AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #21 Skrevet 3. juni 2012 Kan jeg bare spørre om en ting her som ikke er direkte til TS, men kanskje dere som svarer her kan forklare meg dette? Jeg har aldri trodd noe positivt om meg selv, jeg tror aldri at noen ser på meg som "den pene". Når jeg er på byen får jeg litt rar oppmerksomhet syns jeg.. Jeg blir sjeldent sånn sjekka opp av en dritings fyr, men heller gutter som setter seg ned for å slå an en prat. Jeg åpner meg ganske fort og snakker åpent om det meste. Og guttene åpner seg også, de bare legger ut om ting man ikke tror gutter/menn egentlig vil snakke om. Personlige ting. Jeg får sjeldent den "du er så jævlig digg" eller lignende, mere sånn at jeg er nydelig og er en fantastisk person. Hva betyr denne oppførselen? Må si at også etter jeg har fortalt at jeg har samboer/kjæreste (som jeg sier veldig fort) så blir de sittende og fortsetter å prate/flørte.. hmm Har også problemer med kompiser, de varer aldri lenge fordi de begynner å vise til at de får følelser for meg.. Jeg er ikke hun typisk pene, deilige jenta, som er slank ed langt fint hår. Jeg er 165 høy , former, store pupper (som får meg til å føle meg ganske stor).. Jeg ser på meg selv som feit, men i andres øyne har jeg nok bare mye former. Kan noen fortelle meg hva som får gutter til å ta seg tid til meg på byen? De vet jo at de ikke får seg noe, utenom en samtale..
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2012 #22 Skrevet 3. juni 2012 Vel, mange driter no i om du har kjæreste. De tenker jo at det kan bli noe på de selv om. Så er det de som faktisk synes det er kjekt å ha en samtale på byn <--
Steinar40 Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Kan jeg bare spørre om en ting her som ikke er direkte til TS, men kanskje dere som svarer her kan forklare meg dette? Jeg har aldri trodd noe positivt om meg selv, jeg tror aldri at noen ser på meg som "den pene". Når jeg er på byen får jeg litt rar oppmerksomhet syns jeg.. Jeg blir sjeldent sånn sjekka opp av en dritings fyr, men heller gutter som setter seg ned for å slå an en prat. Jeg åpner meg ganske fort og snakker åpent om det meste. Og guttene åpner seg også, de bare legger ut om ting man ikke tror gutter/menn egentlig vil snakke om. Personlige ting. Jeg får sjeldent den "du er så jævlig digg" eller lignende, mere sånn at jeg er nydelig og er en fantastisk person. Hva betyr denne oppførselen? Må si at også etter jeg har fortalt at jeg har samboer/kjæreste (som jeg sier veldig fort) så blir de sittende og fortsetter å prate/flørte.. hmm Har også problemer med kompiser, de varer aldri lenge fordi de begynner å vise til at de får følelser for meg.. Jeg er ikke hun typisk pene, deilige jenta, som er slank ed langt fint hår. Jeg er 165 høy , former, store pupper (som får meg til å føle meg ganske stor).. Jeg ser på meg selv som feit, men i andres øyne har jeg nok bare mye former. Kan noen fortelle meg hva som får gutter til å ta seg tid til meg på byen? De vet jo at de ikke får seg noe, utenom en samtale.. Gutter kan ikke snakke med andre gutter om følelser. Og da er det praktisk å kunne prate med ei jente som gidder å høre på.
Gjest BM2 Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 Gutter kan ikke snakke med andre gutter om følelser. Og da er det praktisk å kunne prate med ei jente som gidder å høre på. Helsikken! Jeg og kompisen min har glemt den regelen der. Hva er straffen tror du? Bør jeg stikke av til Argentina og gå i dekning tror du? 2
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 Helsikken! Jeg og kompisen min har glemt den regelen der. Hva er straffen tror du? Bør jeg stikke av til Argentina og gå i dekning tror du? Da tror jeg at jeg og et par kamerater bør bli med!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #26 Skrevet 4. juni 2012 smil, ha det gøy og ser du noen du liker så hold blikket bittelitt lenger enn normalt. Men ikke dra på et utested med et mål om å bli sjekket opp, det lyser desperasjon av sånne mennesker, spesielt når det nærmer seg stengetid.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 4. juni 2012 #27 Skrevet 4. juni 2012 Blir aldri sjekket opp jeg heller. Har fått kommentarer på at jeg ser uinteressert på andre, og at jeg virker veldig tilbaketrukket. Sist kan jeg ble sjekket opp er sikkert 2 år siden, og tror ikke det har noe spesielt med utseende å gjøre. Kanskje du også ser lukket ut? Få noen av vennene dine til å observere deg en gang dere er ute, evt spør ukjente/bekjente hva de syns. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #28 Skrevet 4. juni 2012 Blir aldri sjekket opp jeg heller. Har fått kommentarer på at jeg ser uinteressert på andre, og at jeg virker veldig tilbaketrukket. Sist kan jeg ble sjekket opp er sikkert 2 år siden, og tror ikke det har noe spesielt med utseende å gjøre. Kanskje du også ser lukket ut? Få noen av vennene dine til å observere deg en gang dere er ute, evt spør ukjente/bekjente hva de syns. Kan nok fremstå som lukket ja. Men jeg er sjenert og syns det er vanskelig å "selge" meg selv. Syns dessverre jeg er kjedelig og har lite tilby. Jeg tror jeg ser ut som alle andre da, slank, langt hår, ordner meg og sminker meg hver dag..
Gjest .-L-. Skrevet 4. juni 2012 #29 Skrevet 4. juni 2012 Kan nok fremstå som lukket ja. Men jeg er sjenert og syns det er vanskelig å "selge" meg selv. Syns dessverre jeg er kjedelig og har lite tilby. Jeg tror jeg ser ut som alle andre da, slank, langt hår, ordner meg og sminker meg hver dag.. Hva med å prøve å prøve å starte en samtale neste gang du er ute? Åå, jeg gleder meg slik til siste eksamen er ferdig så jeg kan gå ut å være sosial igjen!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #30 Skrevet 5. juni 2012 Hva med å prøve å prøve å starte en samtale neste gang du er ute? Åå, jeg gleder meg slik til siste eksamen er ferdig så jeg kan gå ut å være sosial igjen! Jeg skal faktisk på date med en fra nett. I det minste får jeg trening i å snakke med menn jeg ikke kjenner, men f*** som jeg gruer meg. Er livredd for at han skal bli skuffa..
Gjest "gjest" Skrevet 5. juni 2012 #31 Skrevet 5. juni 2012 Jeg blir aldri sjekket opp av noen menn. De gangene jeg har forsøkt, har jeg fått høre at jeg er pågående og frigjort. Hva gjør man? Du ignorerer med stil.
Gjest tancos Skrevet 5. juni 2012 #32 Skrevet 5. juni 2012 Tenk på oss menn da! Vi blir aldri sjekka opp nesten, i alle fall når vi ikke er høye og kjekke. Kvinner forventer fortsatt at mannen sjekker og tar intiativ, men mange menn gidder ikke det tullet med å bli avvist 100ganger før vi treffer en hyggelig dame.
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2012 #33 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal faktisk på date med en fra nett. I det minste får jeg trening i å snakke med menn jeg ikke kjenner, men f*** som jeg gruer meg. Er livredd for at han skal bli skuffa.. Går fint Tenk no først og fremst på å have a good time.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #34 Skrevet 5. juni 2012 Menn tror jeg flørter og er ute etter dem når jeg selv synes det ikke helt stemmer. Jeg ler, spøker og smiler mye sånn generelt. Men syns jeg er sånn mot alle, også jenter:) Folk sier også til meg at jeg prater til fremmede folk akkurat som jeg var en nær venn av de. Tenker ikke over det så mye selv.
Yme Skrevet 5. juni 2012 #35 Skrevet 5. juni 2012 Helsikken! Jeg og kompisen min har glemt den regelen der. Hva er straffen tror du? Bør jeg stikke av til Argentina og gå i dekning tror du? Jeg har tydeligvis også gått glipp av noe... Er ikke mange dager siden jeg snakka med en kamerat som satt og gråt av diverse grunner. Kanskje vi ikke er gutter, BM?
Steinar40 Skrevet 5. juni 2012 #36 Skrevet 5. juni 2012 Menn tror jeg flørter og er ute etter dem når jeg selv synes det ikke helt stemmer. Jeg ler, spøker og smiler mye sånn generelt. Men syns jeg er sånn mot alle, også jenter:) Folk sier også til meg at jeg prater til fremmede folk akkurat som jeg var en nær venn av de. Tenker ikke over det så mye selv. Du er faktisk slitsom å ha med å gjøre fordi du er vanskelig å lese/forstå.
Steinar40 Skrevet 5. juni 2012 #37 Skrevet 5. juni 2012 Helsikken! Jeg og kompisen min har glemt den regelen der. Hva er straffen tror du? Bør jeg stikke av til Argentina og gå i dekning tror du? Poenget mitt er at det generelt sett ikke er vanlig.
Gjest Peaches Skrevet 5. juni 2012 #38 Skrevet 5. juni 2012 Tenk på oss menn da! Vi blir aldri sjekka opp nesten, i alle fall når vi ikke er høye og kjekke. Kvinner forventer fortsatt at mannen sjekker og tar intiativ, men mange menn gidder ikke det tullet med å bli avvist 100ganger før vi treffer en hyggelig dame. jeg har sjekket opp mannfolk og. men som regel gidder jeg ikke det for det er så lite nødvendig når det kommer bort mannfolk uansett når jeg er ute;P men vis den jeg har sett meg ut ikke kommer så gjør jeg noe med det selv.er ikke så vanskelig:) 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juni 2012 #39 Skrevet 6. juni 2012 Når dere er ute, er det ingen som snakker med dere? Og hva er det dere har gjort for å prøve å sjekke opp disse mennene som sier dere er for pågående? Hvordan oppfører dere dere når dere er ute på byen f.esk? Jeg blir alltid sjekket opp, men jeg går aldri inn for å bli det.. bare smiler og har det gøy og koser meg med jentene jeg. Jeg blir alltid sjekket opp selv, men veldig sjelden av noen jeg er interessert tilbake i.
Gjest Maruwan Skrevet 6. juni 2012 #40 Skrevet 6. juni 2012 Jeg blir aldri sjekket opp av noen menn. De gangene jeg har forsøkt, har jeg fått høre at jeg er pågående og frigjort. Hva gjør man? For det første kan det hende at du er litt "socially awkward penguin": For det andre er det ikke nødvendigvis negativt at du er pågående,og dersom du virkelig er frigjort så er det utelukkende positivt. Finnes nok av regelryttere der ute fra før av. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå