Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :)

Kunne nok ventet noen år til jeg hadde fått utdannet meg osv, men det får bare bli litt omvendt rekkefølge enn planlagt :) Trodde jo at jeg ikke skulle få barn i det hele tatt , så skal jeg få en liten mirakelbaby :-D helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer er små mirakler, alle sammen :rodmer: kjenner jeg er litt forelsket i min egen allerede, hihi! Om alle skulle fulgt "riktig" rekkefølge hadde ikke jeg vært her i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, man får et nytt syn på det nye livet når man er gravid ! Bitte små mirakler <3

Tenk når man kan se den lille nye personligheten som har kommet til verden <3

Tror jeg nettopp kjente at hun hikket :o

Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna her hikker minst 5 ganger om dagen, ganske irriterende til tider :ler: Men koselig på samme tid :)

Når har du termin? Du er jo ikke på terminlista :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vogn og vognpose i hus - tror jeg må pakke opp vogna, legge posen oppi og sitte og kikke på det en stund :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg må kanskje hive meg rundt og bestille vogna snart! Så kan jeg få se den når jeg reiser hjem til jul, det er jo ikke så lenge til :)

Hvilken vogn og vognpose har du kjøpt Sprellefant?

Belle, kan du legge til Lura Lotta på terminlista? Hun er jo en av de som skal ha først, jeg må vente en hel måned til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med vogn og pose! :hoppe: Jeg er også spent på hva du har kjøpt.

Jeg skal fikse listen senest mandag. :jepp: Har ligget utslått med omgangssyken siden onsdag nå, men begynner så smått å bli menneske igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns de har veldig stilig design på posene sine :biggrin: Og de jeg vet om som har dem er veldig fornøyde, så da satser jeg på at vi også blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo godt ista..

På forrige time hos jordmoren så ga hun beskjed om at jeg burde kjøpe mandelolje til mellomkjøttet for å smøre i ukene frem til termin.

På denne timen kunne ikke samboer være med, så ista nevnte jeg for han at jeg måtte en tur på apoteket for å kjøpe mandelolje.. Hvorfor det? Spurte han meg..

Så sa jeg det da, at jeg måtte smøre mellomkjøttet. Haha, det uttykket han fikk i ansiktet var priceless!!

MELLOMKJØTT? Fy faen, hva faen er det?

Noen ting kan du faktisk spare meg for ! hahaha..

Tenkte meg litt om og fant ut av at jeg kanskje hadde delt litt mye og at mellomkjøttet er faktisk et mindre koselig ord :fnise:

Tenkte bare det var greit siden han kom til meg her om dagen og fortalte om en kul i rompa..

Men tydeligvis så er det greit å dele info om hemoroider, men ikke om mellomkjøtt!

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt ista..

På forrige time hos jordmoren så ga hun beskjed om at jeg burde kjøpe mandelolje til mellomkjøttet for å smøre i ukene frem til termin.

På denne timen kunne ikke samboer være med, så ista nevnte jeg for han at jeg måtte en tur på apoteket for å kjøpe mandelolje.. Hvorfor det? Spurte han meg..

Så sa jeg det da, at jeg måtte smøre mellomkjøttet. Haha, det uttykket han fikk i ansiktet var priceless!!

MELLOMKJØTT? Fy faen, hva faen er det?

Noen ting kan du faktisk spare meg for ! hahaha..

Tenkte meg litt om og fant ut av at jeg kanskje hadde delt litt mye og at mellomkjøttet er faktisk et mindre koselig ord :fnise:

Tenkte bare det var greit siden han kom til meg her om dagen og fortalte om en kul i rompa..

Men tydeligvis så er det greit å dele info om hemoroider, men ikke om mellomkjøtt!

:laugh:

Haha! Hatt den samme her hjemme! Uttrykket hans ble enda bedre når jeg sa til han, som en spøk, at det var han som måtte smøre, for jeg når jo ikke ned!! :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hatt den samme her hjemme! Uttrykket hans ble enda bedre når jeg sa til han, som en spøk, at det var han som måtte smøre, for jeg når jo ikke ned!! :fnise::laugh:

Hahaha ! Genialt :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoho: Hadde tenkt at mannen skulle få ta seg av den smøringa her jeg, trodde jo han skulle sette pris på det. Men kanskje jeg bør gjøre det selv :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :) Jeg har ikke fått noe beskjed om det der jeg... blir det ikke klissete og ekkelt da...? Jeg fikk samboeren til å ta seg av intimbarberingen sist jeg... det gikk bra men kanskje det er litt... vet ikke, er det noe de ikke syns så mye om..? Han sier det ikke gjør noe at han kan gjøre det. Men han er jo så omtenksom så jeg begynnte plutselig å tenke at kanskje han sa det for min skyld... Hva tror dere?

Ellers var vi på 3D UL i dag - herlig å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare ordet mellomkjøtt samboer her reagerte på :P

Jeg reagerte litt på det ordet første gangen JM sa det, vet ikke helt hvorfor, følte meg bare som et kjøttstykke som trenger smøring i mellomkjøttet !

Og neida, tviler sterkt på at dem har noe imot å ta på mellomkjøttet,så lenge vi ikke sier "kan ikke du hjelpe meg å smøre mellomkjøttet?"

Jeg har ikke fått smurt mellomkjøttet enda idag, men prøvde oljen på magen og den gikk fort inn i huden, så det ble ikke seigt eller noe:)

Det skal visst mykne opp nedentil så man skal revne minst mulig,huden skal visst bli mer tøyelig og det passer å begynne å smøre nå(uke 34) ifølge min JM.

Endret av Lura Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...