Gå til innhold

Hvis du fikk slette en hendelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde fått muligheten til å slette en hendelse som har skjedd (slik at det ikke skjedde av like vel), hva hadde du valgt?

Alt fra noe i ditt liv, andres liv til større ting her i verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselen til ymse diktatorjævler og krigshissere.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

da ville jeg gått på den andre skolen jeg kom inn på istedenfor den jeg endte opp med å velge.

Skrevet

Forholdet med exen min. Huff, det ville gjerne vært foruten.

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Ingenting. Jeg kan ikke forutse konsekvensene av å endre på store ting i verden, og om jeg endrer min egen historie, endrer jeg også meg selv. Begge deler vil kunne ende ille.

Skrevet

Fødselen min

Skrevet

Forholdet med exen min. Huff, det ville gjerne vært foruten.

Men tenk hvor mye du har lært av det ;)

Jeg ville ikke vært foruten noe av det som har skjedd meg i mitt eget liv, om det er aldri så fælt og flaut. Alle hendelsene har bidratt til å gjøre meg til den jeg er i dag, og tenk om jeg ikke hadde møtt mannen min fordi foreldrene mine ikke skilte seg allikevel! :O

Skrevet

At jeg ble født.

• Liker 2
Skrevet

Sånn uten å ha tenkt på det mer enn noen sekunder, så tror jeg at jeg ville slettet korstogene. Jeg lurer på om kanskje ting kunne endret seg til det bedre da.

Eller kanskje slavehandelen.

• Liker 1
Skrevet

Men tenk hvor mye du har lært av det ;)

Jeg ville ikke vært foruten noe av det som har skjedd meg i mitt eget liv, om det er aldri så fælt og flaut. Alle hendelsene har bidratt til å gjøre meg til den jeg er i dag, og tenk om jeg ikke hadde møtt mannen min fordi foreldrene mine ikke skilte seg allikevel! :O

Takk, jeg skjønner hva du mener, men det var så mye vondt i det og alt var så feil som jeg burde skjønnt og er egentlig kjæmpeskuffet over meg selv.

Men men, er heldigvis kvitt han , og er sammen med en som er sååååå mye mere verdt :)

Takk for snille ord :klemmer:

Skrevet (endret)

Måten jeg har vært og er på her på KG. Føler jeg er så slem og spydig her på KG, når jeg ikke er slik i virkeligheten. :frown:

Og så er det et par ting, som jeg anser som for personlige til at jeg ikke ønsker å skrive om det her, i livet mitt som jeg mer enn gjerne har villet slettet.

Endret av Aussie
AnonymBruker
Skrevet

Overgrep i tenårene.

Om jeg kan få velge en ting til så var det å få barn med eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville slette at jeg noen gang fortalte om overgrep.

Skrevet

Utøya-massakeren.

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Måten jeg har vært og er på her på KG. Føler jeg er så slem og spydig her på KG, når jeg ikke er slik i virkeligheten. :frown:

Det er ikke det inntrykket jeg har av deg :klemmer:

On topic:

Jeg kan ikke komme på en eneste hendelse jeg ville vært foruten, når jeg tenker meg om.. Alt i alt har det kommet noe godt ut av det.

Skrevet

Det er ikke det inntrykket jeg har av deg :klemmer:

On topic:

Jeg kan ikke komme på en eneste hendelse jeg ville vært foruten, når jeg tenker meg om.. Alt i alt har det kommet noe godt ut av det.

Aaw, takk! :klemmer:

Positiv innstilling du har :) Håper jeg kan ha en slik innstilling som du har en gang i fremtiden.

Sorry litt OT.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skulle vært noe i mitt eget liv... Ville nok ikke slettet det at jeg møtte eksen min, som var ufattelig voldelig, siden jeg aldri ville møtt min nåværende samboer hvis ikke. Men ville kanskje slettet den verste episoden, der jeg ble skambanket så til de grader, og fikk hodet knust inn i vasken slik at jeg fikk hjernerystelse og måtte sy en haug med sting...

Hvis jeg kunne gjort noe for noen andre ville jeg nok slettet fødselen til Hitler, Breivik eller andre gale folk som har ødelagt livene til ufattelig mange mennesker.

Gjest Katee
Skrevet

At jeg ble født.

:riste::klemmer: Da hadde jeg jo ikke 'møtt' deg!

---

Jeg ville ha slettet et barndomsminne jeg gjerne skulle vært foruten

Skrevet

Sånn hvis jeg tenker på det jeg vil, så ville jeg slettet at filmlæreren på folkehøgskolen har sluttet, nå som jeg skal gå et år til på folkehøgskolen. Skulle så gjerne hatt han på der det ene året til. Han er (kanskje) den mest fantastiske læreren jeg har hatt opp gjennom årene, så blir nok ikke det samme med ny lærer isteden for ham selv om jeg har hørt mye bra om han nye, da.

AnonymBruker
Skrevet

:riste::klemmer: Da hadde jeg jo ikke 'møtt' deg!

---

Jeg ville ha slettet et barndomsminne jeg gjerne skulle vært foruten

Men hva er det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...