Gå til innhold

Hva slags kjendis liker dere, damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Og siden jeg nå er blitt hekta på True Blood (holder på med ses2), så er det vel på tide å si meg enig med alle Skarsgård fansene!! Fy faen han er heit!! Elsker han!

:rodmer:

Alexander+Skarsgard+3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den desidert flotteste mannen jeg vet om er uten tvil Robert Downey jr! Han er riktig nok like gammel som moren min, but still - han hadde lurt meg, for å si det sånn! Ahhh :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

685705-7-1301348722220.jpg

Lachlan Nieboer!

Ååh, han er fin!! Sto rett ved sidna han på en filmpremiere.. :rodmer:

Anonym poster: 7756874d0838ba0a2212dc38ef5e25f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atania

Hans Erik Dyvik Husby.. avstandsbetatt av ham. Det er liksom noe kjent med ham på en måte, merkelig følelse. Han virker så interessant å snakke med, og så har jeg et oppheng i store skjeggete menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandig utstråling er viktigere enn akkurat hvordan fysikken er snekret sammen for min del. Litt farlig utstråling er også knall på film, men jeg ligger langt unna skumle folk i virkeligheten.

Ellers syns jeg mange av de overnevnte er sexy, men hvis jeg virkelig begynner å analysere sånn attraksjon så begynner jeg å tenke på hvordan kjendisene virkelig er. Det fører i sin tur til at jeg blir ukomfortabel og mister sansen for dem. Har derfor funnet ut at kjendiser funker best som sexkrydder når jeg ikke tenker alt for mye over hva som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

George Clooney kunne jeg godt ha flytta til Lillestrøm med..

Og han som spilte Denny i Grey's. Han gjør meg litt skjelven, og det kan nok hende jeg hadde kommet hvin hvis jeg så ham på gata.

Han som spiller Denny i Grey's kan likne litt på "min" manne-mann nummer én: Javier Bardem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung Hugh Grant, ung Sting, han blonde svenske i True Blood og først av alle Jonathan Rhys Meyers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryan Gosling!

Helt motsatt av hva jeg vanligvis syntes er kjekt, men det er noe med den mannen der altså...

Anonym poster: bb6d39ad6d2a6fcdd8ce239618272db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander Skarsgård (!!!!), Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Taylor Blackburn, og Janove Ottesten fra Kaizers!

En god blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...