AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #21 Skrevet 31. mai 2012 Ja, jeg har faktisk vurdert det. Problemet er bare, at jeg føler jeg allerede har sagt alt det jeg eventuelt kunne ha skrevet ned, og at det da ikke vil være noen vits å skrive det ned heller. Er også redd for hvordan jeg vil reagere dersom noen avviser meg etter at jeg har skrevet ned det jeg tenker - for meg føler det veldig personlig å skrive, og det vil nok ikke føles godt dersom jeg føler at jeg blir avvist da.. Jeg vil anbefale deg å skrive dette brevet. Jeg kan forstå at det krever mye av deg, men bruk den tiden du trenger. Kan også se hvorfor du er redd for å bli avvist. Skriv gjerne det også i brevet. Skriv hvilke konsekvenser du tror det kan ha for deg om du blir avvist, og at du virkelig trenger å bli hørt, sett og forstått. Jeg blir så frustrert på dine vegner. Har jobber litt i psykiatrien selv, og vet derfor litt om hvordan systemet fungerer.
Gjest LYSVING Skrevet 31. mai 2012 #22 Skrevet 31. mai 2012 OK ikke melde deg inn. Men på et vis er du meldt inn allerede
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #23 Skrevet 31. mai 2012 OK ikke melde deg inn. Men på et vis er du meldt inn allerede Hva snakker du om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå