Zia Skrevet 12. februar 2013 #481 Del Skrevet 12. februar 2013 Åh, så stas med UL og at alt ser fint ut! Og tenk om du får en jente til da Var det gyn vår? Så han faktisk i helgen da vi var ute og kjøpte vogn. Pussig å gå på han sånn i gata. Ser liksom på han og så sier man nesten "hei!" på refleks, men før jeg rakk tenke så mye så han raskt en annen vei Heldigvis, haha. Tror ikke han kjente meg igjen eller noe da, så hadde bare blitt jeg som hadde driti meg ut om jeg hadde rukket å si noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. februar 2013 #482 Del Skrevet 12. februar 2013 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. februar 2013 #483 Del Skrevet 12. februar 2013 ååå, så koselig med en jente til! Da har dere liksom overtaket Og så godt å se den lille i fin form. Ja, nå satser jeg på at vi sees på føden! Eller, i kafeen da.. Jeg skal jo på tortursiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. februar 2013 #484 Del Skrevet 12. februar 2013 for at alt så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #485 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg ringte riksen nå for å høre hvordan søknaden min ligger an. Den hadde de rett og slett ikke mottatt, så der har det skjedd noe interessant... Hun jeg snakket med var veldig hjelpsom og sa hun skulle fylle ut et nytt skjema for meg og legge til jordmor senere i dag. Hun sa hun regnet med jeg ville få plass, så jeg håper hun har rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. februar 2013 #486 Del Skrevet 13. februar 2013 OI.. det var bra du sjekket i da!! Det ordner seg helt sikkert.. Tipper de skviser deg inn selv hvis det er trangt om plassen når de ser at det har skjedd en glipp! Hvis ikke får du henge deg på meg.. Man kan nemlig komme seg over gangen dit du egentlig vil.. Men få den aller beste oppfølging før det! Vet ikke hvor lette det er å argumentere seg over hvis det ikke er prekært da... Dårlig ide kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #487 Del Skrevet 13. februar 2013 Legen min spurte faktisk om jeg hadde vurdert ABC, men maste ikke noe mer med det da jeg sa at jeg ikke trodde det var noe for meg. Selv om jeg ser den med oppfølgingen i forkant, den hadde sikkert vært veldig fin å få med seg. Men jeg satser på at alt går etter boka, som sist, så da skulle jeg ikke trenge noen særskilt oppfølging egentlig. Jeg får heller vurdere det på neste barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. februar 2013 #488 Del Skrevet 13. februar 2013 Skaldu føde på Riksen? Det skal jeg også Håper ikke vi sees der hvertfall, for da er enten min veeeldig sen eller din litt tidlig ute Gratulerer med jente forresten, så spennende!! Blir morsomt å se om det fortsatt er det når det er ordinær UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #489 Del Skrevet 13. februar 2013 Neida, vil helst på Ullevål, men det er visst blitt ett felles kontor på Riksen der de fordeler alle søknadene om fødeplass. Hadde på følelsen at legen min hadde surret det til altså, for han er en sånn distré nerdetype. Men veldig flink på det faglige, så jeg skal ikke bytte han ut! Jeg fikk brev av han med noen prøveresultater, som han hadde skrevet på bursdagen min. Da avsluttet han brevet med "Gratulerer med dagen!" Søting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. februar 2013 #490 Del Skrevet 13. februar 2013 Hiih Morsom lege. Aha, da skjønner jeg. Det var godt at du ringte og sjekket det opp! Da jeg søkte fødeplass denne gangen, på Riksen riktignok, så tok det tre dager tror jeg det var, før jeg fikk brev i posten med ordinær UL dato og det hele. Men det varirer nok med tiden ift hvor mye de har å gjøre. Håper du får beskjed med dato snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #491 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, det er det jeg syns så mange har sagt, at de har fått svar så raskt! Derfor hadde jeg litt dårlig magefølelse da det begynte å dra seg over to uker. Men ja, jeg håper det ordner seg! Ett eller annet sted MÅ jeg jo føde!! (Og det blir IKKE hjemme!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. februar 2013 #492 Del Skrevet 13. februar 2013 Så stas med en jente til! Da kan det bli lek og herlig jenterivalisering Så bra du sjekket opp med fødeplass! Heldigvis er kontorene fleksible og lar en fikse det selv når det har skjedd en feil... Samme skjedde med en venninne og kollega. Men det ble raskt ordnet opp i Så hjemmefødsel er ikke noe for deg altså? Jeg har faktisk lurt litt på det, og tenkte å undersøke litt nærmere om de kan være noe for oss.... Men jeg tror nok vi ender på et sykehus. Tror ikke V-mannen ville takle å være hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #493 Del Skrevet 13. februar 2013 Hehe, nei jeg tror ikke hjemmefødsel er noe for meg gitt! Tryggest på sykehuset!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. februar 2013 #494 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg fikk og svar etter to dager fra Riksen. Kjipt at søknaden din ble borte, men håper det ordner seg likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #495 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg er så sliten om dagen, og så lei av at mannen ikke tar hensyn til det! Jeg sovner hver kveld på sofaen, noen ganger allerede kl 19.30, og sover helt rundt til neste morgen. Skulle tro jeg skulle få litt avlastning i helgen, men da finner mannen ut at han skal sitte sent oppe og se på tv, så han er trøtt neste morgen når A våkner. I dag sto jeg opp med henne, mens han lå i sengen til 9.30. Og selv da bidrar han ikke, bare sitter i sofaen med ipadden og surfer. Jeg la A kl 12, og da forventet han jammen meg at vi skulle ha sex!?! Det var bare HELT uaktuelt, jeg måtte sove, og ikke hadde jeg spesielt lyst heller ærlig talt!!! Mens jeg sov, dro han ut, og kommer ikke tilbake før i 17-tiden. Nå må jeg vekke A, så hun får sove igjen til kvelden, så nå er min pause over. Knurr..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #496 Del Skrevet 17. februar 2013 For en teit mann du har da :/ Mannen må jo ta godt vare på sin gravide kvinne ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. februar 2013 #497 Del Skrevet 17. februar 2013 Ah, så irriterende å ikke bli sett.. Jeg føler det litt sånn innimellom, men jeg er nok litt "flinkere" til å klage så han stiller som oftest opp.. Nå har han jo vært bortreist, og skal være borte nesten en uke snart. Så han står faktisk opp om morgenen så jeg får sove litt. (det skulle jo bare mangle!) Men på natta er han litt flinkere til å "ikke høre" når Bolla roper.. Det irriterer meg ganske kraftig. Jeg er jo oppe minst en gang uansett! Det er sikkert ikke så lett for dem å sette seg inn i det.. og myyye enklere å late som de ikke tenker på det. Eller, bare ikke tenke på det.. Har du prøvd å si fra hvordan du har det? Evt putte sov i ro i ørene og vente til han står opp..? Det er faktisk ikke bare bare å lage barn! energinivået kan være helt på bunn, og allikevel skal man klare jobb, hjem og en 2 åring. Han må skjerpe seg..! Håper du har fått hvilt litt i dag.. PS. FIkk doppler i går, så i dag prøvde jeg den og fant hjertelyden nesten med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. februar 2013 #498 Del Skrevet 17. februar 2013 Her har vi en gylden regel, jeg står opp på lørdager med lillemor, og mannen på søndager. Da får vi en dag hver til å sove ut på. Om natten er det som oftest mannen som er inn til lillemor, men vi fordeler det ganske greit. Du må si i fra! Menn er så dårlig på å fange opp signaler og hint om at man er sliten og vil ha litt mer hjelp hjemme. Håper du fikk hvilt deg litt når A sov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. februar 2013 #499 Del Skrevet 17. februar 2013 Neimenn det var ikke alright å lese!! Ser jeg er litt bortskjemt når mannen er hjemme, da står jeg ALDRI opp med snuppa.........men det er nok fordi i hverdagen skal jeg på jobb og mannen tar snuppa i bhg, og i helgene føler han jeg skal få sove......siden han er borte 5 uker ellers....... Har du snakket direkte med han om det? fått vite hva hans tanker er når nå, og når dere blir 4? Lønner seg uansett å være ærlig, og si at dette kan du ikke ha sånn som det er nå.....du må kunne hvile litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2013 #500 Del Skrevet 18. februar 2013 Det hørtes ikke noe bra ut, Cypress Kanskje du må ta en prat med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå