Gjest MrsL Skrevet 2. februar 2004 #21 Del Skrevet 2. februar 2004 HEHEHE Artig............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. februar 2004 #22 Del Skrevet 2. februar 2004 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. februar 2004 #23 Del Skrevet 2. februar 2004 Emy: :o Forklar... Nyskjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. februar 2004 #24 Del Skrevet 2. februar 2004 Samboeren min er fotballspiller og resten av laget hans skal stille i draktene sine Tror dette blir kjempefint og det er en overraskelse til samboeren min. Han vet jo at de alle kommer, men ikke at de skal gå forran meg og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. februar 2004 #25 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja da skjønner jeg litt mer. Blir sikkert en fin overraskelse til din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. februar 2004 #26 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, jeg tror det. Har etterhvert fått et veldig spesielt og nært forhold til både de og samboerene/konene deres etterhvert så det blir utrolig fint for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 3. februar 2004 #27 Del Skrevet 3. februar 2004 Vår brudepike og brudesvenn skal gå in litt før oss, tror jeg... Har faktisk ikke tenkt på om de skal gå inn forran oss eller før oss.... :o enda en detalj å finne en løsning på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #28 Del Skrevet 3. februar 2004 enda en detalj å finne en løsning på.... Men vi elsker jo å detaljstyre...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 3. februar 2004 #29 Del Skrevet 3. februar 2004 Men vi elsker jo å detaljstyre...... Som de store detalj-freakene og bridezillaene som vi er, er dette "snacks" i en ellers så kjedelig hverdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2004 #30 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi skal ha min lillesøster på snart 8 og sønn til sambos søskenbarn på nesten 9 og jeg hadde tenkt at de skulle gå foran oss inn..Da pappa gifte seg gikk lillesøsteren min og kusinen hennes bak og det var liksom ingen som fikk med seg de! Så her går de foran, uavhengig av slep eller ikke, pluss de tar litt av oppmerksomheten fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå