig på det hjertet laget av roseblader. Tenkte det kanskje lett kunne bli litt halveis hvis du skjønner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff aner ikke hvordan jeg skal forklare det. :klø: men hvis du sier den er fin så stoler jeg på deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener om den ser uekte ut, så synes ikke jeg den gjør det. Ble faktisk positivt overraska over hvor fint det hjertet var laget - ikke noe "plastic fantastic" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært rart om BC fikk samme pris fra produsent som gigantstore Confetti i Englang med 65 millioner potensielle kunder! :ler::ler:

Har bestilt tre stk. av denne: to i syrinfarge og en i ivory ( bryllup og baby; det er mye som skal minnes i år!! :wink: )

Klem Ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Disse gjestebøkene som dere nevner. Står det ingenting i disse fra før av, slik at det bare er å skrive i vei for hver gjest?

Og lurer på om noen har fotoalbumet som også hører med? Til forklaring så står det: Pages interleaved with tissue. 20 pages.

Dette betyr vel at det er helt vanlige papirsider m/ tynt skilleark (uten lommer) slik at man kan lime inn bildene selv?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er blanke ark......men fargestiftene må du kjøpe selv :blunke:

Og jeg tror det betyr at det er blanke ark med skillelommer på fotoalbumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...