Gå til innhold

barbering og gynekolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når du skal til gynekologisk undersøkelse, barberer du musa først da? eller er det flaut å komme helt glattbarbert? eller har du full dott? eller små stubber? :/ jeg har time nå på mandag og jeg barberte meg for to uker siden. blir gynekologen innbilsk hvis han ser at jeg er nybarbert? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gynekologer tenker nok ikke over slikt, de har sett alt før. I alle varianter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen ser på deg som en pasient og ikke en potensiell sexpartner, så han bryr seg ikke om du er barbert eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

når du skal til gynekologisk undersøkelse, barberer du musa først da? eller er det flaut å komme helt glattbarbert? eller har du full dott? eller små stubber? :/ jeg har time nå på mandag og jeg barberte meg for to uker siden. blir gynekologen innbilsk hvis han ser at jeg er nybarbert? :/

Gynekologer har sett veldig mye forskjellig, så tviler på at han bryr seg.

Gjør det som du selv føler deg mest komfertabel med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut å komme nybarbert, virker som om jeg har pyntet meg for gynekologen.

Men de bryr seg ikke, så det er bare i mitt hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke burde barbere meg, det gjorde huden så irritert og gjorde det lettere for infeksjoner..hun var tydeligvis for naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hvordan du gjør det der, gynekologen har sett alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos gynekolog kun 1 gang, og jeg valgte å shave alt. Føler meg mest komfortabel sånn.

Men så spurte hun meg etterpå om jeg hadde fast sexparter, og jeg sa nei, så da skjønte hun vel at jeg shava i gynekologtime-anledningen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært hos gynekolog kun 1 gang, og jeg valgte å shave alt. Føler meg mest komfortabel sånn.

Men så spurte hun meg etterpå om jeg hadde fast sexparter, og jeg sa nei, så da skjønte hun vel at jeg shava i gynekologtime-anledningen :fnise:

Hvorfor det? :) Jeg barberer meg selv om jeg ikke har fast partner, om jeg planlegger sex med andre, eventuelt skal spille inn en video for noen som foretrekker barbert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle over her.

Sist jeg var på GU fortalte jeg legen min om alle diskusjonene om hvorvidt man skal ta av sokkene eller ikke. Han skrattet veldig av dette, og kunne fortelle at dette hadde han aldri tenkt over før jeg sa det :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...