AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Hvor kom denne inn? Det er jo selvsagt kjempebra for deg, men TS spør vel strengt talt ikke om det er noe man angrer på :D Ehhh, jeg ville dele min erfaring? Samtlige svar går ut på at det ikke er noe å stresse etter, unge mødre blir ofte alenemødre osv. Da tenkte jeg at jeg skulle komme med min positive erfaring. Når ble du sjef for hva man får komme med og ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Feil tråd. Utdanning er greit å ha hvis man blir alenemor. jeg sa ingenting om utdanning.jeg snakket om at mange av dem blir alene mor!
Envy Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Ehhh, jeg ville dele min erfaring? Samtlige svar går ut på at det ikke er noe å stresse etter, unge mødre blir ofte alenemødre osv. Da tenkte jeg at jeg skulle komme med min positive erfaring. Når ble du sjef for hva man får komme med og ikke? TS er lei seg for at hun ikke har det du er så heldig å ha, er det nødvendig å gni det inn? Jeg har også følt det som deg tidlig i 20-årene TS. Nå når jeg nærmer meg midten av 20-årene kunne jeg derimot ikke vært mer fornøyd. Storkoser meg som singel og fri, med egen leilighet og god karriere. Jeg gjør som jeg vil - alltid. Tro meg, når du får ting på stell og kommer deg ut av huset til mor og far kommer du til å se ting med andre øyne Ikke stress hvertfall, skal se det ordner seg for oss etterslepere også
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 TS er lei seg for at hun ikke har det du er så heldig å ha, er det nødvendig å gni det inn? Jeg har også følt det som deg tidlig i 20-årene TS. Nå når jeg nærmer meg midten av 20-årene kunne jeg derimot ikke vært mer fornøyd. Storkoser meg som singel og fri, med egen leilighet og god karriere. Jeg gjør som jeg vil - alltid. Tro meg, når du får ting på stell og kommer deg ut av huset til mor og far kommer du til å se ting med andre øyne Ikke stress hvertfall, skal se det ordner seg for oss etterslepere også Jeg skulle bare poengtere at man ikke trenger å bli alenemor og ødelegge livet sitt selvom man bli ung mor. Det er jo ikke noe vits å gi TS inntrykk av at alle unge mødre er dømt til et dårlig liv. Hvis TS blir ung mor er det vel greit å ha hørt positive historier også.
Teriyaki Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg har noen venninner som har barn og samboer. En av de er også gift. Vi er alle 20 år. Jeg tør ikke innrømme dette for noen, men jeg er litt sjalu på de.. Det virker liksom som de har mer mening i livet sitt enn det jeg har nå. Jeg studerer, jobber litt og bor hjemme. Mens de jobber, har mann, barn og egen leilighet.. Er det bare jeg som føler det slik? Det er nok ikke bare du som føler deg sånn. Men synes ikke du har noe å misunne dem for. Barn, mann og hus kommer for deg også. Det du har muligheten til, som ikke dem har, er å ha en bekymringsfri student-tilværelse hvor man kan kose seg, og fokusere på studiene. Og jeg snakker da altså av erfaring! Er selv student, har hus, bil, mann hund og et barn på seks måneder. 21 år. Endret 1. juni 2012 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå