Gå til innhold

Kan klining på eksamensfest medføre noe mer?


cc6

Anbefalte innlegg

I går var det eksamensfest. En gutt jeg har kjent litt, facebookvenner, og synes er dødheit kom jeg i prat med i går. Vi hadde det veldig hyggelig, tullet om vitser, veldig god stemning, vi dro til et annet utested sammen osv.

Mot slutten av kvelden kysset han meg, og vi klinte og tok litt på hverandre før jeg dro hjem (til meg selv)!

DENNE MANNEN ER FANTASTISK DIGG, KUL, SMART og jeg vil møtes igjen.

Håper han tar insh - hvis ikke - er det ok at jeg skriver en facemelding,hva kan jeg si? Er det normalt at man møtes igjen etter en slik situasjon!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, om du er interessert og ønsker kontakt er det jo bare å ta kontakt. Om han ikke ønsker noe mer så kommer han nok til å avvise deg. Det verste som kan skje er at du får et nei. Jeg synes du skal sende han en melding på facebook, virker som du liker han, da er det verdt å satse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Spørr han feks om noe dere pratet om , eller " kom du deg hjem igår?" eller så skriver du det rett ut " takk før en hyggelig kveld igår;) Hehe." vær rett fram men kul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er dessverre umulig for oss å vite om det kan bli noe mer mellom dere. Det er mange som har møttes på denne måten og fått god kontakt, men det er også mange som var fulle og gjorde noe de vil gjøre i fylla. Jeg syns du skal vente med å sende melding på facebook, la det gå noen dager før du tar kontakt (da gir du ham også anledning til å ta kontakt), og gi beskjed hvordan det går ;) Jeg krysser fingrene for deg\dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:bryllup:

:)

TS likte fyren og vil gjerne bli bedre kjent med ham, men tror nok ikke hun er klar for å gifte seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan føre til noe mer, men man vet ikke.

Jeg klinet med samboeren min på eksamensfest i desember, han var så full at han ikke husket det og spurte pent om han kunne få prøve igjen på en fest i februar. Det var slik vi begynte vår historie.

Så det kan skje. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar! Som info kan jeg si at vi har pratet endel på facebook, han er enda morsommere enn jeg husket og er fullstendig (ufrivillig) forelsket!! Har snakket om å møtes, så han skal sende meg sms til meg på mandag! Er så spent! :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar! Som info kan jeg si at vi har pratet endel på facebook, han er enda morsommere enn jeg husket og er fullstendig (ufrivillig) forelsket!! Har snakket om å møtes, så han skal sende meg sms til meg på mandag! Er så spent! :rodmer: :rodmer:

Så bra, nå ble jeg glad! Krysse fingrene for at det går bra :) Oppdater oss gjerne, syns det er koselig å følge med på slike tråder :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...