cypress Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #461 Del Skrevet 8. februar 2013 Den er kjøpt og betalt allerede, og var på salg, så det er nok ingen mulighet for å levere tilbake. Det var veldig snilt av han altså, for den jeg har begynner virkelig å bli litt sliten, og jeg hadde tenkt på å kjøpe ny neste år. Så sånn sett var det lurt å kjøpe den nå som den var på salg! Lurer forresten på om jeg kan vri meg unna å ha brutt shoppestoppen hvis jeg sier at hans var er gave fra meg, mens min var gave fra han!?! Jeg hadde jo bursdag for en drøy uke siden, og mannen har bursdag til uka! Jeg trenger uansett å kjøpe noe til han, og gaver er lov med shoppestopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #462 Del Skrevet 8. februar 2013 Så snill han er!! Hva slags parka er det? Du kan jo ikke noe for at han vil kjøpe deg en gave.. Du fortjener det nok! Jeg er i parka/dunjakkelimbo om dagen siden jeg må avgjøre om min skal lappes eller om jeg skal levere tilbake og kjøpe ny.. Har du prøvd CG Trillium eller Kensington..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #463 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har egentlig ikke prøvd noen, men den han har kjøpt er CG Dawson. Så litt på bilder på nettet nå, de ser ganske like ut egentlig, bortsett fra knappene. Men det er kanskje forskjell på tykkelsen, som ikke jeg ser på bildene.. De er å få med 40% rabatt på Svean på Palleet, hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #464 Del Skrevet 8. februar 2013 Den var kjempefin! Kanske jeg må gå og se på den.. 40% monner litt i den prisklassen! Jeg skulle liksom ikke kjøpe så dyr jakke, men endte opp med en til samme pris i annet merke Som nå er litt ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #465 Del Skrevet 8. februar 2013 Æsj, så irriterende! Du må reklamere i hvert fall!! De er fryktelig dyre ja... Jeg hadde ikke klart å forsvare å kjøpe den til full pris, syns det er litt vanskelig med salgsprisen også egentlig. (Men ironisk nok har jeg INGEN problemer med veskene mine som koster tilsvarende... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #466 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, men det er jo noe heeelt annet! Ja, jeg får pengene igjen om jeg vil. Og de kan lappe den. Men da vil jeg i så fall ha et solid avslag.. Jeg ringte til svean nå og de har Kensingtonjakken, så jeg tror jeg skal stikke innom og prøve før jeg bestemmer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #467 Del Skrevet 8. februar 2013 Høres lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. februar 2013 #468 Del Skrevet 8. februar 2013 Høres ut som en lur plan for å sno seg unna shoppestopp"klausulen" Gaver er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. februar 2013 #469 Del Skrevet 8. februar 2013 Gaver er lov! Men ellers er jeg superstreng med min egen shoppestopp, egentlig mest fordi jeg ikke vil ha på meg at jeg ikke eier viljestyrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #470 Del Skrevet 8. februar 2013 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #471 Del Skrevet 11. februar 2013 Bedre form i dag heldigvis, så i dag har jeg vært på jobb som vanlig. Til gjengjeld ble A dårlig (feber) i går kveld, så mannen har vært hjemme med henne. Hun var fortsatt veldig kosete og slapp da jeg kom hjem fra jobb, så det var litt koselig, selv om jeg syns synd på henne... I morgen skal jeg på kurs hele dagen, så hvis A er syk da og, må gubben trå til igjen. Etter kurset skal jeg på ultralyd!!! Gøygøygøygøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. februar 2013 #472 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper hun blir frisk snart Blir kjekt med ul imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2013 #473 Del Skrevet 11. februar 2013 Lykke til med ultralyd i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. februar 2013 #474 Del Skrevet 12. februar 2013 Lykke til med UL i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. februar 2013 #475 Del Skrevet 12. februar 2013 Lykke til på ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. februar 2013 #476 Del Skrevet 12. februar 2013 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #477 Del Skrevet 12. februar 2013 Ferdig på ul nå, og alt så bra ut! Litt eldre enn tidligere antatt, 13+6 mente han faktisk, termin 17 aug. Han syns det hørtes rart ut at jeg ikke at fått innkalling Tim ordinær ul enda, så jeg må ringe og høre i morgen. Happy happy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. februar 2013 #478 Del Skrevet 12. februar 2013 Hurra for at alt såg bra ut Så hopper jeg litt for samme termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. februar 2013 #479 Del Skrevet 12. februar 2013 Så bra at alt står bra til Syns også det var litt rart at du ikke har fått ordinær ul enda.. Men ring og hør evt, så kanskje de får en fortgang i saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #480 Del Skrevet 12. februar 2013 Og forresten - legen trodde at det er en jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå