Gå til innhold

Blir aldri sjekket opp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååååå så fælt dere har det jenter!

Jeg føler virkelig med dere altså! For det er liksom ikke slik at dette er et 10x større problem for gutter.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest tancos
Skrevet

Vet du hva ts. Slike tanker du har nå gjør deg bare deprimert og nedfor. Det du skal gjøre er å legge dette til siden og pleie deg selv. Glem sjekkemarkedet, aksepter hvordan ting er nå og start å gjør ting som interesserer deg. Få deg en hund, begynn å klatre, trene, dykke, kor, dans, teater, gokart, golf, håndball, fotball, etc. Når det går en stund kan jeg garrantere du vil føle deg bedre og guttepresset går ut av verden. Det er ofte da guttene kommer.

Bli også mer sosial. Alt blir bedre om en er sosial. Si hei til alle du møter. Start samtaler med kjente, facebook, twitter, med slekt, etc...

Dette klarer du. Stå på.

Skrevet

Jeg ser på meg selv som en middels atraktiv jente. Mange som er penere og mange som ikke er like pen som meg. Utrolig overfladisk i know. Men det jeg har oppdaget som jeg synes er rart er at det varierer så utrolig fra by besøk til by besøk hvor mye jeg blir sjekket opp. Har hatt kvelder hvor ingen har sjekket meg opp til at jeg ikke kan gå en tur på toalettet uten at flere stopper meg. Men det jeg har erfart er at viss man venter på det skjer det ikke. Bare prøv å ha det gøy og smil og så klart ingen går bort til en isdronning. Du må virke interesert selv;)

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Det er ikke alle menn som tør å ta kontakt med de peneste jentene før klokken er tre og de etter ti øl har mannet seg opp og snøvlende proklamerer, "Fy faen så nydelig du er."

Så, ironisk nok, kan det i enkelte tilfeller være de peneste jentene som får minste "ekte" oppmerksomhet. Det beste en jente kan gjøre er å være litt aktiv selv og i det aller minst se tilgjengelig ut, smile, holde øyekontakt og ha et åpent kroppsspråk. Ikke plasser deg inne i et hjørne, men sitt på et hjørne. La de venninnene dine som er opptatt være veggpryd.

Om du sto ved fremfor meg i baren på Ryes på onsdag, så beklager jeg at jeg ikke tok kontakt utover en kort setning jeg ikke nå husker hva var. Jeg burde stoppet deg der og da, men jeg var overbevist om at jeg kom til å finne deg igjen. Vi utvekslet et kort smil før du gikk og jeg lette etter deg og dine to søte ben i tennissko hele kvelden uten hell. Håper vi sees igjen, min kjære. Jeg blir der neste onsdag.

:)

Endret av Janus
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle menn som tør å ta kontakt med de peneste jentene før klokken er tre og de etter ti øl har mannet seg opp og snøvlende proklamerer, "Fy faen så nydelig du er."

Så, ironisk nok, kan det i enkelte tilfeller være de peneste jentene som får minste "ekte" oppmerksomhet. Det beste en jente kan gjøre er å være litt aktiv selv og i det aller minst se tilgjengelig ut, smile, holde øyekontakt og ha et åpent kroppsspråk. Ikke plasser deg inne i et hjørne, men sitt på et hjørne. La de venninnene dine som er opptatt være veggpryd.

Om du sto ved fremfor meg i baren på Ryes på onsdag, så beklager jeg at jeg ikke tok kontakt utover en kort setning jeg ikke nå husker hva var. Jeg burde stoppet deg der og da, men jeg var overbevist om at jeg kom til å finne deg igjen. Vi utvekslet et kort smil før du gikk og jeg lette etter deg og dine to søte ben i tennissko hele kvelden uten hell. Håper vi sees igjen, min kjære. Jeg blir der neste onsdag.

haha så du pratet om henne i en annen tråd og.

stalker much !? :ninja:

Gjest Janus
Skrevet (endret)

haha så du pratet om henne i en annen tråd og.

stalker much !? :ninja:

Gjorde du? Hvem er det som stalker hvem her egentlig? :)

Om du er interessert i at jeg skal ta deg seriøst, så foreslår jeg at du ikke fremstår som anonym, rydder opp i grammatikken og slutter å bruke Paradise Hotel-språk.

Du må innse at det er en vesentlig forskjell mellom å bli ufrivillig skutt av Amors piler og det å være en stalker.

Heldigvis, eller desverre, så har jeg hukommelse på nivå med en gullfisk. Jeg skulle egentlig ikke ut i kveld ettersom jeg er syk, men jeg tok noen paracet og tvang meg avgårde allikevel. Jeg visste at det var mange deilige høns ute, så hvordan kunne jeg sitte hjemme?

Du skulle sett hun jeg møtte, kysset og gav nummeret mitt i kveld. En luremus av dimensjoner, som sto halvveis på alle fire så snart muligheten bydde seg. En rumpe av en annen verden og et miniskjørt som overlot lite til fantasien. En type oppførsel som jeg normalt finner lite sjarmerende, mun hun var så sjarmerende og i et humør jeg sjeldent ser jenter i. Hver gang hun kom bort til meg så hun ut som et juletre på juleaften! Hun var helt nydelig og jeg følte meg inspirert i hennes nærvær!

:rodmer:

Vi har felles venner og skal på samme fest i morgen kveld, så jeg håper jeg får muligheten til å ta forholdet vårt til et enda høyere nivå da. Sannsynligvis kunne jeg vurdert et monogamt forhold med en kvinne av dette kaliberet, men akkurat det er en unødvendig detalj, så sant jeg får forsyne meg av fruktfatet.

Endret av Janus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...