Gå til innhold

Arbeidsplassern vekker vonde minner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått sommerjobb på samme arbeidsplass jeg hadde i fjor. Jeg trodde ikke det ville bli et problem, men alle minnene fra sommeren i fjor bare kommer opp igjen. Da hadde jeg nemlig den verste perioden i livet mitt, som bestod av å gråte, skade meg selv og føle meg helt elendig. Har aldri hatt en verre sommer, depresjonen var på sitt høydepunkt. I stundende det ikke var mye å gjøre på jobben, satt jeg jo ofte å tenkte på livet mitt og jeg var også i planleggingsfasen av mitt selvmord.

Jeg husker jeg våknet dagen etter det mislykkede forsøket mitt av sjefen som spurte om jeg kunne komme på jobb en time tidligere enn jeg egentlig skulle. Og jeg stilte opp.

Nå som jeg jobber der igjen, tenker jeg kun på denne tiden av livet mitt. Jeg er et helt annet mentalt sted nå - jeg har blitt mye bedre og har små gleder i livet. Men jeg blir sugd ned av disse minnene som kommer tilbake. Det er så ille at jeg vurderer å slutte i jobben, men jeg har ikke fått tilbud noen andre steder.

Noen som har noen tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære trådstarter

Jeg syns du bør gå til fastlegen din og fortelle om dette, slik du har skrevet den ned her. Du kan gjerne ta en utprint herfra og si at du har blitt rådet til å oppsøke lege, hvis du syns det er vanskelig å begynne å snakke om det selv. Sammen med fastlegen kan du finne ut hvordan du best kan takle alt slik at denne sommeren blir bedre enn den du hadde i fjor.

Så vil jeg at du skal huske på at sommeren i fjor er tilbakelagt. Den er over, og du kom deg gjennom den, selv om det var tøft for deg. Du er sterk og vakker og bra, og du skal se deg i speilet hver dag og si "dette skal jeg klare, jeg er sterk og tøff og bra" dette skal du si til deg selv, selv om du har triste dager der du føler deg mindre verdt.

Jeg stenger tråden nå, det er fordi vi ikke har mulighet til å vite hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få på problemet ditt.

Ta godt vare på deg selv, for du er verdifull, og du kom deg gjennom den vanskelige sommeren i fjor, og skal klare det samme i år og!

Kosemose, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...