Gjest _La Femme Skrevet 27. mai 2012 #21 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har dobbeldyne, og har flere ganger satt meg fast inni dynetrekket mens jeg skifter det. På et tidspunkt var jeg redd at jeg måtte leve resten av mitt liv inni det trekket, om jeg ikke døde av oksygenmangel. Vel, jeg kom meg ut. Men har samme problemet som deg TS. Jævla dynetrekk. Så nå har jeg sagt fra meg den jobben og gitt den videre til min flotte samboer. 2
AnAngel Skrevet 28. mai 2012 #22 Skrevet 28. mai 2012 Hehe ja det er faktisk morsomt at vi er noen som har problemer med dette Nå er jeg litt klønete av meg generelt, så det har sikkert en sammenheng Og dette er nok arvelig. Tenk da når jeg skulle lære min 12 - åring som skulle på leirskole å ta på dynetrekket Definitivt arvelig! Vi fikk oss noen gode latterkramper i det minste Var spent å høre hvordan det hele hadde gått. Joda han hadde fått en klassekamerat til å hjelpe seg Øvelse gjør mester sies det..Nå er jeg ikke akkurat 19 år heller...Men tydeligvis har jeg i alle disse årene brukt feil metode, så dere skal bare se på det at min sønn ender opp som dreven stuepike etter metodeendring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå