AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har ikke heng i brystene selv, men jeg vet for et faktum at mange menn liker sånne bryster. Jeg synes de var fine,og ville aldri tenkt at "det er typisk bryster med heng". Jeg vil si det er en ganske så vanlig puppeform og "henggrad". Iallefall om jeg skal måle etter hva jeg ser i kvinnegarderober gjennom mange år, og det er slanke kvinner - med og uten barnefødsler. Jeg ville aldri gjort noe med det - og det kommer fra ei som ikke har en millimeter heng selv. Kjæresten min har sagt at han liker sånne pupper spesielt godt
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 NEEEEI!!!! Ikke ta brystløft eller silikon, eller hva du når tenker! Puppene dine ser fine ut. Ja, de henger litt, men det er naturlig! De ser naturlig og fine ut, og er mye bedre å ta på enn silikonpupper! Lov meg at du elsker puppene dine for hva de er, og at du kjøper riktig BH, for det hjelper på å støtte pupper og rygg! Bruk heller pengene dine på noe mer fornuftig! Jeg hadde skjønt det om du manglet en pupp, eller hadde deformerte pupper, men dine er perfekte! Vær stolt av deg selv, så vil mennene i ditt liv elske puppene dine! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Vet du ikke at menn flest er mest opptatt av rumper og kvinnekjønnet? Pupper er bare det lille ekstra som vi kan kose oss med. Så lenge man har pupper, så funker det.
lell Skrevet 2. juni 2012 #24 Skrevet 2. juni 2012 Jeg ville myye heller hatt dine pupper enn mine bitte små, ukvinnelige A cup!!! Dine ser helt fine ut!! 1
sajk Skrevet 2. juni 2012 #25 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er enig med de fleste her. Og jeg syns puppene dine er kjempefine : )
sauen87 Skrevet 2. juni 2012 #26 Skrevet 2. juni 2012 Jeg syns de ser flotte ut jeg. Helt normale pupper Er ikke mange som har perfekte sprettpupper uansett. Om du ikke liker dem pga hvordan de ser ut i BH/bikini er det jo mye du kan gjøre med det. Får ganske mange spesialBH'er for prisen av en operasjon Om det er pga hvordan de ser ut uten klær er det jo verre å gjøre noe med, men jeg tviler på at noen vil reagere nevneverdig, det er helt normale pupper. Nå har jeg ikke lest hele tråden så sorry om du har skrevet det, men hvor gammel er du, og har du en partner? Hva synes isåfall partneren din om puppene dine? Selv har jeg også hengepupper, men det plager meg egentlig lite. Dytter de opp, ut og frem med BH'er, og mannen min er glad bare han får tafse, haha=P Mannfolk liker vel pupper på generell basis - det er nok vi som tenker mest på det.
julegrana Skrevet 2. juni 2012 #27 Skrevet 2. juni 2012 Jada, kall det en bekreftelsetråd om dere vil.. Samma det.. Jeg får ikke sove fordi det plager meg, så da lager jeg en tråd om det. Jeg har gått ned over 20 kg, og har ennå 5 kg igjen før jeg er i mål. Som bildet viser synes jeg at jeg har fått endel heng på puppene, og vurderer derfor brystløft når jeg har stått stille på ønsket vekt en stund. Jeg vil vel egentlig ikke gjøre det, operasjon liksom. Men så vet jeg at av og til klarer man ikke se seg selv helt klart. Så jeg lurer jeg da.. Spesielt kanskje fra menn. Er dette for mye heng?? Eller er det bare fordi jeg er vandt til dem slik de var for 20 kg siden? http://tinypic.com/view.php?pic=nox4hy&s=6 Ettersom du spesielt vil ha bekreftelse fra menn så viste jeg bildet til mannen min. Han syntes ikke det var for mye heng, og var redd brystene dine kom til å se rare ut om du opererte/tok brystløft. (hvorfor han trodde de kom til å se rare ut, fikk jeg ikke så mye svar på). Jeg synes heller ikke at det var mye heng i dem. Har sett verre. Dessuten om du tar brystløft så vil du mest sannsynlig måtte flytte på brystvortene og få synlige arr der, da ville jeg heller anbefalt en liten mengde silikon. (bedre utseende, mindre synlig arr).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå