Gå til innhold

Et lettere liv


encore

Anbefalte innlegg

Kult! Jeg vil også ha treningsshorts, men finner ingen som det du fant. :( hehe.

ShapeUp høres ut som det samme som MyFitnessPal. Liker den veldig godt! Trengte bare å bruke den en periode da til jeg lærte meg sånn ca hva og hvor mye jeg kan spise på øyemål. :)

Så bra da!

Her er den: http://www.gmax.no/produkt/207243%28BC_2%29/nike-legend-20-slim-poly-short/

Sitter kjempefint på!! :biggrin:

Ja, har fått meg et par a-ha-opplevelser med den appen, satt og la inn enkelte ting for moro skyld bare for å se hvordan de ville påvirket kostholdet..hehe.

Så lenge den kan stoppe meg fra å spise is er det bra nok for meg :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lage egen sunn is hvis du skaffer isformer :D Eller hvis du har bær og kesam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Etter problemer med knærne og masse drittgreier VIL jeg nå under 70 kg! :bond:

Men alt er bare megablæ for tiden, hvorfor må trening være så kjedelig? :glare::vetikke:

Vurderer å melde meg inn på Stamina Hot når jeg får lønn igjen om det fortsatt ikke funker å trene hjemme.

Nå pusher mannen meg også til å gjøre øvelser, teller og "hepphepp'er" som en annen offiser så vi får se..

Hjemmetrening er generelt vanskelig når du ikke har et eneste gram med koordinasjon av leddene. Jeg klarer til og med å gjøre knebøy feil (ble korrigert av svigersøster). Jeg er en idiot :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh og urk. My cup runneth over, men ikke av treningsglede må jeg si! Men bikkja er så langt en overtalende (store, brune øyne), pågående, innpåsliten og trofast turkamerat.

Øvelser denne uken har vært 50 x squats og 100 x situps med "varierende beinstillinger".

HVER DAG :bond:

Gleder meg til lørdag og treningsfri :pasha:

Vekten står pal på 73,2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Nå er jeg ihvertfall omsider medlem på treningsstudio. Er mest med på gruppetimer, siden jeg ikke greier å pushe meg selv noe når jeg trener alene. *forever a latsabb*

Blir høyst motivert av appen som forteller meg at jeg har 19 uker igjen før jeg når målet mitt (60 kg), men så kommer skepsisen og dasker meg hardt i bakhodet- bare 19 uker?! Når jeg har brukt 10 år på å bli så feit? Vel, vi får se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Begynner å se en tendens her, snart er treningsdagboka mi et like sikkert vårtegn som krokusen :laugh:

Tid for å mekke kveldsmat nå, etter tur i regnvær sponset av bikkjene.

Er ikke heeelt på sunnkjøret enda, men er blitt riktig så flink til å føre ting inn i appen (Lifesum/shapeup eller hva den nå enn heter), føler meg nesten som en Simm snart :tommelsmil: Er blakk for tiden, så må uansett prioritere hundemat fremfor godteri. Like greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, gruppetimer er faktisk gøy, med unntak av de siste ti minuttene..puh! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...