AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #21 Skrevet 27. mai 2012 I know! Jeg anser meg selv for å være ganske normal (og har normal BMI), men hun damen der er jo mye tynnere enn meg! Bare fordi hun har store pupper (eller pushup), så er hun feit liksom? Helt latterlig er det! Kan vedde musa mi på at dem som skriver hun er feit, hadde blitt denne typiske kyniske misunnelige bitchen om hun var til stede på grillfesten deres. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #22 Skrevet 27. mai 2012 Jeg er ganske overvektig og tenker slik som ts. Jeg ønsker ikke å vise hvordan valker og hengemagen min er til andre, fordi jeg selv vil føle meg ille. Og de som ser det vil sikkert tenke at jeg er ekkel. Slik tenker jeg også. Tenker rimelig mye på hva jeg har på meg for at jeg ikke skal vise hvor feit jeg faktisk er. Å gå i bikini hadde aldri falt meg inn, hverken hjemme her i min egen hage eller andre steder. Jeg bader faktisk ikke offentlig i det hele tatt, for jeg takler rett og slett ikke å vise meg i badedrakt.. hvis jeg MÅ så kan jeg bade, men da med shorts og t-skjorte over badedrakten. Rimelig kjedelig ettersom både mann og barn elsker å bade..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #23 Skrevet 27. mai 2012 Et lite spørsmål, bare: hvorfor tror dere at alle ser på dere, eller legger merke til dere? Jeg er akkurat nå i Barcelona, og jeg kan love at det er mange "stygge" kropper rundt omkring. Og jeg registrerer det i et kvart sekund, og gir ellers en lang beng i hvordan andre ser ut. Om du har en rumpe på størrelse med Sahara, så er det faktisk ikke interessant for meg. Jeg er ganske stygg selv, med kviser og valker og strekkmerker. Men jeg innbiller meg ikke at andre synes det er spesielt spennende. Enorm oppmerksomhet rundt egne feil er også en form for egoisme, eller egosentrisme. Folk er på stranda for å ha det bra med familien sin, de blåser da i om du har en valk eller to for mye! Jeez! 2
Gjest Lighter Skrevet 27. mai 2012 #24 Skrevet 27. mai 2012 Nei nå må du søren meg rulle inn anomym 15:15. Det er ikke til å komme unna at det er et helt vanvittig kroppsfokus pr i dag. Og tykke mennesker blir kritisert på alle mulige områder, det er så vidt det er mulig å finne flotte klær og undertøy, uten at man blir ruinert. Uansett hvor du snur deg blir man bombardert av reklame med nydelige unge tynne damer, og det blir vi påvirket av, både menn og kvinner. Menn vil ha slike damer og kvinner vil se slik ut. Fakta. Derfor blir hverdagen for overvektige litt vanskelig til tider, spesielt om sommeren.(ja, for de av oss som ikke klarer å drite i valkene)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #25 Skrevet 27. mai 2012 De fleste har noe de har komplekser for, men jeg tror verden vil bli et bedre sted om vi bruker de kroppene vi har og ikke er flaue over å vise dem fram. NOEN må tørre å stå mot glansbildet av kvinner som presenteres i mediene, jeg skal, skal du? Vær deg selv, vær stolt! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #26 Skrevet 27. mai 2012 Jeg synes man skal gjøre som man vil, samtidig som jeg ikke synes det er spesielt attraktivt at NOEN går rundt i bikini i forstedene. Jeg synes dessuten bikini er ubehagelig å jobbe i. Puppene disser, man blir svett mellom valkene osv. Mye mer behagelig å gå med en god bh og luftig singlet i bomull. Og det ser bedre ut også. Jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt skal kle seg omtrent naken i varmen, det er så harry (hvis man ikke er på stranda, da). Jeg håper snart det blir forbud mot å gå med bar overkropp, bikini og barføtt i butikkene her som det er i andre land. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå