Lura Lotta Skrevet 29. november 2012 #421 Del Skrevet 29. november 2012 ja..jeg har det for meg at så lenge jeg har kjøpt det jeg skal smøre med så har jeg vært flink, men glemmer fort at jeg faktisk må smøre hver eneste dag for at det skal ha noen virkning! *slit* Men man skal massere den inn da og man kan bruke den i dusjen eller i badevannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2012 #422 Del Skrevet 29. november 2012 Man skal vel helst tøye litt også, ser for meg at det kommer til å kjennes litt merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. november 2012 #423 Del Skrevet 29. november 2012 Smurte ingen ting jeg sist. Så satser på at det går greit denne gangen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2012 #424 Del Skrevet 29. november 2012 Her tas ingen sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. november 2012 #425 Del Skrevet 30. november 2012 Isj, jeg revnet i hele mellomkjøttet sist gang jeg. Så jeg tviler på at det har noe for seg å smøre denne gangen, siden alt bare er et stort arr nå. Ikke så lett å tøye arr liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 30. november 2012 #426 Del Skrevet 30. november 2012 Uff, grøss. Det hørtes virkelig ikke godt ut. Satse på at jeg er så svær i glufsa etter forgje fødsel :P Vil tro mye har med fødsel og tid å gjøre og. Jeg brukte en god stund på å få han ut, så fikk tøyd mye før han var ute. Jeg turte nemlig ikke presse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. november 2012 #427 Del Skrevet 30. november 2012 Det har nok en del med det å gjøre, ja. Samt hodestørrelsen. A hadde monsterstort hode , 37,5 cm PLUSS at hun kom ut med den ene armen rundt hodet! Satser på at hun har banet goood vei til nestemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 30. november 2012 #428 Del Skrevet 30. november 2012 svær i glufsa Jeg har fått vondt i lysken, mest på venstresiden. Var på kontroll i dag, nevnte det for legen og hun sa det kunne være enten bekkenet eller ligamentene som gjorde det. Venter i spenning på om det skal bli verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 3. desember 2012 #429 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har fått vondt i lysken, mest på venstresiden. Var på kontroll i dag, nevnte det for legen og hun sa det kunne være enten bekkenet eller ligamentene som gjorde det. Venter i spenning på om det skal bli verre Jeg hadde også sporadisk vondt i den ene lysken i en periode, og fikk beskjed av jordmor om at det kunne være bekkenet... til meg ble det desverre verre, men det ser heldigvis ut til at litt kortere arbeidsdager, mer bevissthet rundt det å regulere aktivitetsnivået og mer svømming har hjulpet. Håper du slipper styr med bekkenet, Gaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. desember 2012 #430 Del Skrevet 3. desember 2012 Det har ikke blitt noe bedre, dessverre nå kjennes det ganske stivt ut i større deler av bekkenet, så det er nok litt løsning på gang. Evt. en låsning! Får se om jeg bestiller en time hos kiropraktor før jeg drar hjem til jul, i tilfelle noe kan låses opp. Det gjør ikke så vondt, men er litt stivt og rart. Har bare 7 arbeidsdager igjen før jul, og skal ikke tilbake til jobb i januar. Så jeg skal nok overleve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. desember 2012 #431 Del Skrevet 13. desember 2012 Her var det sannelig lite aktivitet... er dere mest på andre forum? Har selv vært litt på Babyverden tidligere men mistet liksom litt interessen av en eller annen grunn... trives egentlig så godt på KG. Men må spørre om et litt ekkelt tema... nemlig utflod "skjemmes".. Det er jo så mye! Og nå innbiller jeg meg at det lukter litt også. Kunne egentlig tenkt meg å dusje ihvertfall to ganger om dagen.. . bruker truseinnlegg for det meste. Kan jeg ha fått ett eller annet? Det er ikke sopp; for tro meg; DET kjenner jeg Synes glufsa tyter veldig om dagen og synes det er litt ekkelt... bekymrer meg liksom litt for at sambo og synes det er ekkelt.... selv om han aldri ville sagt det til meg selvsagt.... Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 #432 Del Skrevet 13. desember 2012 Veldig mye utflod ja. Jeg føler jeg må barbere meg hvis ikke så blir fuktigheten liksom fanga, og det orker jeg ikke. Tok det opp med lege, men var ikke noe uvanlig. Jeg har prøvd å fylle ut nav-papirer, men skjønner ikke noe. Ringte for å spørre, trodd jeg skjønte, men skjønner fremdeles ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. desember 2012 #433 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg skrev ut papirene nå og gruer meg :/ MEn kan man ikke ringe dit mens pennen er klar; så kan de bare fortelle hva du skal skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 #434 Del Skrevet 13. desember 2012 Da tror jeg nok du bare må treffe på rett person akkurat når du ringer. Jeg har bare den ene søknaden her, så må vente til mannen er hjemme for å skrive neste. så får jeg se om jeg tror det er riktig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 13. desember 2012 #435 Del Skrevet 13. desember 2012 Synd med lite aktivitet her, eg er inne kvar dag, for å sjå om her er noke nytt Rikelig med utflod er vel vanlig, har eg hørt! Her er stadige soppinfeksjonar, skikklig plagsomt, for både mannen min og meg! I dag har vi foressten vore på kurs på helse.st. Eg hadde lest meg opp på det meste frå før, men det var greit at mannen med fekk med seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 #436 Del Skrevet 13. desember 2012 Fødselsforberedende kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 13. desember 2012 #437 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, pluss en del om amming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 #438 Del Skrevet 13. desember 2012 Jøss.... Husker jeg hadde lyst til å gå på det med første, men de få kursa jeg fant kosta så mye at jeg ikke orka. Regna med at ungen kom ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 13. desember 2012 #439 Del Skrevet 13. desember 2012 Helsestasjonen tilbyr gratis 4-timers kurs med amming, fødsel, smertelindring osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 #440 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke når jeg føda sist Nå vet jeg ikke.....men orker heller ikke finner det ut Nå er jeg ikke så interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå