Gå til innhold

full av en øl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli full av en øl ikke boks men flaske? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Poppins

Det er det nok... I stenkende varmen, øl på styrten, feks av en person som gjerne ikke drikker eller som ikke har drukket på leeeeeeeeeeeeenge:p Jeg kan bli svansen på ei øl vis jeg har spist dårlig og er lenge siden jeg har drukket sist:p Hahahah

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har blitt brisen på lettøl, så hvorfor ikke :) Som Frk.Poppins sier, om man ikke har spist eller drukket noe sørlig og det kanskje er varmt så er det fort gjort å bli litt pussa av en øl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om man er helt fersk på å drikke, eller evt ikke har gjort det på laaang tid. Første gang jeg ble full drakk jeg en liten Martini Asti på deling med en venninne, hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, men det er ganske mye psykologi i det. Folk drikker gjerne en øl eller to bare for å ha en grunn til å oppføre seg som om de er påvirket, og later som de er mye fullere enn de er. En promilletest i Oslo viste at flere av dem som oppførte seg som om de var fulle ikke hadde drukket i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd at jeg har joinet grillfesten rett etter jobb, sliten, varm og ikke spist siden lunsj! Da kan det definitivt skje at den ene ølen, som da er såååå kald og god, går nedpå litt vel fort! :fnise:

Kjenner at jeg blir litt svingstang et øyeblikk, men det går fort over så lenge jeg da venter med å drikker mer frem til jeg får mat i magen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elyssa

Jeg er litt overrasket over svarene her inne, for jeg mener det ikke går an.

Man kan kanskje kjenne det litt, men ikke bli full? Da er det vel mer psykologisk?? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kanskje kjenne det litt, men ikke bli full?

Nei, ikke med mindre man er på størrelse med en katt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det går faktisk ikke an. Man får ikke nok promille i blodet uansett hvor nybegynner man er.

Men man kan kjapt bli brisen på en øl om man drikker fort på tom mage, MEN det vil gå fort over.

Men som andre sier her; psykologi spiller en stor rolle. Eller så faker man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg har blitt brisen på 3 øl :gjeiper: Da hadde jeg ikke spist eller drukket vann den dagen. Jeg rakk ikke, for måtte hoppe i dusjen og fyke avgårde til en pub for å møte ei venninne. Er man dehydrert er det lett å bli full, men det anbefales ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok mer påvirka av hostesaften din under forkjølelses sesongen enn en øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli full av en øl ikke boks men flaske? :P

Drikker ikke øl, men vin - og ja, jeg kan bli litt brisen (ikke full!) av bare ett glass vin.

Dette fordi jeg spiser ikke mye, er ganske slank og nå når det er sommer med sol og varme...uheldig kombinasjon.

Og det er sant, som flere påpeker her, det går fort over. Vil tro det gjelder vin såvel som øl.

Endret av Aussie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart.

Selv jeg voksne mannen begynner å svinge godt av en slik 1-liters flaske med 12% øl. Dersom jeg drikken den jevnt og ikke sitter og nipper i timesvis så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...