Gå til innhold

Fyllesex...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på fest i helga, og inntok som vanlig litt for mye alkohol, og ble med en fyr på nach. Har snakka med han en del før, men kjenner ham ikke særlig godt. Jeg hadde aldri trodd det skulle ende med sex på en random sofa i huset til han vi var hos. Full som jeg var, husker jeg ikke alt som skjedde, bare at jeg våkna opp dagen etter på sofaen, og fyren var borte. Nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn denne kvelden.

Skal jeg ta kontakt, eller blir det for dumt? Er det noen der ute, menn eller damer, som har noen erfaringer rundt dette?

Dette er ikke noe jeg pleier å drive med, så jeg er dødsflau! :murvegg:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du til vanlig snakker litt med han, kan du jo sende han en melding med noe uskyldig. Da merker du fort om han er interessert i å snakke med deg eller ikke, om han svarer kort kan det hende han ikke ser på det som noe mer enn det det var; fyllesex. Jeg har i alle fall erfart at de fleste man har fyllesex med overhode ikke tar det alvorlig, og det er nesten glemt etter et par dager. Men noen ganger kommer man jo over noen som ønsker å få bedre kontakt i edru tilstand. Om du vil ha kontakt med han, må du nesten bare ta kontakt, for da avhenger jo alt av om han er interessert i deg også.

Men synes jo det var litt rart at han hadde stukket av når du våknet..? Virker ikke som et særlig bra tegn :s

Skrevet

Og neste gang du møter ham og dere har sex så er det også noe du trodde aaaldri kom til og hende?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det samme gjorde jeg i førsten av mai og bare han stakk samme kvelden, men igjen når vi var på en fest sammen forrige helg så skjedde det igjen, men nå våkna vi opp sammen vi snakka litt sammen og han stakk :gjeiper: Vi snakker så og si bare sammen i fylla, hva kan dette forholdet bety?? bare fyllesex ?

Gjest "gjest"
Skrevet

Man kontakter aldri et ONS med mindre man har avtalt at man skal treffes senere.

• Liker 1
Skrevet

At mannen var borte da du våknet er et solid hint om at han ikke er interessert.

• Liker 1
Skrevet

Fyllesex er fyllesex.

• Liker 1
Skrevet

Man kontakter aldri et ONS med mindre man har avtalt at man skal treffes senere.

Med mindre man har lyst, altså. Det verste som kan skje, er jo at han ikke er interessert.

Gjest "gjest"
Skrevet

Med mindre man har lyst, altså. Det verste som kan skje, er jo at han ikke er interessert.

Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg hadde bare blitt irritert hvis en fyr jeg hadde pult for ei natt hadde kontaktet meg igjen (uten skikkelig grunn)uten at vi hadde hatt en samtale på at det var greit.

Det har ingenting med at jeg ikke kan snakke meg/oppføre meg naturlig overfor folk jeg har hatt sex med, men jeg er ikke interessert i å gi noe inntrykk av at vedkommende har en sjanse til noe mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg hadde bare blitt irritert hvis en fyr jeg hadde pult for ei natt hadde kontaktet meg igjen (uten skikkelig grunn)uten at vi hadde hatt en samtale på at det var greit.

Det har ingenting med at jeg ikke kan snakke meg/oppføre meg naturlig overfor folk jeg har hatt sex med, men jeg er ikke interessert i å gi noe inntrykk av at vedkommende har en sjanse til noe mer.

Du er en sann menneskehater.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du er en sann menneskehater.

Menneskehater pga jeg ikke vil ha kontakt med gamle ligg? :daane:

Skrevet

Tipper dere er såpass ung at slike ting hender, hvor ONS, fyllesex og romantikk ser ut til å dukke opp fra intet, dagen derpå. Det er lov til å skrive til han. Hvis han ikke vil noe mer så har du ihvertfall prøvd.

Skrevet

Det er fra ditt perspektiv. Fra det tilfeldige liggets perspektiv, så er det verste som kan skje, at du ikke er interessert, og i så fall er han akkurat like langt som om han ikke hadde ringt. Men hvis HAN var interessert, så ville det jo være bra tåpelig å ikke forsøke i det minste. Så få heller du finne deg i at de tilfeldige liggene dine kanskje er mer interessert i deg enn du i dem.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er fra ditt perspektiv. Fra det tilfeldige liggets perspektiv, så er det verste som kan skje, at du ikke er interessert, og i så fall er han akkurat like langt som om han ikke hadde ringt. Men hvis HAN var interessert, så ville det jo være bra tåpelig å ikke forsøke i det minste. Så få heller du finne deg i at de tilfeldige liggene dine kanskje er mer interessert i deg enn du i dem.

Han må da gjerne ta kontakt, men det er fåfengt.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fyllesex er fyllesex.

Gjelder det kun ved ONS mellom single eller er det gyldig også ved utroskap, type julebord- eller seminarsex?

:klo:

Skrevet

Gjelder det kun ved ONS mellom single eller er det gyldig også ved utroskap, type julebord- eller seminarsex?

:klo:

:glare: Tråden handler om ONS, så hva tror du jeg snakket om?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

:glare: Tråden handler om ONS, så hva tror du jeg snakket om?

Jeg trodde du snakket om fyllesex. Og da lurte jeg på om det er forklaring god nok at fylla ha skylda, også når det kommer til utroskap.

Skrevet

Jeg trodde du snakket om fyllesex. Og da lurte jeg på om det er forklaring god nok at fylla ha skylda, også når det kommer til utroskap.

Jeg synes det var en veldig merkelig konklusjon å trekke ut fra det jeg skrev, med tanke på at denne tråden handler om ONS mellom to single personer. Jeg har ikke sagt et ord om utroskap og selvfølgelig mener jeg ikke det. Jeg har blitt utsatt for utroskap selv, og det er kanskje noe av det verste jeg vet om. Jeg ville aldri tilgitt noen som var utro, uansett om det var "i fylla", og jeg ville heller aldri vært utro mot noen selv. Greit?

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg synes det var en veldig merkelig konklusjon å trekke ut fra det jeg skrev, med tanke på at denne tråden handler om ONS mellom to single personer. Jeg har ikke sagt et ord om utroskap og selvfølgelig mener jeg ikke det. Jeg har blitt utsatt for utroskap selv, og det er kanskje noe av det verste jeg vet om. Jeg ville aldri tilgitt noen som var utro, uansett om det var "i fylla", og jeg ville heller aldri vært utro mot noen selv. Greit?

OK.

Jeg trakk ingen konklusjoner, jeg spurte.

Tråden handler om fyllesex mellom to personer, om de er single sier TS ingenting om (i startinnlegget).

For øvrig, til din historie. Jepp, det er greit. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...