Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #21 Skrevet 30. mai 2012 Fyren stakk bare av? Hvorfor vil du ta kontakt med han?
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #22 Skrevet 30. mai 2012 Man kontakter aldri et ONS med mindre man har avtalt at man skal treffes senere. Ikke at jeg ikke respekterer at andre tenker annerledes enn meg, men jeg synes dette er en kvalmende tankegang og taler derfor min mening slik at trådstarter kan høre et annet perspektiv. Hvorfor skulle man ikke ta kontakt etter å ha hatt sex med noen man møter under påvirkning av alkohol? For meg er det langt mer unaturlig å ikke ta kontakt. Faktisk kunne det ikke falt meg inn å ikke ta kontakt, om enn kun for å takke for det deiligste av det deilige og gode ønsker videre. Så vidt jeg vet eksisterer det ikke noen presis og universal definisjon på ordet ONS, så det er hva hver enkelt gjør det til selv. Mitt forhold til sex under påvirkning av alkohol med fremmede eller mindre fremmede personer er tydeligvis annerledes enn enkelte andre her inne sin. Reglene dere har rundt dette har jeg heller aldri hørt om og ikke bryr jeg meg heller. 1
OhSerendipity Skrevet 30. mai 2012 #23 Skrevet 30. mai 2012 OK. Jeg trakk ingen konklusjoner, jeg spurte. Tråden handler om fyllesex mellom to personer, om de er single sier TS ingenting om (i startinnlegget). For øvrig, til din historie. Jepp, det er greit. Ja, men da er vi enige da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå