Gå til innhold

Ta med badetøy!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å bade, så tar aldri med badetøy på sånne type arrangementer. Har da aldri vært noe problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hah!

"Ta med badetøy" er da ingenting.

Første gangen jeg var i Finland for å jobbe i Nokia og med vektløfterjenta jeg var sammen med, så var vi første helgen invitert hjem hos et par med herskaplig villa og flere par. Etter en del retters middag og drikkevarer - så sa verten: "nå går vi saunaen, og ta med øl". Jeg spurte om det var vi mannfolkene som dro først? "Neida, hele gjengen!". Snakk om kultursjokk mhp et broderfolk...

Ved et badeland i Espoo så var det også felles romersk bad (damp) med inngang fra damegarderoben og herregarderoben. Greit man ikke så mer enn ca 30-40cm foran seg da, men likevel... uslettelige inntrykk.

;-)

Cheers,

runekki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det lettere for gutta å ta/gå med badetøy? :klo:

Det er jo bare å si at du ikke vil bade. Føler deg ikke helt i form, eller at du har vannskrekk, eller noe annen grunn :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MAMMAKROPP

Jeg skjønner deg godt TS. Det er ikke bare bare og si (i mitt tilfelle) "nei vetdu kroppen min er helt jævelig, rett og slett freakshow så jeg vil ikke vise meg fram i badetøy."

Nå var dette satt på spissen, men man blir fort stemplet som kjip osv, dessuten skjønner alle hvorfor men viser ikke forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg ergrer meg også over invitasjoner som inneholder: "Ta med badetøy".

Det hadde vært så mye enklere om det sto: "Det finnes bademuligheter for de som vil".

Jeg liker å bade og benytter meg gjerne av anledningen når det byr seg, men jeg bader alltid naken, da jeg hater å bruke badetøy. Blant venner og kolleger er det greit å bade naken, i sammenhenger hvor nakenbad ville vært upassende, lar jeg heller være.

Jeg leser formuleringen: "Ta med badetøy" som: "Det forventes at det brukes badetøy når det skal bades".

Anonym poster: bde5fc0efdbccc20445b4e0180a5e5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...