Gå til innhold

Hvis du fikk slette en hendelse

Fremhevede innlegg

Gjest Samsungg
Skrevet

Jeg ville slettet det jeg gjorde når jeg var "ung og dum". Var så utrolig usikker på meg selv, og hadde en bestevennine som var 15 år og hadde klint med 9 gutter og ligget med flere. Jeg som var både ukysset og jomfru løy til henne fordi jeg trodde jeg skulle bli sett på i et bedre lys.

Jeg oppdiktet en hel kjærlighetshistorie om at jeg og nabogutten hadde et forhold og at vi hadde gjort det ene og det andre. Jeg løy om flere ting også. Det skulle jeg så gjerne ha "slettet". Menmen. Det gjorde meg noen hakk smartere på hva man ikke skal gjøre, og jeg har lovet meg selv å aldri gjøre liknende igjen. Selvom har jeg et stort stikk av dårlig samvittighet som er vanskelig å få bort... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Den stumme østersen jeg gikk på skole med.

Skrevet

For min egen del ville jeg ha slettet et dødsfall i nær familie. Jeg tror livet mitt hadde vært bedre hvis denne personen levde fortsatt.

Ellers er det jo flust av hendelser eller personer ute i verden som man kunne ha vært foruten. Slavehandelen er nevnt, diverse kriger som 1. og 2. verdenskrig, Irak, Afganistan, Vietnam, Jugoslavia, atombomber, heksebrenning, massakren i Screbrenica, etnisk rensing, apartheid, Idi Amin, Gadaffi, Pol Pot, Hitler, Quisling, Saddam Hussein, folkemordet i Rwanda, folkemordet på armenerne etc etc. Egentlig mye elendighet i verden...

Gjest Bobler
Skrevet

Ville gjerne slettet det at jeg ble voldtatt som 14åring og ble banket opp av eksen min for det etterpå..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne slette en gjentakende hendelse i livet mitt: seksuelt misbruk fra jeg var 8-13 år.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvis jeg skal tenke kun på meg selv, så ville jeg utslettet 22/7-hendelsene. Da ville jeg fremdeles hatt en av mine beste venner her :yvonne:

Skrevet

Ingenting. Jeg kan ikke forutse konsekvensene av å endre på store ting i verden, og om jeg endrer min egen historie, endrer jeg også meg selv. Begge deler vil kunne ende ille.

Du har allerede tatt store valg som har endret deg og livet ditt, i den retningen det har nå. Det valget/valgene du allerede har tatt, er du sannsynligvis noenlunde fornøyd med, hvorfor skulle alternativene automatisk være så mye verre?

Om f.eks Hitler hadde vært borte fra historien, hadde vi visst nada om hvor mye bedre sted verden var blitt, og vi hadde sannsynligvis funnet noe annet å bekymre oss for.

Ang Hitler, The Man in the High Castle en en knall bok som handler om hva som kunne skjedd om Hitler vant krigen. Underholdende spekulering.

Skrevet

Takk, jeg skjønner hva du mener, men det var så mye vondt i det og alt var så feil som jeg burde skjønnt og er egentlig kjæmpeskuffet over meg selv.

Men men, er heldigvis kvitt han , og er sammen med en som er sååååå mye mere verdt :)

Takk for snille ord :klemmer:

Jeg skjønner hvordan du har det, noen dager begynner man også å tenke på absolutt alle de dumme og utrolig teite tingene man har gjort. Sånne dager skulle jeg ønske jeg lå i senga og kunne glemme alt.

Men det har seg jo slik at det er erfaringene vi gjør oss, på godt og vondt som gjør oss til den vi er i dag. :klemmer:

Skrevet

:riste::klemmer: Da hadde jeg jo ikke 'møtt' deg!

---

Jeg ville ha slettet et barndomsminne jeg gjerne skulle vært foruten

:klem:

du er en goding du :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...