Arwen Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Har du fått den? Har lyst til å bestille samme som deg, men lurer på om den er like fin som den ser ut som. Har lyst på den i Ivory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvilken gestebok skal ibe ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Arwen Ja jeg har fått den for lenge siden Jeg har den i syrin og synes boka er kjempeflott. Hva er det du lurer på da? Det er ca. 74 sider i boka om jeg ikke husker helt feil og ark-kvaliteten er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Så bra. Lurte egentlig på det hjertet laget av roseblader. Tenkte det kanskje lett kunne bli litt halveis hvis du skjønner :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 Denne http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_diverse.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Halvveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja, huff aner ikke hvordan jeg skal forklare det. :klø: men hvis du sier den er fin så stoler jeg på deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis du mener om den ser uekte ut, så synes ikke jeg den gjør det. Ble faktisk positivt overraska over hvor fint det hjertet var laget - ikke noe "plastic fantastic" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 3. februar 2004 Det var det jeg mente ja. Bra, da bestiller jeg den i ivory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #10 Del Skrevet 3. februar 2004 Gjør det du Og blir du misfornøyd.........så ikke heng meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 3. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #12 Del Skrevet 3. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 4. februar 2004 #13 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Jeg har den boka i ivory og den er kjempefin. Skal også ha invitasjoner i samme stil. Jeg kjøpte disse på Confetti Store i London. Se: http://www.confetti.co.uk/shopping/newshop...t=200&id=W50622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. februar 2004 #14 Del Skrevet 4. februar 2004 billigre hvertfall der da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, men for sent, har allerede bestillt den fr BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 4. februar 2004 #16 Del Skrevet 4. februar 2004 Hadde vært rart om BC fikk samme pris fra produsent som gigantstore Confetti i Englang med 65 millioner potensielle kunder! Har bestilt tre stk. av denne: to i syrinfarge og en i ivory ( bryllup og baby; det er mye som skal minnes i år!! ) Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 4. februar 2004 #17 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Disse gjestebøkene som dere nevner. Står det ingenting i disse fra før av, slik at det bare er å skrive i vei for hver gjest? Og lurer på om noen har fotoalbumet som også hører med? Til forklaring så står det: Pages interleaved with tissue. 20 pages. Dette betyr vel at det er helt vanlige papirsider m/ tynt skilleark (uten lommer) slik at man kan lime inn bildene selv? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. februar 2004 #18 Del Skrevet 4. februar 2004 Nei, det er blanke ark......men fargestiftene må du kjøpe selv :blunke: Og jeg tror det betyr at det er blanke ark med skillelommer på fotoalbumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 5. februar 2004 Avbestillte det jeg, synes prisen var litt vel stiv. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. februar 2004 #20 Del Skrevet 5. februar 2004 Avbestilte du Gjesteboka????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå