Gå til innhold

Litt irritert over Imsdal-reklamen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Imsdals reklame går ut på å slå ut håret og virkelig leve livet, kanskje til og med på kanten av det og være unge og fri osv. osv. Og i begynnelsen ser man ei søt jente som klipper av seg det lange fine håret, men hva skjer? Joda, fra da av er kun den ANDRE jenta som fortsatt har sitt fine, lange blonde hår i kameralinsa. Var plutselig ikke så interessant å ha denne jenta i fremste rad lengre, og hun blir skjøvet til siden. Så vær gjerne fri og litt "vågal" og klipp deg helt kort, MEN det er langt fint hår som er vakkert og som holder på seerne :kjefte:

Blir bare så irritert over den utseendefikserte verden vi lever i!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo hun blonde med det lange håret som "har" hovedrollen i reklamen, det er henne det er mest fokusert på. Sikkert fordi hun er den som finner frem imsdalflaskene og leder an på morroa? Vet ikke jeg, men jeg liker den :)

• Liker 1
Skrevet

Haha!

Syns den reklamen er så søt, jeg :rodmer:

Skrevet

Du tuller nå?

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

trodde først reklamen var for HM elns. Jentene var naturlig pene i sin beste alder, slank med former, litt tan, sunt hår og kledelige klær. DET irriterer meg, at "idealet" skal komme frem i fuckings Imsdal-reklame. Kunne ikke en svett fotballspiller drukker vannet i stedet?

oki det hadde kanskje ikke solgt like bra, men syns det er teit at "perfekte jenter" skal regjere reklamer, og så for vann.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun blonde jenta med det lange håret har en sinnsykt flott og perfekt rumpe, ser det når de river av seg kjolen og hennes spretter ut :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare idioter kjøper vann til 50 kroner literen, så de går vel inn for å nå riktig målgruppe.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Imsdals reklame går ut på å slå ut håret og virkelig leve livet, kanskje til og med på kanten av det og være unge og fri osv. osv. Og i begynnelsen ser man ei søt jente som klipper av seg det lange fine håret, men hva skjer? Joda, fra da av er kun den ANDRE jenta som fortsatt har sitt fine, lange blonde hår i kameralinsa. Var plutselig ikke så interessant å ha denne jenta i fremste rad lengre, og hun blir skjøvet til siden. Så vær gjerne fri og litt "vågal" og klipp deg helt kort, MEN det er langt fint hår som er vakkert og som holder på seerne :kjefte:

Blir bare så irritert over den utseendefikserte verden vi lever i!

Såååå verden er utseendefiksert fordi reklameprodusentene synes langt hår er penere enn kort? La meg gjette, du har kort hår?

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er et salgstriks - de vil at produktet skal frontes av pene og freshe jenter fordi det fester seg i underbevistheten. Så når du er på farta og skal kjøpe deg noe å drikke og valget står mellom cola og imsdal, velger du imsdal fordi du også vil bli fresh og fin som jentene i reklamen.

Men de som kjøper flaskevann er idioter uansett, så...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt èn 0,5 imsdal flaske i mitt liv, og det er for å kunne ta med vannflaske hjemmefra, som jeg fyller opp i springen. Ellers synes jeg reklamen er kul :fnise:

Skrevet

Jeg reagerer mest på at de har en hestehenger med plass til to hester, og plutselig er de ute og rir på tre. Hvor kom den siste fra, lissom? :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer mest på at de har en hestehenger med plass til to hester, og plutselig er de ute og rir på tre. Hvor kom den siste fra, lissom? :fnise:

Enkelt, de tar ut skilleveggen, tar rennefart på den tredje, og sender den i full gallopp inn i mellom de andre :ler:

Det er faktisk noe av det første jeg reagerte på første gang jeg så den reklamen også, "haha, filmfeil" liksom.

Og ja, jeg er hestejente og har lessa mang en hest på henger hehe.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Magi, selvsagt! Alt er mulig bare du drikker fra en imsdalflaske :lur:

Skrevet

Måtte lete opp reklamen på youtube, og den eneste scenen jeg bet meg merke i er den der de terger på seg de ikke riktig så smekre og veltrente jentene. Hva er budskapet her, ser du noen som er litt rund i kantene, så er det fritt fram å terge litt?

• Liker 6
Skrevet

Hehehe.. Jeg har også "reagert" litt på reklamen, men det er fordi hun jenta som klipper håret blir utfryst av de ande jentene. Det er de to ilag, også hun i bakgrunnen :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte lete opp reklamen på youtube, og den eneste scenen jeg bet meg merke i er den der de terger på seg de ikke riktig så smekre og veltrente jentene. Hva er budskapet her, ser du noen som er litt rund i kantene, så er det fritt fram å terge litt?

Det er rett og slett trakassering, eller hva jeg skal si. De gir henne den cupcaken med masse kakeglasur på, fordi hun er.. småfeit og sånn..

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Haha!

Trodde det bare var jeg som hatet den reklamen. Har hengt meg opp i alt som blir nevnt her :fnise:

Spesielt at de skal erte den andre jentegjengen som ikke er velsignet med like vakkert ytre. Siden de er mindre pene utenpå så er de liksom fæle damer, sier Imsdal. Og jeg forstår ikke hva som faktisk skjer mellom de to jentegjengene, de mindre pene får en kakeeske og klikker helt apeshit? "Gi meg cupcake eller dø"?

Jeg skjønner heller ikke det med hestene. Sa hun de haiket med bare "jada, dere er så pene, så bare ta hestene og ri så langt dere vil og sett de fra dere på en steinknaus i skauen"?

Og hopp for all del rett uti vannet mellom steinene uten å sjekke dybden først.

Som vi lærte av trafikkampanjer på ung.skolen: DET ER IKKE TØFT Å VÆRE DØD!

• Liker 6
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er rett og slett trakassering, eller hva jeg skal si. De gir henne den cupcaken med masse kakeglasur på, fordi hun er.. småfeit og sånn..

Det var jo enda verre enn min oppfatning, som var at hun fikk en tom kakeeske.

Da skjønner jeg hvorfor de reagerer med å løpe etter dem!

Synd de ikke fikk tak i dem..

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo enda verre enn min oppfatning, som var at hun fikk en tom kakeeske.

Da skjønner jeg hvorfor de reagerer med å løpe etter dem!

Synd de ikke fikk tak i dem..

Det er kake i kakeesken, de har liksom en til overs. Så ser hun blonde jenta den gjengen på andre siden av gaten og smiler kjempelurt med det ene øyebrynet hevet. Så går hun bort og gir fra seg esken, og så kommer de løpende rundt hjørnet. Så hun mobber henne liksom "her, du er litt feit fra før, her er enda noe du kan kose deg med" om du skjønner? Min oppfatning i allefall, jeg liker ikke, og skjønner ikke den mobbescenen, hvorfor den er der.. Er det kult å plage andre, må man være ekkel med andre når man skal slå ut håret?

• Liker 3
Skrevet

Det med den andre jentegjengen har jeg også reagert på.. de får det jo til å virke som at det er helt greit å plage dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...