Gå til innhold

Jeg er feit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske overvektig, slik at magen henger litt ned. Nå som det er så varmt så har jeg lyst til å jobbe litt i hagen med bare shorts og bikinitopp. Men jeg må ta hekken og bedd ut mot veien også, og jeg tenker at det kanskje er støtende for de som går forbi. Hva tenker dere om det? Hadde det vært ekkelt å se en feit person i såpass lite klær i et nabolag? Det går ganske mange mennesker forbi.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll ? Ingen overvektige sier slik om seg sjøl , det er heller de som selv sier at overvektige er " støtende" som skriver slike tråder .

Ganske sikker på det ja .. :popcorn:

Det har jeg lært etter å ha tilbrakt en del tid i nettforum ;)

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Troll ? Ingen overvektige sier slik om seg sjøl , det er heller de som selv sier at overvektige er " støtende" som skriver slike tråder .

Ganske sikker på det ja .. :popcorn:

Det har jeg lært etter å ha tilbrakt en del tid i nettforum ;)

Ja, dette var jo et særs nyttig bidrag :duskedame:

TS: Ta på deg bikini og kos deg med hagearbeid, hvem bryr seg ;)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske overvektig og tenker slik som ts. Jeg ønsker ikke å vise hvordan valker og hengemagen min er til andre, fordi jeg selv vil føle meg ille. Og de som ser det vil sikkert tenke at jeg er ekkel.

• Liker 1
Skrevet

Gå ut i hagen å jobb. Ta på deg det du vil. Om folk har problemer med det, ja så er det de som har det, ikke du :)

Nyt sommern

• Liker 4
Gjest Sjarmen
Skrevet

Gå i bikini, gå i hva du vil! Du har like stor rett til det som alle andre, kos deg i sommer. :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er feit og hadde aldri gått i bikini og jobbet. En ting er når man bare rusler rundt eller soler seg, men feite folk i aktivitet bør holde ting litt på plass.

Men med shorts på funker det greit.

Endret av Silfen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bælfeit, så mye mage som henger over at trusa ikke vises. Men når jeg er hjemme i MIN EGEN hage så går jeg rundt i hva som passer MEG. Drit i hva andre synes, og bruk det du har lyst på.

• Liker 5
Skrevet

Er det penere med daukjøtt på menn enn kvinner?

• Liker 1
Skrevet

så folk som er tykke (eller tror dem er tykke) skal holde seg inne hele sommeren for ikke å "støte" andre?

Neida, sprett i bikinin og kos deg ! Gi blanke F i andre folk!

Tykke har like mye rett til å bruke bikini som alle andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært ute og jobbet. Ikke mange folk å se nå, men jeg feiget ut og tok på meg en topp :tristbla: Synd at man skal føle det sånn egentlig, men jeg må vel bare jobbe med mitt forhold til egen kropp.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg går stadig forbi et hus der mannen (med en svæææær ølmage) raker eller ordner i hagen. Jeg føler meg på ingen måte krenket av det. Gå i hva du vil!!! :) Nyt sola. Få litt farge på kroppen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, det er din forbanna hage, gå i hva pokker du vil! Om folk synes det er støtende så får de se en annen vei.

Synes nå uansett det er fælt å anse seg selv som støtende bare fordi man er overvektig, herregud man er da et menneske. Ikke gusja som sitter fast i vannlåset under vasken-_-

Varmt er varmt, også for de tykke:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det penere med daukjøtt på menn enn kvinner?

Det er det faktisk.

Og så er det også finere med farget flesk, enn det er med hvitt flesk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, tanken på at kun tynne og smekre jenter kan gå i bikini skremmer meg. Som om det ikke er nok press rundt omkring på at man skal være tynnest mulig.

Ja takk til mer av normale, lubne og tykke i bikini!

• Liker 1
Skrevet

Go for it, så lenge du har på en shorts og ikke står og bøyer deg i alle retninger med minimal bikinitruse (det er ikke pent enten man er tykk eller tynn).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, tanken på at kun tynne og smekre jenter kan gå i bikini skremmer meg. Som om det ikke er nok press rundt omkring på at man skal være tynnest mulig.

Ja takk til mer av normale, lubne og tykke i bikini!

Helt enig =) =)

Er alt for mye snakk om hvordan man skal se ut. Jeg utviklet spiseforstyrrelser av den grunn, og har vært redd for mat i hvertfall 10 år...

Den tråden "her er bikinikroppen deres jenter" er enda mer skremmende med tanke på svarene ts får. At de synes at hun, smekre damen, er feit, det er skremmende det...

• Liker 3
Gjest Blubberella
Skrevet

Det er det faktisk.

Og så er det også finere med farget flesk, enn det er med hvitt flesk.

Derfor burde jo alle med ekstra flesk kose seg lettkledd ute i sola med god samvittighet så de kan få brunere flesk! :jepp:

Jeg møter hver sommer med hvitt flesk og driter i hva andre mener. Litt småpinlig føles det jo siden det spretter rundt så mange solbrune, slanke ungjenter, men hvis folk blir støtt av kropper med ekstra flesk så får de snu seg en annen vei. Er man hjemme i sin egen hage har man ihvertfall all rett til å sprade rundt i minimalt med klær.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig =) =)

Er alt for mye snakk om hvordan man skal se ut. Jeg utviklet spiseforstyrrelser av den grunn, og har vært redd for mat i hvertfall 10 år...

Den tråden "her er bikinikroppen deres jenter" er enda mer skremmende med tanke på svarene ts får. At de synes at hun, smekre damen, er feit, det er skremmende det...

I know! Jeg anser meg selv for å være ganske normal (og har normal BMI), men hun damen der er jo mye tynnere enn meg! Bare fordi hun har store pupper (eller pushup), så er hun feit liksom?

• Liker 1
Skrevet

Uff, dere er jammen tøffe som klarer å gi f i hva andre synes.

Når jeg er ute i hagen så går jeg i skjørt og en topp (her er det kun 1 nabopar, og de ser jeg sjeldent), men når jeg går ute på tur så må jeg dekke meg til. Topp, jakke og bukse. Og jeg er gjennombløt av svette når jeg kommer jeg, hiver av meg klærne på badet, og sitter der i ganske 10 minutter mens svetten renner. Alt dette for at andre ikke skal bli støtt av meg.

Utrolig hvor mye vi bryr oss om hva andre synes, hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...