Gå til innhold

Bæsj-fetish

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men når det begynner å krible ved synet av en kabel, mener jeg at det er et tydelig tegn på at det er noe galt som ikke er riktig.

Og det mener veldig mange om homofili, analsex, BDSM, bondage, transseksuelle ++++

Hvem har rett?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

Og det mener veldig mange om homofili, analsex, BDSM, bondage, transseksuelle ++++

Hvem har rett?

Det kan naturligvis diskuteres til krampa tar deg, men i mine øyne går grensen ved døde personer og kroppsavfall.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Det kan naturligvis diskuteres til krampa tar deg, men i mine øyne går grensen ved døde personer og kroppsavfall.

:klaske::klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men når det begynner å krible ved synet av en kabel, mener jeg at det er et tydelig tegn på at det er noe galt som ikke er riktig.

Såpass ja

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Men for all del. Om noen blir kåte av å drite i buksa er det deres business.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Så folk bør søke hjelp basert på hva som er rett og galt i dine øyne?

Istedet for å søke hjelp, bør de kanskje søke likesinnede og forståelsesfulle mennesker.

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Så folk bør søke hjelp basert på hva som er rett og galt i dine øyne?

Naturligvis. Jeg har alltid rett. ;)

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Naturligvis. Jeg har alltid rett. ;)

Min er alltid bittelitt skjev :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er det vel med homofili og. Hvis riktig er heterofil sex. Det er heterofil sex som gir barn.

Skrevet

Det kan naturligvis diskuteres til krampa tar deg,

Det kan nok det. Men man kan egentlig bare mene noe om hva som er riktig for seg selv. Det blir galt hvis jeg påstår at det som er riktig for deg er galt, hvis du skjønner. Det som er riktig for meg, er riktig for meg, uansett hva du sier.

Sånn er det egentlig med alle typer sex som ikke havner i kategorien overgrep/ lovbrudd. Alle har rett til å ha et seksualliv i samsvar med eget tenningsmønster. Uten normative og fordømmende "pekefingre" fra andre.

Det ville forbause meg om du er uenig i det prinsippet.

• Liker 1
Skrevet

Hadde dere slått opp om kjæresten hadde foreslått dette?

Jeg er villig til å eksperimentere med mange ting, men ikke med avføring. Folk som har fetisjer har ofte et tenningsmønster som gjør at fetisjen er avgjørende for om de føler at de har et godt sexliv. Så det ville vel kanskje ikke vært jeg som slo opp. Tror det er en ganske hypotetisk problemstilling, uansett. Folk som har slike fetisher, søker gjerne sammen, og finner nok lykken med en likesinnet.

Skrevet

Noe er galt hvis man tenner på dette. Bæsj skal i dass, ikke i munn og på kropp.

Det er nå først og fremst et sosialt tabu. Kanskje kombinert med avvikende luktesans. Det finnes forøvrig mange pattedyr som spiser avføring. Hunder, f.eks. Monica Kristensen fortalte i et intervju om hvordan bikkjene hennes kastet seg over avføringen hennes under polferden.

Men slike fetisher er selvsagt et temmelig kraftig avvik fra en normal utvikling av seksualitet. På den annen side, det er ikke noe galt mellom to voksne mennesker som gjør det de gjør av fri vilje. Vil de drite hverandre i munnen, så får det bli deres sak.

Skrevet

Lurer på om noen her har baller til å innrømme at de tenner på dette.

Tviler STERKT på at det er noen her som tenner på dette. Det er en ganske sær fetish, selv om det sikkert finnes en del om det på nettet.

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes livet er komplisert nok jeg, om jeg ikke i tillegg skal måtte ha med folk som vil leke med bæsjen sin å gjøre

• Liker 2
Skrevet

Jeg er åpen for å prøve det meste i senga, og er villig til å strekke meg langt for partneren min, men scat er faktisk ikke noe jeg ville vurdert å prøve engang - sorry!

Skrevet

Mohahahahaha :D :D

Må bare si at æ digger stilen din, flirer godt her jeg sitter :skratte::skratte: :skratte:

Skrevet

huff nei. kan man ikke bli syk av å spise bæsj da?

i tillegg til at jeg syns det er sykt ekkelt ja...

Skrevet

Virkelig?

Håper du bare har glemt et par avgrensinger.

Hva med;

Seksuell aktivitet som foregår frivillig mellom levende, voksne mennesker er akseptabel.

Om noen har en preferanse for scat- eller wetsex så skader ikke det NOEN! Vi sliter med tyngre problemer i verden enn dette. Kan jo hende noen i vennekretsen din har denne preferansen uten at du har peiling på det. Når man kjenner reaksjonene fra omgivelsene så er det ikke mange som våger å avsløre noe slikt om seg selv. Vi griper så utrolig lett til fordømmelse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan takle nesten alt, til og med spy, men ikke bæsj altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...