Gjest Blubberella Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Så det Imsdal egentlig signaliserer er at de som drikker Imsdal er frekke mobbere som i tillegg er dumdristig nok til å kaste seg utfor et stup? For ikke å snakke om at Imsdal ønsker å henvende seg til dem som liker å leke flasketuten peker på og gjøre dumme ting. Tror jeg holder meg unna Imsdal ja. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 Hehehe.. Jeg har også "reagert" litt på reklamen, men det er fordi hun jenta som klipper håret blir utfryst av de ande jentene. Det er de to ilag, også hun i bakgrunnen Hvor i alle dager har dere dette fra? Alle de tre jentene er da like mye med i resten av reklamen! 4
Cordelia Skrevet 23. mai 2012 #23 Skrevet 23. mai 2012 Måtte lete opp reklamen på youtube, og den eneste scenen jeg bet meg merke i er den der de terger på seg de ikke riktig så smekre og veltrente jentene. Hva er budskapet her, ser du noen som er litt rund i kantene, så er det fritt fram å terge litt? Åh, det der irriterte meg og. Tenkte faktisk ikke over det der med kakeesken før nå, men da blir det jo enda verre. Teit reklame rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Første reaksjon på "ertingen": Emo jenter liker ikke muffins! Andre reaksjon: De ga dem tom boks, og ikke noe Imsdal vann engang, derfor ble de sure 1
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2012 #25 Skrevet 23. mai 2012 Snakker om å komplisere en reklame hvor budskapet er å leve livet. Helst med rent vann i kroppen. 5
Gjest Vodka Skrevet 24. mai 2012 #26 Skrevet 24. mai 2012 Skjønner ikke den scenen hvor de gir den kakeeska til hun litt store.
Gjest Cuntzilla Skrevet 24. mai 2012 #27 Skrevet 24. mai 2012 Snakker om å komplisere en reklame hvor budskapet er å leve livet. Helst med rent vann i kroppen. Jeg tror de fleste har skjønt det, men man trenger jo ikke slå av hjernen og sluke avsenderens intenderte budskap når man ser reklame. 1
iselin91 Skrevet 24. mai 2012 #28 Skrevet 24. mai 2012 Fy! Har aldri tenkt over det, men ser det jo nå!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #29 Skrevet 24. mai 2012 Det med mobbingen irriterer meg og, fikk også et inntrykk av at de ga bort en tom kakeeske. Som i "du er for feit til å spise kake så du får ikke". Noe annet som har irritert meg fra første gang jeg så den er at den ikke er spilt inn i Norge og jeg forbinder ingenting med Norge i reklamen, og Imsdal er et norsk produkt
Rainbow Skrevet 24. mai 2012 #30 Skrevet 24. mai 2012 De kan i det minste trylle fram en hel ekstra hest fra en dobbelthenger, da, så noe magi må det være i Imsdal! 1
ElectricScum Skrevet 24. mai 2012 #31 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i alle dager har dere dette fra? Alle de tre jentene er da like mye med i resten av reklamen! Når man ser akkurat dette stillbildet så ser vi jo at den tredje hesten faktisk satt inni bilen. 4
challenger Skrevet 24. mai 2012 #32 Skrevet 24. mai 2012 Når man ser akkurat dette stillbildet så ser vi jo at den tredje hesten faktisk satt inni bilen.
Gjest Katten. Skrevet 24. mai 2012 #33 Skrevet 24. mai 2012 Jeg var nettopp skikkelig douche og jogget i bar overkropp. På returen stoppet jeg innom og kjøpte Imsdal. En glede fylte kroppen min, og jeg så etter stygge mennesker jeg kunne fornærme. Herregud for en herlig dag!
Mermaid Blues Skrevet 24. mai 2012 #34 Skrevet 24. mai 2012 Og hopp for all del rett uti vannet mellom steinene uten å sjekke dybden først. Som vi lærte av trafikkampanjer på ung.skolen: DET ER IKKE TØFT Å VÆRE DØD! Pluss ri uten hjelm, det er jo også kjempetrygt bare man har drikki vann først.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå