Gå til innhold

Blir aldri sjekket opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri sjekket opp av noen menn.

De gangene jeg har forsøkt, har jeg fått høre at jeg er pågående og frigjort.

Hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent, før du aner ordet av det så kommer det en gris og sjekker deg opp! ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare vent, før du aner ordet av det så kommer det en gris og sjekker deg opp! ;)

Ok :) Hvor lenge må det ventes..? TS.

AnonymBruker
Skrevet

Samma greia her også, TS. Ingen er interesserte i meg og det blir ikke bedre av at jeg er pågående selv heller. Syns det er greit å være litt avventende, men har passert 30 så hadde jo vært greit om det ordna seg en gang snart..

Skrevet

Ikke en Bud da altså? ;) hehe

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har dere prøvd a få vennindene deres (som ikke er single selv) til å winge for dere?

På ena nnen side er det ikke alle som blir "sjekket opp", noen må fine seg noen gjennom bekjente.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Prøver igjen og igjen til man får det til.

Et tips kan være så se på adferden til damer eller venninner som har mange menn etter seg.

Hun ene jeg bodde med hadde drøssevis av menn etter seg. Hun var likegyldig med dem, men de bare forsatte og prøve.

Endret av .-L-.
Gjest Anna.S
Skrevet

Når dere er ute, er det ingen som snakker med dere? Og hva er det dere har gjort for å prøve å sjekke opp disse mennene som sier dere er for pågående?

Hvordan oppfører dere dere når dere er ute på byen f.esk? Jeg blir alltid sjekket opp, men jeg går aldri inn for å bli det.. bare smiler og har det gøy og koser meg med jentene jeg. :sjenert:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Tar opp et kjipt tema nå, men det får vel så være. De fleste kjenner vel til "den stygge venninnen" fenomenet. Vel, med noen av kameratene mine, så blir vel jeg den "stygge vennen" i noen damers øyne. De er jo svære karer og trenger egentlig ikke å jobbe noe særlig for å få oppmerksomhet på byn. De må fremdeles ta intiativ da, men hvor vanskelig er det når damene står å sikler..

Jeg får kanskje noe oppmerksomet pga av utseende også, men jeg er ganske overbevist om jeg får oppmerksomhet av andre grunner.

Dette er ikke noe jeg har gjort bevisst, men jeg pleier alltid å gå på solotur ettervært. Dvs, jeg går vekk fra kameratene mine for å finne egne eventyr. Jeg tror, spesielt at hvis man er dame, så kan det være lurt å ditche den pene venninnen på byn. Det er kjipt, men det er ikke til og feie under bordet at utseende generelt, er det som får en mann til å komme bort in the first place, i alle fall på byn. Det jeg derimot har opplevd, er at damene som får menn til å komme bort av andre grunner enn utseende, er mye artigere å være med. De har masse å by på både når det gjelder sjarm, humor og utstråling. Når det kommer til henne, så er det disse egenskapene som får mannen til å bli værende. Ettervært blir man jo også tiltrukket av henne.

Blir sikkert nedsablet nå, men damer som får menn til å komme bort pga av utseende har en tendens til å ha dårlig game :gjeiper: Siden de fleste menn ikke bryr seg om det så går jo dette egentlig helt fint, helt til de møter en som har game og som kjeder seg med en som ikke har det. Når det kommer til personlig utvikling, så er det faktisk best å ikke se pen ut. Dette fordi man da må opparbeide seg andre kvaliteter som gjør at det motsatte kjønn blir interessert :)

Hun ene venninnen min som har veldig fin sjarm og utstråling, har aldri tatt med venninner som er penere enn henne. Vi tror jo at dette er noe hun gjør bevisst :gjeiper: Hun får masse oppmerksomhet og ser helt normal ut :)

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Ikke en Bud da altså? ;) hehe

Kaller du meg gris, din gris?

Joda, Bud er glad i jenter han... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er ute, er det ingen som snakker med dere? Og hva er det dere har gjort for å prøve å sjekke opp disse mennene som sier dere er for pågående?

Hvordan oppfører dere dere når dere er ute på byen f.esk? Jeg blir alltid sjekket opp, men jeg går aldri inn for å bli det.. bare smiler og har det gøy og koser meg med jentene jeg. :sjenert:

Ingen snakker med meg når jeg er ute, nei. Jeg er nok litt sjenert, men smiler og har det fint med vennene mine. Tror ikke jeg er en surpomp i hjørnet, for å si det sånn. Men sjekket opp blir jeg ikke.

Når jeg har sjekket opp menn så er det mest på nett. Som regel tar de kontakt først (da vet jeg at de i det minste ikke syns jeg er fæl), og holder kontakten varm derfra. Det er ofte jeg som sender meldinger og foreslår å møtes, men så langt har de trukket seg rett før.

Begynner nesten å lure på om jeg er stygg ellerno.. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Tar opp et kjipt tema nå, men det får vel så være. De fleste kjenner vel til "den stygge venninnen" fenomenet. Vel, med noen av kameratene mine, så blir vel jeg den "stygge vennen" i noen damers øyne. De er jo svære karer og trenger egentlig ikke å jobbe noe særlig for å få oppmerksomhet på byn. De må fremdeles ta intiativ da, men hvor vanskelig er det når damene står å sikler..

Jeg får kanskje noe oppmerksomet pga av utseende også, men jeg er ganske overbevist om jeg får oppmerksomhet av andre grunner.

Dette er ikke noe jeg har gjort bevisst, men jeg pleier alltid å gå på solotur ettervært. Dvs, jeg går vekk fra kameratene mine for å finne egne eventyr. Jeg tror, spesielt at hvis man er dame, så kan det være lurt å ditche den pene venninnen på byn. Det er kjipt, men det er ikke til og feie under bordet at utseende generelt, er det som får en mann til å komme bort in the first place, i alle fall på byn. Det jeg derimot har opplevd, er at damene som får menn til å komme bort av andre grunner enn utseende, er mye artigere å være med. De har masse å by på både når det gjelder sjarm, humor og utstråling. Når det kommer til henne, så er det disse egenskapene som får mannen til å bli værende. Ettervært blir man jo også tiltrukket av henne.

Blir sikkert nedsablet nå, men damer som får menn til å komme bort pga av utseende har en tendens til å ha dårlig game :gjeiper: Siden de fleste menn ikke bryr seg om det så går jo dette egentlig helt fint, helt til de møter en som har game og som kjeder seg med en som ikke har det. Når det kommer til personlig utvikling, så er det faktisk best å ikke se pen ut. Dette fordi man da må opparbeide seg andre kvaliteter som gjør at det motsatte kjønn blir interessert :)

Hun ene venninnen min som har veldig fin sjarm og utstråling, har aldri tatt med venninner som er penere enn henne. Vi tror jo at dette er noe hun gjør bevisst :gjeiper: Hun får masse oppmerksomhet og ser helt normal ut :)

Jeg er nok den stygge venninna, ja. Så det er sikkert derfor :(

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er den "stygge venninna" i gjengen så er grunnen for at du ikke blir sjekket opp ganske enkel.

Jeg brukte utelukkende å sjekke opp den "stygge venninna", hun som fikk minst oppmerksomhet i venninnegjengen.

Vet du hva jeg oppdaget? Ble like mye avvisning som da jeg gikk etter de objektivt peneste damene.

Så da kom jeg rett og slett til konklusjonen at hvis jeg skal sjekke opp damer så sjekker jeg opp de jeg synes er penest. Personlighet og sånt er likt fordelt over de pene og mindre pene. Så da graver jeg etter gull i stedet for sølv.

• Liker 1
Skrevet

Du er nok en gjennomfrosset isdronning. Ingen som gidder å kaste vekk tid på det.

Gjest Peaches
Skrevet (endret)

smil! jeg lover ,det funker!

Endret av Peaches
  • Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Det er som regel ikke attraktivt når motparten er alt for direkte. Ikke for min del, ihvertfall. Det er en meget vanskelig balansegang, som svært få har mestret.

Flørting er, etter min mening, halve moroa. Den skal være subtil, vi skal leke oss, vi skal sparre med hverandre, vi skal le. Vi skal danse en runddans for å se om vi er verdige hverandre. Når man prater vanlig med hverandre, selv om begge vet at ordene har en helt annen betydning. Glimtet i øynene.

Å hoppe rett over det, blir som å gå rett på desserten selv om man er utrolig sulten. Dessert er godt, men jeg vil ha ordentlig mat i grunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har forsøkt, har jeg fått høre at jeg er pågående og frigjort.

Jeg tar vel ikke feil om det egentlig bare har skjedd én eller to ganger, og du har likevel konkludert?

Uansett, tror et lurt triks er å se på menn og smile når du får øyekontakt og hold kontakten littegrann. Jeg tør egentlig ikke så ofte å oppsøke jenter (fordi jeg går ut i fra at de ikke er interessert), men hvis jeg hadde opplevd at en jente så på meg og smilte ville jeg nesten garantert tatt kontakt. Men viktig med litt øyekontakt og ikke bare et blikk slik jeg er sikker på at det mer meg du ser på liksom :P

Skrevet

smil! jeg lover ,det funker!

Smil ja. Enig der. Gutter liker jenter som smiler og viser at de har det gøy. Jeg blir ikke spesielt tiltrukket av jenter som sitter å "sturer".

Skrevet

Forøvrig er det like så greit å ikke bli sjekket oppå å bli sjekket opp of så dumpet etter to tre dater smører jo bare utover at en er et pent ytre med null verdi som menneske.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er nok den stygge venninna, ja. Så det er sikkert derfor :(

Jeg vet ikke, men man er ikke doomed bare fordi man ikke ser ut som en model liksom. Jeg har både venner og venninner som ser helt normal ut, inlkudert meg selv, som klarer seg helt fint med det motsatte kjønn :)

Greien er bare at når man ikke har utseende med seg, så må man jobbe hardere for å ha draget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...