Gå til innhold

Silikon i brystene

Fremhevede innlegg

Gjest Guilty
Skrevet (endret)

Du bør virkelig ikke ta den avgjørelsen på grunnlag av hva andre mener. Det er et valg du må gjøre utifra hva du selv faktisk vil :) Det er tross alt du som må gå gjennom inngrepet og må leve med permanente endringer.

Endret av Guilty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste ett sted at det er kommet nyere typer vannproteser som ikke lenger er så skvulpende men som har en passe mjukhet mer som originale pupper. Kan være ett tips til deg

Skrevet

Du må vera 18 år, TS. Eg håpar verkeleg ikkje du vurderar det viss du er så ung! Vent nokre år, så skal du sjå sjølvtillita har vorte betre, og vips, så treng du ikkje kaste bort 20 000 på plastpuppar.

Gjest Ludovie
Skrevet

Hvis beveggrunnen din for å vurdere silikon i brystene er om menn (på KG eller ei) syn det er hot eller not, vel da er min anbefaling til deg krystallklar: Dropp det!

Utrolig enig.

Jeg synes for øvrig at det å ha små pupper på ingen måte er en god grunn for å operere inn implantater. Pupper endrer seg dessuten etterhvert som man blir eldre, så det kan godt være at de blir større med tiden - helt av seg selv. (Hvis man ser bort fra vektnedgang (eller -økning), har jeg til gode å høre om pupper som blir mindre med årene, mens jeg har sett mange eksempler på at de kan bli større.) Og så er det jo ofte slik at små pupper eldes penere enn store. Det er dessuten ikke BARE store eller middels pupper som er fint; små kan være dødsfint det også. Alt har sin sjarm.

Og, som Gorgonzola sier: IKKE ta en slik drastisk avgjørelse basert på hva et lite antall menn sier. :)

AnonymBruker
Skrevet

har silikon. b/c cup. hadde a fra før. De kjennes ikke ut som naturlige, mye hardere. Men de er nydelige. Ser at noen nevnte arrene her, lurer på om vedkommende har sett silikonpupper? Når arrene blir hvite er de så og si usynlige. De er også bare 2,5-3 cm lange å ligger i folden under brystet.

Om du vil ha større pupper så drit i hva andre måtte mene, jeg gjorde det for meg selv og har ikke angret ett sekund. Typen min elsker brystene mine, klarer knappest å holde fingrene unna! Han er klar over at jeg har silikon.

Men velg en fornuftig størrelse. Bimbo pupper er ikke fint.

Å TIL ALLE DERE SOM TROR ALLE SILIKON PUPPER ER BIMBO PUPPER så gjør litt mer research. Google feks.

Skrevet

Hvis beveggrunnen din for å vurdere silikon i brystene er om menn (på KG eller ei) syn det er hot eller not, vel da er min anbefaling til deg krystallklar: Dropp det!

Som regel tar jo kvinner plast i puppene fordi andre plastpuppekvinner gnåler om at det bare MÅ de gjøre...

Gjest Ludovie
Skrevet

Som regel tar jo kvinner plast i puppene fordi andre plastpuppekvinner gnåler om at det bare MÅ de gjøre...

Tror nok dessverre du har rett.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har ikke silikon i puppene, men hvis en dame vil operere inn det så er det opp til henne selv. Det er uansett ikke mitt problem eller min sak.

Skrevet

Jeg har tenkt på i lengre tid å ta silikon i brystene.

Det jeg lurer på er om det er hot or no for herrene her på KG? Noen erfaringer med kvinner med silikon? Føltes det naturlig?

Det er definitivt NOT. Det føles ikke naturlig, og når implantatene har vært der noen år, så er det gode muligheter for at det heller ikke ser naturlig ut, selv i de tilfellene der man bare har et lite implantat. De kan flytte på seg. Store implantater ser VELDIG unaturlig ut, og er ikke noe fint unntatt på bilder. Små naturlige bryster er etter min mening finere enn store kunstige, nær sagt uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste jente som faktisk ser bra ut med silikon. Den looken en får er ikke attraktiv. Har en på seg en genser slik at puppene ikke vises, så går det greit, men med en gang en tar på seg bikini og klær hvor puppene vises godt, så ser det (unnskyld uttrykket) helt jævlig ut. Har en venninne som har tatt silikon, hun har tatt veldig lite og en merker det ikke på størrelsen, men selv puppene ser harde ut og har ikke en naturlig form. Små og naturlige pupper er tusen ganger finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...