Gjest Bartenina Skrevet 25. mai 2012 #21 Skrevet 25. mai 2012 i trønderavisas nettugave kan dere lese mer om saken, t-a.no. Der står det at barnet hadde sovnet og de ville la de sove videre. Men parkeringsplassen er ikke langt unna selve stranda, de burde sjekke barnet minst hvert tiende minutt, spør du meg... Fytterakker'n... Jeg blir stum. Etter SÅ mye omtale i media om å IKKE LA BARN OG DYR VÆRE ALENE I BILEN NÅR DET ER SÅ VARMT!!!!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #22 Skrevet 26. mai 2012 jeg pleier ha med lille jenta mi inn. sover hun vekker jg henne eller bærer henne inn.jeg lar henne ikke være alene i bil.jeg vil heller ha en trøtt og muligens grinete unge enn en som ikke lever eller er borte når jeg kommer tilbake. 1
Ciara Skrevet 26. mai 2012 #23 Skrevet 26. mai 2012 Jeg synes ikke det finnes noen unnskyldning som er god nok. Selv hvis det ikke var sommer og varmt, selv hvis det aldri kunnet komme kriminelle forbi, selv hvis barnet umulig kunne komme seg ut - er det ikke ille nok at barnet kan bli vettskremt av å sitte alene i bilen og ikke bli hørt? Tenk deg at du er liten og våkner i bilen, mamma og pappa er ikke der, og ingenting skjer når du roper. Synes dette er uansvarlig på så mange måter, og kan ikke helt se for meg at disse foreldrene er gode i andre situasjoner heller. 1
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #24 Skrevet 26. mai 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10070655 Andre som stusser over det som står i teksten? "Foreldrene hadde vært på badeplassen". Eh...hadde de vært på badeplassen mens de lot den 3 år gamle datteren sitte igjen i bilen? Er det mulig?? Håper disse foreldrene blir sjekket av barnevernet! Håper VIRKELIG at barnevernet følger opp disse ungene tett. Personlig hadde jeg gitt balla i å vente på politiet og knust vinduet på bilen der og da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå