Gråsonen Skrevet 27. mai 2012 #1 Del Skrevet 27. mai 2012 I dag har mannen min, sønnen vår og jeg gått tur på 9km. Sønnen vår satt pent planten i bæremeis store deler av turen :-) Det var en god tur, i flott vær! Godt at det kom noen kjølige briser vi gikk i kupert terreng med gj.snittsfart på 11minutter. Dette er noe vi skal gjenta hver sønda fremover :-) Hyggelig familietid samtidig som vi går oss til bedre helse alle mann. Fant også et koselig og fint lite vann oppe ved Linnerudkollen (Oslo), her tenker vi å ta en piknikk neste søndag, passet perfekt i forhold til km også. Her markeres nemlig 5 km :-) Jeg bruker Runtracker som måler avstand og fart med gps. Den har jeg lastet ned gratis som app! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråsonen Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 29. mai 2012 I går ble det 1,5 time med helkroppsstyrke på studio! I dag gikk jeg først tur, 7 km i moderat tempo og senere på kvelden jogget jeg 6 km med snittfart på 6min/km. Veldig deilig å være i gang med treningen igjen :-) Jeg har satt opp mitt eget treningsprogramm og det ser slik ut: Prøver å holde 5x12 rep på styrkeøvelsene. Mandager: Intervallspinning 60min Tirsdager: styrke Triceps/biceps, rygg + 30 min ellipse Onsdager: styrke ben + sete + 6km jogging Torsdager: styrke mage + rygg + 30 min ellipse Fredager: gåtur i moderat tempo 6km Lørdag: fri Søndag: 1 mil gåtur i raskt tempo. Vil nok variere litt på dagene etterhvert som jeg ser det passer seg :-) Dette er et programm jeg har fulgt før med veldig gode fremskritt! Jeg jobber intensivt i 3 uker, og har 1 uke hvor jeg kun konsentrerer meg om å trimme lett, som å gå turer eller sykle en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråsonen Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2012 I dag startet jeg treningen med styrke ben med sumoløft 20kg 3x10 og benpress 3x12 52 kg. Kjørte også med hard belastning på ellipse, kjente det godt i lår og sete-området, 20 minutter. Prøvde meg på 3x10 med 12kg på knebøy men måtte gi meg etter første runde, har ikke god nok teknikk enda. Neste uke må målet bli å få inn en god teknikk på knebøyen! Senere på kvelden ble det 8km rask jogg :-) Hele familien har vært ute fra 15.00 til 19.00 med lek og aktiviteter :-) Utrolig hva en ball og imaginere dyr kan gjøre for opplevelsen av aktivitet for småttisene! Veldig inspirerende å se :-) Jeg vil komme tilbake til middagstråd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå