Gå til innhold

Er dette dråpeformede eller runde proteser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror kanskje de er runde, men det ser fort litt mindre pendt ut om hun blir tynnere, eller kanskje tom om hun tar armene ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert silikon. Har aldri sett noen med dråpeformede proteser, men disse så veldig runde ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen snart fatte hvorfor de fleste menn anser silikonpatter et verk fra helvete? :sur:

Det er så unaturlig at en kan få krampe av mindre! Sleng den dama på"rygg og knull vettet av henne og bevegeln i puppene er null, niks, nada, njet! KJEEEEEEEEDEEEEEEELIIIIIIIIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Runde, høyprofil... Ligner på mine. Gleder meg til de skal fjernes! Anbefales overhodet ikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen snart fatte hvorfor de fleste menn anser silikonpatter et verk fra helvete? :sur:

Det er så unaturlig at en kan få krampe av mindre! Sleng den dama på"rygg og knull vettet av henne og bevegeln i puppene er null, niks, nada, njet! KJEEEEEEEEDEEEEEEELIIIIIIIIG!

Dette har vi hørt 100 ganger før brutal mann, det begynner å bli kjedelig. Lag din egen hat tråd om silikon og slutt å kupp andres tråder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vi hørt 100 ganger før brutal mann, det begynner å bli kjedelig. Lag din egen hat tråd om silikon og slutt å kupp andres tråder.

:klemmer: Det er nok mitt lodd i livet å fortelle piker med vrangforestillinger om hva slags pupper som tenner Menn. Kan ikke la dem leve med vrangforestillinger og falske håp om at fremmedlegemer i kroppen skal gjøre dem mer spennende som mennesker.

Endret av BM2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva når man som dame er så flat at puppene ikke vil bevege seg uansett fordi det ikke er noe fett der, BM2? Det er nemlig mitt tilfelle, men jeg kunne aldri tenkt meg å ta silikon bare for å gjøre de større. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva når man som dame er så flat at puppene ikke vil bevege seg uansett fordi det ikke er noe fett der, BM2? Det er nemlig mitt tilfelle, men jeg kunne aldri tenkt meg å ta silikon bare for å gjøre de større. :sjenert:

Tro meg, de beveger seg ;) Spesielt om du strekker armene over hodet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...