AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jada, kall det en bekreftelsetråd om dere vil.. Samma det.. Jeg får ikke sove fordi det plager meg, så da lager jeg en tråd om det. Jeg har gått ned over 20 kg, og har ennå 5 kg igjen før jeg er i mål. Som bildet viser synes jeg at jeg har fått endel heng på puppene, og vurderer derfor brystløft når jeg har stått stille på ønsket vekt en stund. Jeg vil vel egentlig ikke gjøre det, operasjon liksom. Men så vet jeg at av og til klarer man ikke se seg selv helt klart. Så jeg lurer jeg da.. Spesielt kanskje fra menn. Er dette for mye heng?? Eller er det bare fordi jeg er vandt til dem slik de var for 20 kg siden? http://tinypic.com/view.php?pic=nox4hy&s=6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har adskillig mindre "heng" enn deg, men vurderer det samme. Likevel tror jeg det er noe jenter tenker oftere på enn gutter. Som sagt synes jeg selv at jeg har hengepupper, mens typen sier at jeg har sprettpupper, og vi er ikke et dulle-par der vi lyver osv for å få den andre til å føle seg bedre. Han synes rett og slett puppene mine er fine, og jeg tror faktisk de fleste menn hadde syntes at dine var fine også! Kjæresten min sier uansett at alt er bedre enn silikon. Vet det ikke var det du snakket om, men likevel. De mener vel egenlig å si at det naturlige er det beste. Jenter er sine egne værste fiender! Kirurgi kan gå galt. Men igjen, dersom du ikke tør vise de frem og de hemmer sexlivet ditt på den måten, så kan du jo kanskje vurdere kirurgi. Menn synes det er greit med selvsikre damer, og de liker å faktisk både se og ta på pupper. Å gjemme dem bort for partnere og være usikker er sjeldent et godt sjekketriks.
Gjest Kyklopen Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Så jeg lurer jeg da.. Spesielt kanskje fra menn. Er dette for mye heng?? jeg blir sikkert stempla som en pervers gris for å si det her, men jeg synes de ser herlige ut, så nei, ikke for mye heng for min del. 15
She_Leiva Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 jeg blir sikkert stempla som en pervers gris for å si det her, men jeg synes de ser herlige ut, så nei, ikke for mye heng for min del. En blomst fra meg til deg på vegne av ALLE kvinner som er bittelitt usikre. 8
Zzyzx Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Hvor høyt holder du armene på det bildet? Jeg synes ikke det er for mye heng, men så er jeg en av dem som ikke fikk utdelt sprettpupper i utgangspunktet. Mine har hengt en del siden jeg var 16 eller deromkring. Det er likevel ikke noe som har plaget meg nevneverdig verken som ungdom eller voksen. Nå er jeg 31 og puppene mine er ikke så ulike dine. Jeg har aldri fått en eneste negativ kommentar. Ikke én. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 De er rett ut, til siden.. ville ikke ha med mine fantastiske grevinneheng på bildet Takker mye for svar. Er fortsatt usikker på hva jeg kommer til å gjøre. Det hemmer meg ikke sånn sett, men det gjør meg veldig usikker i bikini og utringede topper. Klart.. med bh synes jeg de ser ganske bra ut Men det er jo uten som teller. I mine øyne i alle fall. TS
Zzyzx Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 De er rett ut, til siden.. ville ikke ha med mine fantastiske grevinneheng på bildet Takker mye for svar. Er fortsatt usikker på hva jeg kommer til å gjøre. Det hemmer meg ikke sånn sett, men det gjør meg veldig usikker i bikini og utringede topper. Klart.. med bh synes jeg de ser ganske bra ut Men det er jo uten som teller. I mine øyne i alle fall. TS Hvis jeg var deg ville jeg gått til en ordentlig undertøysbutikk og fått tilpasset BH og bikini. Det er utrolig hva noe som passer skikkelig kan gjøre med et par gjennomsnittlige pupper. Og nei, jeg snakker ikke nødvendigvis om wonder-bra. Når du får noe som sitter skikkelig og former puppene skikkelig, så vedder jeg på at du vil se litt annerledes på det. Bor du i Oslo vil jeg anbefale La Lina, ellers er ikke Change så verst de heller. 1
Gjest hrmmmpphhh Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Puppene dine ser helt fine ut;) og gratulerer med 20 kg vektnedgang! Flott midje har du og:) Mine pupper vokste ut som hengepupper de.... er endel større en dine og ca en cup str i forskjell på de og:( fra krageben til brystvorte er det 28 cm...så jeg har og lyst på løft og korrigering. Men får ikke fingen ut..også bør eg gå ned 5 kg før eg gjør det. Har snakket med kirurg om det og han mener (selvsagt) eg godt kan gjøre det...mannen in er litt mer skeptisk og redd eg skal få komplikasjoner og stygge arr.
G_25 Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Synes de ser helt fine ut. Synes også du er utrolig tøff som starter en slik tråd. !Respekt! 2
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 De er veldig fine synes jeg. Jeg har tatt løft, men det er ikke bare pga henget men også at "fyllet" inni er slapt. Dine er ikke slappe. Om du tar et løft kan det være at de kutter over melkegangene, og da får du ikke ammet om du ønsker det en gang. Vent til du er eldre og har født (om du ønsker barn) før du gjør noe. De ser absolutt helt fine ut som de er.
Ryvre Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 La de være som de er Ser ut som et par helt normale og fine pupper
Gjest imli Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Synest dei var fine, eg. Synest det er flott med damer som har sånne store, mjuke bryster - trur ein god del mannfolk er einig med meg der 1
Mynona Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 De så da ut som ganske normale pupper. Ikke for mye heng nei. Og husk på at hvis du tar brystløft bil du få strammere pupper, men fulle av arr. Og det hadde kanskje plaget det mer/like mye som henget gjør nå - så da er du kanskje like langt?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Er det ikke noe heng på alle pupper som har litt størrelse? Syns de ser helt normale ut. Pupper er flotte greier
Gjest mari kontrari Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Jeg syns du har fine pupper, ikke noe jeg vil tenkt på som utpreget hengete. Også syns jeg du har en veldig fin størrelse, tipper du kan bruke mye forskjellig av BHer og bikinier uten at det blir verken for flatt eller for mye. Nesten så jeg blir litt misunnelig 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 hva har du gjordt for å få de hudfillene der?? latt en barnehage bruke deg som klatrestativ? ja ta opperasjon, kirurgi kan gå galt men det vil bli en forbedring uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 hva har du gjordt for å få de hudfillene der?? latt en barnehage bruke deg som klatrestativ? ja ta opperasjon, kirurgi kan gå galt men det vil bli en forbedring uansett. Det høres ut som om du hører hjemme i barnehagen selv, så klatrestativ har du sikkert greie på. Det er ikke noe galt med puppene dine ts! 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå