Gjest Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Takk for alle svarene! Onanere har jeg aldri i mitt liv gjort, har endel sperrer mot det, og har vel egentlig heller ikke mulighet. Det må jo i så fall gjøres i skjul, og jeg er som regel aldri alene hjemme. Mannen min er her hver kveld, og når han er ute av huset er som regel også jeg det (Jobb). En elsker er heller ikke aktuelt, jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Vi har vært på reise sammen uten barn før, mer eller mindre vellykket når det kommer til sexen. Noen av gangene har vi hatt sex endel ganger, andre ganger har vi ikke hatt sex i det hele tatt. Jeg har hormonspiral, men vurderer p-piller. Det jeg er redd for er at sexlysten skal forsvinne for godt, ting kan jo forandre seg i fremtiden. Men kanskje det er en sjanse jeg bare må ta. Merker at jeg blir veldig grinete og sur av dette her. Føler på en måte at han kontrollerer mitt sexliv - han vil ikke "gi" meg sex, jeg kan ikke ha sex med andre, jeg kan ikke ha sex når jeg har lyst, men må alltid forholde meg til når han vil. I tillegg kan jeg ikke hjelpe meg selv, fordi jeg ikke har tid og sted for det. Jeg har altså ingen mulighet til å få tilfredsstilt mine behov (ikke i det hele tatt egentlig, siden hans lyst sjelden kommer når jeg vil). Vet at det er fælt å tenke sånn, det er nok helt sikkert frustrerende for han også, men man blir jo litt lei når man går i årevis og er seksuelt frustrert, og da er det fort gjort å tenke at partneren "stjeler" dette fra en... Er bare så redd for at dette skal føre til brudd til slutt, og for at vi om en stund skal slutte helt å ha sex... Det som nesten sårer meg mest er at han tidligere (før meg) var veldig interessert i sex. Vet at han onanerte MYE, hadde mye sex med eksene sine og har til og med ved et tilfelle (for mange år siden) betalt for sex. Men meg vil han ikke ha sex med gratis engang Dette er selvfølgelig ikke ting jeg sier til og klandrer ham for, men tar meg selv i å tenke på dette, og det gjør at jeg føler meg veldig lite attraktiv... Jeg kan forstå det du sier om sperrer i forhold til onani, for jeg hadde det selv en gang. Vil ikke komme for mye inn på egen situasjon her, men i korte trekk var jeg frustrert, amper og misfornøyd med livet og tilværelsen på grunn av problemer i forholdt til sex og tilfredsstillelse. Gikk til innkjøp av en rabbit vibrator og en del batterier. Det var utrolig bra for meg, og også for forholdet vårt da jeg ikke lenger var prisgitt at han gjorde en brukbar jobb, eller i det hele tatt var hjemme. Jeg foreslår at du tenker over følgende: - En vibrator kan kjøpes på Internett (f.eks. Erotikknett.no) og det sendes i anonym pakke. Koster ikke all verden. - Du kan skape deg anledninger. Si om ikke annnet at du trenger litt alenetid, og lås deg inn på soverommet. Ta gjerne med en bok med litt erotiske skildringer første gang for å komme i humør. Glidemiddel anbefales også. - Ved å gjøre deg selv ansvarlig for dine egne utløsninger så fjerner du en kilde til spenning og irritasjon. Det vil på sikt styrke deg og forholdet ditt. - Mannen din har ingen klagerett i forhold til om du bruker en vibrator så lenge han avviser deg i de fleste tilfeller og ikke har ønske om sex oftere en det du nevner. Han har ingen grunn til å klage om dere så har sex daglig, så lenge du ikke foretrekker plasten framfor han. Det kan riktig nok være en fordel å unngå å flashe for mye med den foran han i starten. - Du må se på alternativene dine. Om du ikke får orden på deg selv vil du bli enda mer frustrert og missfornøyd. Du kan da lett skade det forholdet du for en hver pris vil bevare. Send meg en PM om du vil prate mer.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #22 Skrevet 2. juni 2012 Jeg kan forstå det du sier om sperrer i forhold til onani, for jeg hadde det selv en gang. Vil ikke komme for mye inn på egen situasjon her, men i korte trekk var jeg frustrert, amper og misfornøyd med livet og tilværelsen på grunn av problemer i forholdt til sex og tilfredsstillelse. Gikk til innkjøp av en rabbit vibrator og en del batterier. Det var utrolig bra for meg, og også for forholdet vårt da jeg ikke lenger var prisgitt at han gjorde en brukbar jobb, eller i det hele tatt var hjemme. Jeg foreslår at du tenker over følgende: - En vibrator kan kjøpes på Internett (f.eks. Erotikknett.no) og det sendes i anonym pakke. Koster ikke all verden. - Du kan skape deg anledninger. Si om ikke annnet at du trenger litt alenetid, og lås deg inn på soverommet. Ta gjerne med en bok med litt erotiske skildringer første gang for å komme i humør. Glidemiddel anbefales også. - Ved å gjøre deg selv ansvarlig for dine egne utløsninger så fjerner du en kilde til spenning og irritasjon. Det vil på sikt styrke deg og forholdet ditt. - Mannen din har ingen klagerett i forhold til om du bruker en vibrator så lenge han avviser deg i de fleste tilfeller og ikke har ønske om sex oftere en det du nevner. Han har ingen grunn til å klage om dere så har sex daglig, så lenge du ikke foretrekker plasten framfor han. Det kan riktig nok være en fordel å unngå å flashe for mye med den foran han i starten. - Du må se på alternativene dine. Om du ikke får orden på deg selv vil du bli enda mer frustrert og missfornøyd. Du kan da lett skade det forholdet du for en hver pris vil bevare. Send meg en PM om du vil prate mer. Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke?
Gjest Skrevet 3. juni 2012 #23 Skrevet 3. juni 2012 Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke? Det er vanligere enn du tror. Det er også slik at en del damer trenger "det lille ekstra" for å få utløsning, og en del menn tar jo ikke et hint om det så klapper til de i fjeset. Altså, hva som er godt, hva som virker, etc. Du trenger å fungere godt med deg selv, og ikke bruke energi på frustrasjon. Det koster deg så lite å prøve, jeg synes du skal gjøre et forsøk. Og om du greier deg bedre på egen hånd kan det være din mann får det sparket han trenger et visst sted for å prioritere deg.
Babi Skrevet 2. april 2014 #24 Skrevet 2. april 2014 Gjør som alle andre å ty til hånda. Er ikke det ra nok gå til innkjøp av leketøy. Dette er strengt tatt ikke en løsning dersom hun først og fremst ønsker nærhet og det som sexen egentlig medfører. Ikke selve sexen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 Vi er liksom "nyforelska" (vært sammen i litt over fire måneder), og har hatt sex 2 ganger siste måneden. Går to uker mellom hver gang, og har inntrykk av at da er det fordi han føler at han "må" stille opp fordi det er lenge siden sist. Ingen gode råd til deg dessverre, men forstår desperasjonen. Jeg er også sammen med en som er drømmemannen på alle andre områder, men er livredd for at dette skal knekke oss (les: meg). Kjenner tårene presser på bare av å skrive det her, for selv om sexen i seg selv ikke er det viktige, så er følelsen av å ha en kjæreste som ikke har lyst på meg skikkelig vond. Vanskelig å snakke om er det også Skulle noen ha en vidunderkur mot mannens manglende sexlyst så betaler jeg mye! Min sliter fordi jeg en gang fortalte om at jeg ble sexuelt misbrukt. Dette har gått veldig inn på han. Noen råd? Anonymous poster hash: b5eed...c29
I Grosny Skrevet 2. april 2014 #26 Skrevet 2. april 2014 Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år, og har to barn sammen. Vi har de siste 3 årene hatt endel problemer ift sex - han har ikke noe særlig sexlyst. Vi har sex 1-2 ganger i måneden, jeg vil helst ha sex 2-3 ganger i uka. Vi har snakket om det utallige ganger, og det ender som regel med krangling. Det virker ikke som om han er interessert i å gjøre noe for å øke sin sexlyst heller. Vi har som regel alltid sex på lørdager (1-2 ganger i måneden) før vi legger oss, og det er samme rutinen hver gang. Det er alltid han som tar initiativet, jeg orker ikke lenger fordi jeg blir avvist i 90% av tilfellene. Nå ser jeg egentlig bare en løsning på saken, og det er å redusere min egen sexlyst. Finnes det noe jeg kan gjøre for å redusere sexlysten min? Piller etc? Det største problemet er vel egentlig at sexlysten min er mer psykisk enn fysisk - det er mer nærheten enn selve sexen / at det er godt jeg ønsker. Vil at han skal synes at jeg er sexy og at han har lyst på meg... Hvordan skal jeg klare å kvitte meg med disse tankene? Å gå fra hverandre er IKKE en løsning, vi fungerer supert på alle plan og har som sagt barn sammen som ville blitt veldig påvirket av et brudd. Har googlet for harde livet men finner ikke noe konkret... Enkelt, dere må krangle mer. For hvert stygge ord han smeller i øret ditt, så blir du litt mindre glad i han, og sexlysten daler samtidig.
Babi Skrevet 2. april 2014 #27 Skrevet 2. april 2014 Enkelt, dere må krangle mer. For hvert stygge ord han smeller i øret ditt, så blir du litt mindre glad i han, og sexlysten daler samtidig. Men så gjør forholdet også?
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #28 Skrevet 2. april 2014 Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke? dette er en fullstendig utdatert påstand at menn vil ha mer sex enn kvinner. at dagens kvinnfolk fortsatt mener det er meg helt uforståelig
I Grosny Skrevet 2. april 2014 #29 Skrevet 2. april 2014 Men så gjør forholdet også? Dessverre så har de fleste giftige kurer bivirkninger.
I Grosny Skrevet 2. april 2014 #30 Skrevet 2. april 2014 Om du klarer å kvitte deg med sexlysten, vil ikke ditt behov for nærhed og oppmerksomhed forsvinde. Det er nok bedre om du klarer å få i gang en dialog, og får ham til å forstå hva du føler. Jeg tror mange par er veldig opphengt i sex, bare for sexens skyld, og glemmer at nærhed og intimitet er en veldig viktig del av et forhold. Om man kan kose med hverandre uden at sex nødvendigvis er målet, vil det kanskje være enklere at det leder til sex, fordi man ikke har et forventningspress over seg om at man MÅ ha sex. Kanskje er det lettere å "gjenoppdage" hverandre, hvis man har et lidt mere avspendt forhold til om selve akten skal indtreffe? Jeg tror at skikkelig kommunikasjon er viktigere end å forsøke å kvele den fysiske lysten. Behovet for nærhed og kos vil neppe forsvinde uansett, og da er du like langt. Jeg er ikke noen tilhenger av å hakke på andres sprog - men ordet viril, betyder altså "mandig" (av lat. "vir" = mann). Beklager avsporingen. Det er venlig ment. Ellers er jeg helt enig i at å finde et skjermet sted, hvor dere kan være alene, og borte fra hverdagens stress, kan være en god arena for å forsøke å løse dette problemet. Nå har jeg vært flåsete i denne tråden, og det med den hensikt å påpeke at redusering av sexlyst for TS ikke er noen god plan. Giacomo derimot skriver ett godt innlegg, som bør leses igjennom seriøst.
zingeling Skrevet 2. april 2014 #31 Skrevet 2. april 2014 Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke? Kanskje han vil digge at du gjør det. Kanskje han til og med får mer lyst.. Veldig veldig mange menn liker at kvinner nyter å nyte...Vi er da forlengst forbi at det er tabu og fy-fy å ta på seg selv. Du høres jo ikke ut som du tilhører den generasjonen hvor det vokste hår i henda og enda værre ting om man fant på å onanere. Kos deg. Bli kjent med deg selv. Ta ansvar for egen seksualitet,kanskje han kommer etter deg.. Ett liv uten sex ?....hmm...nei det er en av livets goder.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #32 Skrevet 2. april 2014 Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke? Takk for svar! Tror ikke han ville blitt sint om jeg ordnet opp selv, er vel heller det at jeg syns det er flaut og "ekkelt". Har liksom alltid blitt opplært til at sånn gjør man ikke, og ville nok vært livredd for å bli "tatt", og at han da skal se på meg som en hore eller noe... Er jo ikke så vanlig at jenter gjør sånn, er jo mannfolk som skal ha for mye sexlyst og som må runke? Jeg trodde det var helt vanlig og akseptert at jenter onanerer? Selv er jeg i et forhold der jeg får nok sex, men jeg onanerer likevel, og har vibratorer i ulike farger og fasonger. Anonymous poster hash: 5b755...77b
Gjest HarryDotter Skrevet 2. april 2014 #33 Skrevet 2. april 2014 Vi er liksom "nyforelska" (vært sammen i litt over fire måneder), og har hatt sex 2 ganger siste måneden. Går to uker mellom hver gang, og har inntrykk av at da er det fordi han føler at han "må" stille opp fordi det er lenge siden sist. Ingen gode råd til deg dessverre, men forstår desperasjonen. Jeg er også sammen med en som er drømmemannen på alle andre områder, men er livredd for at dette skal knekke oss (les: meg). Kjenner tårene presser på bare av å skrive det her, for selv om sexen i seg selv ikke er det viktige, så er følelsen av å ha en kjæreste som ikke har lyst på meg skikkelig vond. Vanskelig å snakke om er det også Skulle noen ha en vidunderkur mot mannens manglende sexlyst så betaler jeg mye! Sorry at jeg er brutalt ærlig her. Gå fra ham! Det er ingenting hverken proffe eller amatører kan gjøre for dere. Intet som kan gi han trigg til å få mer lyst. Det er rett og slett sånn han er laga. Enten mangler han hormoner eller så er han aseksuell. Fint lite å gjøre med det. Det vil finnes andre menn der ute som er like snille og har de samme gode egenskapene bare MED seksuell lyst i tillegg. Du har høyere sexlyst en han......sorry. Ingenting hjelper mot det. Du fortjener å ha en mann som gir deg det du har behov for i et forhold. Det inkluderer det fysiske OG psykiske! Og bare for å sette det HELT PÅ SPISSEN.....Er det kjedelig og bortkastet tid å klemme/kose/pule med dama si som man har følelser for og elsker? Få mennene deres til å svare ærlig på det. Om de svarer NEI...HVORFOR I H***** kan de ikke bare være litt givere da og gå med på noen flere samleier en det han vanligvis gjør?!?! Folk går på jobber de har HVER dag som de ofte ikke liker engang.....DET gjør vi 8 timer om dagen....men å gi kjæresten vår det hun trenger av sex og nærhet....ÅNEEEEEEEEEEIIIIIIIIIDA! Melding til BEGGE kjønn som "ikke har lyst": SKJERP DERE og ta i et tak for den du elsker!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #34 Skrevet 2. april 2014 Da kan jeg fortelle deg at det ikke heter sprog men språk og ikke betyder men betyr, det er venlig ment men viril er jo det ordet som en bruker om en mann skal være full av mandig seksuell lyst og maskulin styrke, kvinner har ikke så mange ord for det om dem selv, en kvinne kan være frigid, og er hun ikke det så er hun nymfoman, ingen av ordene er så spesielt flaterende så jeg brukte min kunstneriske frihet til å kalle henne en viril dame da hun innehar den sunne seksuelle lyst som menn kan ha. Ble du så fornærmet at du faktisk må rette på språket? Denne personen er dansk det ser på første setning.. han er dansk og han skrev på dansk. Du dermed brukte et ord feil. Det var det han sa ikke jeg. Anonymous poster hash: 31b05...e5c
Druid Skrevet 2. april 2014 #35 Skrevet 2. april 2014 Veldig få vil karakterisere 1-2 ganger i måneden som et liv uten sex. Det er viktig å ikke skremme vettet av folk her inne http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif Det er så tilnærmet uten sex som det blir, det tyder på at specen ikke gir noe, årig regnes som plikt.
Gjest Skrevet 3. april 2014 #36 Skrevet 3. april 2014 Djeeses! Hvorfor driver dere og drar opp tråder fra 2012? Tipper hun har løst problemet på den ene eller andre måten nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå