Gå til innhold

Hva slags kjendis liker dere, damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags fyr i kjendisverden synes dere er hot?

Johnny Depp! Han virker ikke så overfladisk som resten av kjendisene og er bare helt fantasisk i sin jobb:) Og hot seff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg faktisk ikke sett. Virker som et bra filmtips, så da gleder jeg meg til å se den. :)

Jepp, seriøs film som er seriøst god. Du kan også meske deg med synet av RG pumpe vekter på gutterommet.

Obs! Bruker du laptop? Sikling på tastatur er litt risky da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Depp! Han virker ikke så overfladisk som resten av kjendisene og er bare helt fantasisk i sin jobb:) Og hot seff!

Enig. Glimrende skuespiller med knack for å finne de riktige rollene. Fyren skiller seg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jepp, seriøs film som er seriøst god. Du kan også meske deg med synet av RG pumpe vekter på gutterommet.

Obs! Bruker du laptop? Sikling på tastatur er litt risky da. :gjeiper:

Som regel iPad, så sikkel er bare å tørke bort. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel iPad, så sikkel er bare å tørke bort. :fnise:

Feel free to drool then! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clive Owen, Timothy Dalton, Sean Connery :rodmer::rodmer::rodmer:

.....og jeg er bare 27 :fnise:

Du har moden smak da. Bra! Selv om jeg ikke er helt sikker på han Owen-fysaken. Han er litt sånn typisk høy og mørk Hollywood-kjekkas. Men finnes da verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg liker aldri de alle andre liker, jeg vet ikke hvorfor. Slike Hollywoodhunks er ikke noe for meg, jeg finner de like interessante som en ostehøvel. Jeg synes den britiske skuespilleren Matthew Goode er veldig pen og har en veldig god tilstedeværelse på film, det er den eneste jeg kommer på her og nu som er kjent nok til å nevnes. Jeg virker å like dem litt kjølig reserverte men allikevel sympatiske. Har ingenting til overs for slike tøffe, skjeggete muskelbunter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Må bare nevne Leonardo DiCaprio, mitt første store kjendis-crush. Ikke bare er han utrolig kjekk, men også en meget dyktig skuespiller, som etter min mening har blitt snytt for opptil flere Oscar-statuer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Må bare nevne Leonardo DiCaprio, mitt første store kjendis-crush. Ikke bare er han utrolig kjekk, men også en meget dyktig skuespiller, som etter min mening har blitt snytt for opptil flere Oscar-statuer :gjeiper:

Husker jeg var såå forelsket i han etter at jeg så Titanic for første gang :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chris Hemsworth, deilige mørke og mektige stemmen. Får helt frysninger =D

Chris Pine, flott i dress og fine øyne =)

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg han er sånn normalt pen egentlig. Det er mer utstrålingen. Ahh.. Sett Drive? :sjenert:

Skjønner ikke helt den, han er jo helt autistisk i den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har aldri forstått Ryan Gossling. Syns han er glatt, sjarmløs og har like mye register som skuespiller som et piano med en tangent. Takke meg til Langhelle...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...