Gå til innhold

Bæsj-fetish

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mange meninger om andre sitt sexliv. Jeg har absolutt ingen interesse av å ha sex som involverer avføring, men om andre har det så gjør det meg absolutt ingenting. Folk må få ha den sexen de vil, så lenge det er lovlig og personen de har sex med er med på det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke scat-sang har noe med coprofili å gjøre.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mange meninger om andre sitt sexliv. Jeg har absolutt ingen interesse av å ha sex som involverer avføring, men om andre har det så gjør det meg absolutt ingenting. Folk må få ha den sexen de vil, så lenge det er lovlig og personen de har sex med er med på det.

Helt enig i dette.

Det som forundrer meg er den enorme lysten til å fordømme andres preferanser.

Så lenge aktiviteten er frivillig, og foregår mellom voksne mennesker så fatter jeg ikke at det skal være så nødvendig å fordømme den. Scat-sex er ikke noe for meg, men jeg "driter tynt i" om andre driver med det!

Skrevet

Tror ikke scat-sang har noe med coprofili å gjøre.

Vel.... Dritt er dritt, uansett innpakning...

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men når det begynner å krible ved synet av en kabel, mener jeg at det er et tydelig tegn på at det er noe galt som ikke er riktig.

Vel, det er faktisk mange som ikke forstår hvordan en mann kan tenne på en annen manns anal heller. Sier man at dette er noe som er galt blir man hudfletet for sine holdninger.......

Skrevet

"Man skal ikke plage andre,

man skal være grei og snill,

og forøvrig kan man gjøre som man vil!"

God leveregel!

(Men må innrømme at selv tanken er veldig avtennende på meg, og sjokoladesaus er bannlyst i senga her i gården.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror denne fetishen gir meg en anelse tenning :sjenert: :s

Ikke sånn at jeg kunne tenkt meg å bæsje/få bæsj i munn.

Men bare tanken på å se en pen jente sitte å presse ut noe så disgusting, noe så privat, tenner meg litt.

Tror nok ikke det har blitt en suksess i virkeligheten...

Jeg liker heller ikke at jeg tenker sånn.

Finnes det terapi?

hehe

Skrevet

Tabu kan rocke etthvert menneskesinn.

Og hvis du tror det å bli opphisset av scat er psykt. He he, det finnes så uendelig mye sykere ting enn det. Hvis du googler litt rundt omkring, leser andre mer spesifikke forum så vil du se at den type tanker er mye mere normalt enn det mange av oss tror.

Jeg har lurt mange ganger på hva greia med scat er. Man blir jo litt redd for å finne ut av det for plutselig en dag ligger man der og gaper etter en kabel haha. Mmmmhhhhh..

Nedverdigende, tabu/skjult og rimelig unaturlig. Det er oppskriften til dyp opphisselse når man først skrider over grensen/normen.

To each his own <3 kardemommelov etc..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...