Wonders Skrevet 29. mai 2012 #1 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg inviterer til treff i sommer Bare en middag på Yaya's Restauranter. Den i sentrum ved Stortinget http://www.yayas.no/adresse-sentrum Her er mat meny http://www.yayas.no/menyer/matmen Torsdag 26 juli Klokken 17.00 Eller vil dere ha det seinere? Jeg tenkte noe rett etter jobb ca... Øvre Vollgate 13 http://www.yayas.no/adresse-sentrum Endret 6. juli 2012 av Iah 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. mai 2012 #2 Del Skrevet 29. mai 2012 Skal ha det oppe til vurdering (hvis det var for alle - ikke bare for de der jeg fant linken til denne tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2012 dette er en invitasjon til alle på KG vettu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 30. mai 2012 #4 Del Skrevet 30. mai 2012 Hmmm, kanskje jeg også vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. mai 2012 #5 Del Skrevet 30. mai 2012 Dette kunne jeg godt tenkt meg! Er ikk 100% sikker, vil gjerne prøve å få med meg noen jeg kjenner i tillegg, siden det blir litt reising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. mai 2012 #6 Del Skrevet 31. mai 2012 hvorfor måtte du legge det til en dag jeg er i utlandet? :sadface: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 31. mai 2012 #7 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg skal så vidt jeg vet ingenting den dagen, så om jeg fremdeles er fri og frank når datoen nærmer seg så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2012 #8 Del Skrevet 31. mai 2012 Mmmmmnnjjjjjjaaaaaaaa... Det er jo litt farlig da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 31. mai 2012 #9 Del Skrevet 31. mai 2012 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 31. mai 2012 #10 Del Skrevet 31. mai 2012 Stalkernes drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjole100 Skrevet 31. mai 2012 #11 Del Skrevet 31. mai 2012 Åh, så dumt! Er på Hove-festivalen. Men dere får kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 31. mai 2012 #12 Del Skrevet 31. mai 2012 Stalkernes drøm! Haha. Hvis noen vil bestille bord på Yayas kun for å sitte å se på KG-treffet på avstand synes jeg de skal få lov til det. Da må livet deres være så trist at jeg unner dem den lille gleden :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. juni 2012 #13 Del Skrevet 2. juni 2012 o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #14 Del Skrevet 3. juni 2012 o.o ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. juni 2012 #15 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette kunne jeg godt tenkt meg! Er ikk 100% sikker, vil gjerne prøve å få med meg noen jeg kjenner i tillegg, siden det blir litt reising Må nesten trekke meg, da jeg jobber kveldsvakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 5. juni 2012 #16 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kommer hvis følgende kriterier oppfylles: Pene_sko 1,2,3 og 4 møter opp i adiletter og grilldress Blomsten stiller naken Bandit stiller i TransAm og jeg får sitte på en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 5. juni 2012 #17 Del Skrevet 5. juni 2012 Er ikke på ferie da, så regner med jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 8. juni 2012 _Blomsten_ & Wonders (jeg) kommer. Maten er knall god og Mai Thai'en er til å juble for. Jeg har møtt folk fra Kvinneguiden 3 ganger før, og kjenner meg veldig godt mottatt. Her er det ingen som tar noe høytidlig, det er mest for å hygge seg å spise en god middag en sommerdag. Når jeg går fra slike middager er jeg alltid glad jeg gikk, for jeg koste meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. juni 2012 #19 Del Skrevet 8. juni 2012 Når jeg går fra slike middager er jeg alltid glad jeg gikk, for jeg koste meg. Samme her. Jeg har vel vært med på to KG-middager sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 8. juni 2012 #20 Del Skrevet 8. juni 2012 Høres artig ut, men må sjekke med sommerjobb turnusen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå