Gå til innhold

Føler jeg er den eneste bleike, dvaske cellulitt strekkmerke kvinnen i Norge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sommer og sol, og jeg ser bare lettkledde jenter og damer overalt. ALLE er perfekte, brune, slanke og uten en eneste cellulit eller strellmerke. WTF?! Er jeg den eneste i tidlig 30 årsalderen som ikke ble født perfekt???

Selvsagt er jeg sjalu :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke direkte tjukk, men jeg er iallfall ikke brun og jevn og supertynn.. Går nå ute i shorts osv likevel:) Tror mange som ikke tenker at de er perfekte ikke tør å gå lettkledd? Ikke bry deg om det du, de fleste er sikkert mest opptatt av seg selv uannsett :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 20 årene å har strekkmerker, er mange jeg kjenner som har det også, både slanke og fyldige kvinner. Jeg er relativt normalvektig men strekkmerker fikk jeg når jeg kom i puberteten. Skjønner ikke hvorfor alle plages av disse. Jeg har lært meg å leve med de, de har jo bleket med årene så de vises ikke mye heller. Aldri har jeg fått noe negativ tilbakemelding på de. Brunfarge er jo veldig individuelt, men de fleste du ser som er brune ute nå har nok benyttet seg av solarium i løpet av vinteren, selv er jeg brun og tar fast solarium. Synes ikke du skal tenke så mye på dine skavanker, de alle fleste har noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, har strekkmerker, men driter i de fordi de er så lyse. Har litt cellullitter, driter i de også. Er bleik som et hvitbleika ark, driter i det og :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Velkommen i klubben! :)

Jeg er overvektig og blek, har både strekkmerker og cellulitter, men kler meg likevel i akkurat det jeg har lyst til. Folk flest er mest opptatt av egne skavanker og komplekser (inkludert disse "perfekte" damene du ser rundt deg), så de legger ikke merke til dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolle

er 20, alltid vært slank, men jeg har da også strekkmerker, har ikke nesten alle det? :) Alle mine er på rumpa, så når jeg går med shorts så ser du de ikke ;) Det er derfor du tror alle er perfekt! hihi.

er også bleik, men det driter jeg i. Er da født lys, hvorfor skal jeg ødelegge huden min i solarium og på ei solseng? De brune damene får rynker tidligere enn deg, så da er det de som blir sjalu ;)

Mamma var som meg på min alder, og i dag, som noenogførti, så har hun litt ekstra her og der, strekkmerker, cellulitter, noen rynker og arr etter operasjoner osv. Er jeg halvparten så flott som henne når jeg er 40 skal jeg være lykkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS, jeg er gravid i 7 måned. :) Jeg har celulitter og stor mage, og jeg er blek. Tørr ikke bruke shorts fordi jeg har stygge blodårer på bena.

Jeg vet hvordan du har det. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg ikke har den samme kroppen som jeg hadde da jeg var 20, noe som er en naturlig konsekvens av det å bli eldre. Så prøver jeg å glede meg over den kroppen jeg har i dag, som faktisk ikke er så verst, sammenlignet med hva den vil være når jeg er for eksempel 80. :ler:

Jeg er frisk, sunn og har mulighet til å trene litt og spise sunt. Strekkmerker har jeg sluppet, cellulittene sitter bak, så de aner jeg ikke om er der eller ikke, jeg lever lykkelig uvitende! Hvorfor skal jeg granske kroppen min etter "feil"?

Men jeg tenker også at det er merkelig hvis noe som skjer med de aller fleste og som er en naturlig del av det å bli voksen og av det å få barn skal være ansett som en feil og som noe skjemmende?

Hvorfor er naturlige alderdomstegn å betrakte som feil egentlig? Hvorfor er typiske ting som skjer med kvinnekroppen å betrakte som stygt og skjemmende? Hvorfor er vi så slemme mot oss selv og våre medsøstre?

Alle forfaller. Slapp av, glem deg selv og din egen kropp og vend blikket utover. Vær aktiv, spis sundt og le masse. Da får du det godt med deg selv, på tross av cellulitter :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...