Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #561 Del Skrevet 18. januar 2013 Nei, fy skam seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #562 Del Skrevet 18. januar 2013 Nesten komisk, hadde fått brev i dag jeg, bare glemt å hente posten. Ble i alle fall innvilget, så nå har jeg ro i sjelen Får håpe du får svar snart også, Gaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #563 Del Skrevet 18. januar 2013 Nå har jeg IKKE ro i sjela kanskje det kommer i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. januar 2013 #564 Del Skrevet 18. januar 2013 Nå har jeg IKKE ro i sjela kanskje det kommer i morra? Lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2013 #565 Del Skrevet 18. januar 2013 Nå har jeg IKKE ro i sjela kanskje det kommer i morra? Hvis ikke, så får du bare kontakte dem på mandag Har der alt klart til den lille kommer sånn ellers da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. januar 2013 #566 Del Skrevet 18. januar 2013 Alt er kjøpt inn, så vi må bare vaske tøy og montere sammen det som trenger montering. Eneste som mangler er en amme-bh eller to til meg selv, og kanskje noen litt ammevennlige topper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 18. januar 2013 #567 Del Skrevet 18. januar 2013 Her er alt klart! Barnesenga og vogga er laga klart, slik at katten lærer seg at det er babysone, ikkje for pus. Bilsete, tripptrapp, bleier, klær, vogn og smådill er på plass, stort sett! Berre babycall og badebalje som manglar, i tillegg til babyen håper den vil ut snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. januar 2013 #568 Del Skrevet 19. januar 2013 Har det meste klart her og, men har tenkt å lage en liten liste til sykehusbagen. Flere som har laget det? Man vet jo ikke hvor lenge man bli på sykehuset, men jeg tar utgangspunkt i et par dager, og hvis det blir mer får mannen hente. Vi bor ikke så langt unna Og ja, amme bh og ammetopp skal jeg ha, så det blir ordnet i løpet av neste uke tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. januar 2013 #569 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg har også ordnet en liste med hva som skal være med og må vel snart begynne å pakke også. Venner og familie har stresset for at jeg må få pakket snart i over 2 uker allerede Ellers er alt på plass av utstyr bortsett fra stellekommode, alle de jeg har kunne tenkt meg er enten tatt ut av produksjon eller ikke å oppdrive noen steder, så det begynner å stresse meg! Og så må man vel begynne å vaske de søte små klærne snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. januar 2013 #570 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg har også skrevet liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 19. januar 2013 #571 Del Skrevet 19. januar 2013 Her er alt klart! Barnesenga og vogga er laga klart, slik at katten lærer seg at det er babysone, ikkje for pus. Hvordan fungerer det med katten da? Jeg har to, og har enda ikke gjort klar vugga og barnevogna pga av de...men et var kanskje ikke så dumt å starte tilvenningen før babyen er her Ellers har vi alt klart her også,så lillegutt er veldig velkommen nå - er forferdelig utålmodig kjenner jeg, vil helst ha fødselen overstått så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 19. januar 2013 #572 Del Skrevet 19. januar 2013 Har lest at katten bør venne seg til babytinga før ungen kjem, slik at den ikkje blir sjalu på babyen Vogga held ho seg unna, siden den vuggar når ho evt prøvar seg opp i. Barnesenga får ho streng beskjed om å holde seg unna, har gått fint så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. januar 2013 #573 Del Skrevet 19. januar 2013 Vi har også katt, og har hatt senga og vugga fremme en stund. Han har ikke prøvd seg oppi enda, så det virker som om det skal gå bra. Har hørt at pepper skal funke for å holde dem unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. januar 2013 #574 Del Skrevet 19. januar 2013 Her har vi hatt alt klart et par uker nå, bortsett fra fødebagen da. Har pakket det meste, men jeg jobber best under press så den tar vi når tiden er inne. Hadde termin i går, men er lite moden så jeg tviler på at det skjer noe her med det første. Bolla har det fint heldigvis, stor og god som A var; over 3800 g ble hun estimert til i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. januar 2013 #575 Del Skrevet 19. januar 2013 Åh, du er kommet til termin allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 20. januar 2013 #576 Del Skrevet 20. januar 2013 26 dager igjen til termin her.... Om 10 dager er jeg så gravid som jeg aldri har vært før....for N kom 17 dager før, så jeg kjenner det nærmer seg. Er veldig spent. Kanskje jeg går over denne gangen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 20. januar 2013 #577 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg får 28 dager igjen jeg, selv om jeg har termin dagen etter deg Jaja, det er jo minst hundre ulike måter å telle på! Jeg tror jeg får litt sjokk om jeg plutselig føder før tia, innbiller meg at det fortsatt er leeeeenge igjen! Har dere merket noe til at det kjennes annerledes å gjøre knipeøvelser i det siste? Jeg syns liksom det er blitt vanskeligere, akkurat som om musklene ikke virker like godt lenger. Kanskje fordi babyen har kommet lengre ned i bekkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 20. januar 2013 #578 Del Skrevet 20. januar 2013 Ja, no er det jammen ikkje lenge igjen! Mensterminen min er 8, medan ul er 15! Håper mensterminen er rettast! Eg er såå klar no! Knipeøvelsane er blitt nesten heilt umulige for meg også no, har tenkt at det sikkert er pga at babyen ligg godt ned i bekkene og tek opp plassen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 20. januar 2013 #579 Del Skrevet 20. januar 2013 Godt det ikke var bare meg Min menstermin er den 15, bare tre dager i forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 21. januar 2013 #580 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg får 28 dager igjen jeg, selv om jeg har termin dagen etter deg Jaja, det er jo minst hundre ulike måter å telle på! Jeg tror jeg får litt sjokk om jeg plutselig føder før tia, innbiller meg at det fortsatt er leeeeenge igjen! Har dere merket noe til at det kjennes annerledes å gjøre knipeøvelser i det siste? Jeg syns liksom det er blitt vanskeligere, akkurat som om musklene ikke virker like godt lenger. Kanskje fordi babyen har kommet lengre ned i bekkenet? Hmmm...snodig. Jeg følger babyverden sin. Så har jeg da tickeren etter hvor mange dager det er igjen, for på den står det at jeg er 36+3, mens på babyverden sin app er jeg 36+5. Men da er det 25 dager igjen til termin på begge steder I dag sto jeg og N tidlig opp, vi la oss jo tidlig og klarte ikke sove mer. Så da måtte vi opp å spise litt mat. Sultne begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå