prinsessa Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei Lurte på noen smarte sjeler kunne hjelpe meg litt. Hvordan går jeg fram for å finne ut mer om en person på nettet? Jeg har personnummer og navn. Går det ann å se selvangivelsen f.eks.? Hvor personen jobber osv.? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 styr nysgjerigheten din. Dette er privat om du har fått tak i personnr. til noen. Du er ikke flau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixie Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Tror dette blir verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 hei, for å se selvangivelsen - dvs resultatet - går du ut på bt.no. hvis du bare er ute etter å finne folk sånn generelt, så hadde jeg prøvd telefonkatalogen.no eller rett og slett søkt på navnet i en av søkemotorene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå