Gjest *Maja* Skrevet 5. august 2012 #941 Skrevet 5. august 2012 Vanlig frem til lunsj, men nå blir det sushi og smågodt:)
Cherie Skrevet 5. august 2012 #942 Skrevet 5. august 2012 Frokost: Havregrøt (posrsjonspakke m. blåbær og eplesmak) Mellommåltid 1 ( etter trening) Liten blåbærskyr Lunsj: go' og magerpølse, tomat og paprika stekt i panne med pepper, karry og paprikapulver Mellommåltid 2: måltidserstatter .. tror det var en nutrilettbar.. spiser ikke sånt, men måtte ha mat i følge klokken så da ble det slik på en travel da... Middag: to knekkebrød med makrell i tomat og en liten blåbærskyr Kvelds: et eple, en nektarin og mager vaniljekesam Og alt dette bringer meg faktisk inn på under 1200... mett og .. forhåpentligvis lett
LamaLover Skrevet 5. august 2012 #943 Skrevet 5. august 2012 Frokost: Solbær fra egen buzk Lunsj: tre rugsprø med cottage cheese og syltetøy Middag: kyllingsalat Kvelds: wokkede grønnsaker med cottage cheese, sweet chili-saus og sesamfrø
Djungelvrål Skrevet 5. august 2012 #944 Skrevet 5. august 2012 2 spicy pølser med salat og zatsiki 4 tacos med alt tilbehør, rømme, ost, salat osv. 1 liter lettcola 1 eske sukkerfrie drops 1 liten skål maissnacks 1 neve grønne oliven Dagen derpå.......
Tbag Skrevet 5. august 2012 #945 Skrevet 5. august 2012 Frokost: en stor pommes frittes porsjon lunsj: ost og skinke baguett med masse dressing fra mix middag: Tomatsuppe med ost og egg Kvelds: chillinøtter 1 boks cola 8 glass saft Dagen derpå...blir alltid så mye søppelmat da. Jammen meg glad for at jeg ikke er ute hver helg:p
Crizpo Skrevet 5. august 2012 #946 Skrevet 5. august 2012 Et rundstykke med skinke Kyllingburger + pommes frites + Cola En ciabatta med salat og aioli To brødskiver med skinke Masse Pepsi Max og snop... Dagen derpå her også.
Djungelvrål Skrevet 5. august 2012 #947 Skrevet 5. august 2012 Ja...imorgen blir det hjemmelaget blomkålsuppe og knekkebrød på meg.
sebra Skrevet 6. august 2012 #949 Skrevet 6. august 2012 (endret) smoothie til frokost tunfisksalat til lunsj Og til middag blir det fiskeburger med salat Endret 6. august 2012 av sebra
Crizpo Skrevet 6. august 2012 #950 Skrevet 6. august 2012 To skiver med gulost og paprika Kyllingwok med ris Vaniljeis med blåbær
lillemy16 Skrevet 6. august 2012 #951 Skrevet 6. august 2012 1/2 brødskive med hjemmelaget rørt jordbær 1/2 brødskive med sjokoladepålegg Potet, hvit saus, middagspølse og kål til middag. Geisha (finsk sjokolade)
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #952 Skrevet 6. august 2012 - En skive med leverpostei og tomat - En raspeball med en pølse, gulrot og kålrabi. - Et polarbrød med pølse og ost. Anonym poster: 9713bd96840d3572eafe2931273d1085
Djungelvrål Skrevet 6. august 2012 #953 Skrevet 6. august 2012 2 halvgrove rundstykker med hvitost og mye paprika 1 stor skål blomkålsuppe med masse blomkål i. 7-8 tyrkisk pepper 1 gl appelsinjuice 1 banan Kaffe og vann 10 grønne oliven
dobby Skrevet 6. august 2012 #954 Skrevet 6. august 2012 (endret) Frukost: 1 tjukk skive rugbrød 1 kokt egg 1 eple Lunsj: 1 gomorgen-yoghurt (vanilje med nøtter) Mellom: 1 gulrot 1/2 liter pepsi max Middag: Ca 150 gram kylling (steikt heil i omn) 1,5 potet med litt smør Grønsaker steikt i omn Salat Mellom: 6 bitar sjokolade (Melkesjokolade med kvikklunsj og havsalt) Kvelds: 200 gram røros cottage cheese 1/2 lite rundstykke Vatn og te. Endret 6. august 2012 av dobby
Gjest Sunshinam Skrevet 6. august 2012 #955 Skrevet 6. august 2012 Frokost: 1 youghurt med müsli og 1 glass saft Lunsj: 1 brødskive med baconost og 1 glass melk Middag: Spaghetti Kvelds: 1 brødskive og pannekaker med syltetøy Mellommåltid utover dagen: 1 bolle + juice + 1 eple
xMaria Skrevet 6. august 2012 #956 Skrevet 6. august 2012 Frokost : Twix sjokolade , 1 redbull Mellom : 1 og et kvart Wienerbrød Middag : 1 Pizzastykke, liten flaske cola. Trening : Løp/jogget/gikk 2 km. Kvelds : Kyllingbaguett.
Cherie Skrevet 6. august 2012 #957 Skrevet 6. august 2012 Frokost: Havregrøt (posrsjonspakke m. blåbær og eplesmak) Mellommåltid 1 ( etter trening) Liten blåbærskyr Lunsj: restene av tacokjøttdeigen ( les karbonadedeig), paprika, rødløk og tomat frest i panna med pepper, karry og paprikapulver. Issalat og agurk ved siden av Mellommåltid 2: vaniljeskyr Middag: Grillet laks med en salat bestående av agurk, nektarin og sukkererter + grillede asparges ved siden av Kvelds: Mellonskyr
HedvigR Skrevet 6. august 2012 #958 Skrevet 6. august 2012 Frokost: Tre halve, små ovnsbakte poteter med guacamole og cottage cheese på. Rester fra gårsdagens middag. Sukkererter og paprika. Lunch: Kanelknekkebrød Middag: Spaghetti carbonara av fullkornspasta, med salat. Kvelds: En brødskive, ene halve med kaviar og gulost, den andre med leverpostei og agurk. Masse, masse paprika! Og et glass melk
Maaiken Skrevet 7. august 2012 #959 Skrevet 7. august 2012 Frokost: et grovt rundstykke med egg + vann Lunch: et grovt rundstykke med kalkunpålegg + vann Snack: 150 g sukkertert + pepsi max! Prøver å holde meg på 1500 kcal dagen, spist ca 600 600 kcal er ikke nok. Nå vet ikke jeg hvor høy du er eller hvor mye du veier, men vil du ned i vekt anbefaler jeg deg å oppsøke lege først. Selv ville jeg bare gå ned 5 kg, men det ble fort 20. Jeg klarte ike å stoppe og nå må jeg gå til legen hver uke og ta blodprøver. Jeg fikk ikke lov til å reise til syden med familien min fordi immunforsvaret mitt var for dårlig. Jeg trodde jeg gjorde alt riktig og fikk i meg alt jeg trengte, men tydeligvis ikke. Nå er jeg 175 cm og veier 52 kg. Jeg har mistet mensen. Jeg kan nok aldri få barn og jeg har mistet hår og huden min har blitt tørr osv. Å spise så lite er direkte farlig! 1
skruf Skrevet 7. august 2012 #960 Skrevet 7. august 2012 To wasa knekkebrød, det ene med jarlsberg og det andre med trønderfår. Et glass lettmelk og to kopper kaffe. Oppkuttet banan og eple med noen skjeer vaniliekesam. Til middag blir det hjemmelaget fiskegrateng med raspet gulrot, potet og lettrømme. Og til kvelds lurer jeg på om det blir et glass vin mens jeg benker meg foran Greys....(har ei halv flaske rød igjen siden lørdag, får håpe den ikke er blitt ødelagt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå