Gå til innhold

Fengsel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 29 år, jeg har hatt en dårlig økonomosik periode, og følte det nødvendig å bli med på butikkran... Jeg ble tatt for dette, og skal nå i fengsel:( Hva gjør jeg nå? jeg har et hus hvor jeg bor med sønnen og hunden min, advokaten sier at han regner med at jeg kanskje må sone til godt over julen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du gjør nå? vel du kan sitte der inne og tenke over hvor dum du har vært og hvor mye du har dritet deg ut. og forhåpentigvis lære noe av det..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser vi igjen en TS som spør om en konkret spørsmålsstilling, og det første som skjer er at et par fredags-AB'ere hiver seg på med dømming og avsporing.

bare for å ha konkretisert noe jeg anser som et problem på forumet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser vi igjen en TS som spør om en konkret spørsmålsstilling, og det første som skjer er at et par fredags-AB'ere hiver seg på med dømming og avsporing.

bare for å ha konkretisert noe jeg anser som et problem på forumet.

Enig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan godt ta med nicket mitt også...

Men jeg mener fortsatt det samme..

Du kan sitte der inne og tenke over hva du har gjort ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du prøver å finne noen som kan ta vare på dem fram til du kommer ut. Om du ikke gjør det, blir sønnen din satt i fosterhjem. Når du kommer ut igjen får du sønnen tilbake. Det ordner seg nok.

Men uten å være for dømmende, så bør du tenke over hva du gjør når du har ansvaret for et barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som stadigvekk klager over AB'ere... er ganske sikker på at dere har liret av dere en komentar eller to via AB knappen dere også... so shut up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje må sone til godt over jul..? Du vet vel hvor lang dom du har fått?

Noen kan vel passe på dyr og barn? Barnets far, foreldrene dine, venner..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre det jeg kan for å finne noen som kan ta vare på dem enn så lenge, jeg får vel feire jul med dem? hvordan blir det med sommer? får man en liten ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen min og stefaren min har sittet i fengsel. aldri har dem kommet ut til noe ferier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som stadigvekk klager over AB'ere... er ganske sikker på at dere har liret av dere en komentar eller to via AB knappen dere også... so shut up

Vel du tar ganske feil. Og, jeg klager ikke over AB'ere. Les hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen som kan passe på de, heldigvis, da gjenstår det bare noen kjedelige måneder i fengsel, mister vel jobb og hus og?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS jeg anbefaler deg også om å ta kontakt med Wayback tidligst mulig, de er kompetente og dyktige til å gi deg råd og hjelp etter at du er ferdig med soning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge er dommen ? Om du innfrir noen krav og er heldig kan du kanskje få fotlenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus og jobb, om du kommer ut til ferien. wtf? Du skal i fengsel, det er en straff. Man får ikke sommerferie fra fengsel. Du har selv satt deg i denne situasjonen, jeg forstår at det er vannskelig. Men nå må du ta ansvar for det du har gjort. Heldigvis har du noen som kan passe på barnet ditt, vær glad for det du. Ferie kan du ha neste år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en dom på 9 måneder på bredtveit kvinnefengsel, har noen noe eksempel på hvordan en vanlig dag i fengsel er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 29 år, jeg har hatt en dårlig økonomosik periode, og følte det nødvendig å bli med på butikkran... Jeg ble tatt for dette, og skal nå i fengsel:( Hva gjør jeg nå? jeg har et hus hvor jeg bor med sønnen og hunden min, advokaten sier at han regner med at jeg kanskje må sone til godt over julen...

Til informasjon: http://www.kriminalomsorgen.no/elektronisk-kontroll.4497627-77300.html

Dette blir i ditt tilfelle uansett ikke aktuelt med en gang siden denne soningsformen er avgrenset oppover til fire måneder, men du kan nok bli vurdert etter hvert. Hvor bor du i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...