Bentebent Skrevet 4. februar 2004 #21 Del Skrevet 4. februar 2004 Hmm... Kan ikke si at jeg har hatt det problemet. Sambo er stort sett på badet før vi har sex, og vasker seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 6. februar 2004 #22 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg vasker iallfall alltid meg selv før noen får lov til å nærme seg meg, så da forventer jeg at gutten gjør det samme. En dusj før man hopper i sengen er en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. februar 2004 #23 Del Skrevet 6. februar 2004 Blir'e noe særlig spontan sex på dere hvis dere alltid må vaske dere nedentil først? Synes det hørtes litt kjedlig ut, jeg. Greit å generelt være renslig og hygienisk, men noe av dette her høres ut som det går litt utover gleden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 6. februar 2004 #24 Del Skrevet 6. februar 2004 Hadde tatt litt gleden fra en kjapp en om en skulle være så hysterisk på det. "Jeg bare må ha deg NÅ!!" "OK, men vi må vaske oss først..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. februar 2004 #25 Del Skrevet 8. februar 2004 Forskjell på sex og oralsex sier jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2004 #26 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg vil selv gjerne føle meg ren og delikat, og forventer at mannen er det også. Hjelper ikke om han har dusjet om morgenen, nåe han så har vært på jobb og blitt svett, for deretter å sitte pal i sofaen i x anntall timer før vi skal til sengs.... blir ikke mye suging da nei!!! greit nok at det ikke trenger å smake såpe, men rent skal det være ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. februar 2004 #27 Del Skrevet 12. februar 2004 Blir'e noe særlig spontan sex på dere hvis dere alltid må vaske dere nedentil først? Synes det hørtes litt kjedlig ut' date= jeg. Greit å generelt være renslig og hygienisk, men noe av dette her høres ut som det går litt utover gleden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. februar 2004 #28 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg vil selv gjerne føle meg ren og delikat' date=' og forventer at mannen er det også. Hjelper ikke om han har dusjet om morgenen, nåe han så har vært på jobb og blitt svett, for deretter å sitte pal i sofaen i x anntall timer før vi skal til sengs.... blir ikke mye suging da nei!!! greit nok at det ikke trenger å smake såpe, men rent skal det være ja!![/quote'] Det gjelder meg også. Så er jeg litt "planlagt" spontan da, det legger ingen enorm demper på sexén. Har heller ingen problemer med å ha vanlig sex når vi ikke er gullende rene, men oralsex er da virkelig noe annet! Kunne ikke tenkt meg å ta noe i munnen som har svettet i buksa hele dagen, og ikke vært vasket etter x antall dobesøk. Det hjelper liksom ikke med den dusjen han tok på morgenen da! På samme måte føler jeg meg heller ikke særlig innbydende etter en hel dag hvis han "tar meg på senga" (bokstavelig talt) før jeg har rukket å gjøre meg ren. Det legger rett og slett en demper på opplevelsen, fordi jeg bare tenker på at jeg sikkert lukter vondt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå