AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har tenkt på i lengre tid å ta silikon i brystene. Det jeg lurer på er om det er hot or no for herrene her på KG? Noen erfaringer med kvinner med silikon? Føltes det naturlig?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Hvor store har du fra før av, da? Jeg liker naturlige best, det er ikke til å legge skjul på .
Gjest JosefK78 Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Du må ikke ta silikon i brystene ut i fra hva en håndfull menn skriver på KG, du må ta silikon i brystene etter at du selv har tenkt gjennom det og selv valgt det fordu du vil ha det 1
G_25 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Personlig er jeg ikke fan av silikon. Jeg liker pupper naturlig uansett hvordan de ser ut, store eller små. Først og fremst liker jeg ikke silikon fordi den naturlig "duvingen" i puppene forsvinner. Med silikon blir de rare å ta på. Dessuten kan ofte følelsen i brystvortene forsvinne og da er det ikke noe kos å kose med de lenger heller. Arrene som blir er også en liten downer. Hvor stor er puppene dine nå da og hva er grunnen til at du vil legge deg under kniven? G25 Endret 23. mai 2012 av G_25 1
Gjest BM2 Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har tenkt på i lengre tid å ta silikon i brystene. Det jeg lurer på er om det er hot or no for herrene her på KG? Noen erfaringer med kvinner med silikon? Føltes det naturlig? Det er ikke hot, har erfaring, det hverken ser eller kjennes naturlig ut. Spesielt under knulling er plastpupper utrolig skuffende.
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Det er artig å se på, litt artig å leke med - men jeg foretrekker definitivt naturlige.
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Det er ikke hot, har erfaring, det hverken ser eller kjennes naturlig ut. Spesielt under knulling er plastpupper utrolig skuffende. De beveger seg jo så utrolig morsomt! Eller, det er kanskje mangelen på den naturlige bevegelsen, som er mest oppsiktsvekkende. Spesielt når hun ligger på rygg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har aldri hatt sex med noen som har silikon (eller noen med naturlige pupper, for den del), men jeg ser for med at det blir litt som en geleklump med litt for mye gelatin.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 BH-størrelsen min er i hvertfall 70 A/B, om det sier dere noe. Ble oppfordret av en eks til å ta silikon, men sa nei den gangen (selv om jeg faktisk hadde tenkt på det selv, men når han begynte å oppfordre, da kuttet jeg tanken på det) Nå som det er slutt, så føler jeg meg friere til å tenke ut tanken, og kanskje ta det ut i handling om å tya silikon i brystene. Men selvsagt, ingen bombo-bryster, nei.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 BH-størrelsen min er i hvertfall 70 A/B, om det sier dere noe. Ble oppfordret av en eks til å ta silikon, men sa nei den gangen (selv om jeg faktisk hadde tenkt på det selv, men når han begynte å oppfordre, da kuttet jeg tanken på det) Nå som det er slutt, så føler jeg meg friere til å tenke ut tanken, og kanskje ta det ut i handling om å tya silikon i brystene. Men selvsagt, ingen bimbo-bryster, nei. Skulle det stå. F* at man ikke får endre som AB:/
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 De beveger seg jo så utrolig morsomt! Eller, det er kanskje mangelen på den naturlige bevegelsen, som er mest oppsiktsvekkende. Spesielt når hun ligger på rygg. Joda, men meningen med silikon bør jo være at gutta får en turn on av brystene, som jenta tror at de IKKE hadde fått av hennes naturlige bryster. Da må du ikke synes at det er morsomt, ikke sånn at du begynnerå le i allefall, da er poenget borte Men hva skjer når hun ligger på rygg, beveger de seg ikke i det hele tatt?
Gjest imli Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 BH-størrelsen min er i hvertfall 70 A/B, om det sier dere noe. Ble oppfordret av en eks til å ta silikon, men sa nei den gangen (selv om jeg faktisk hadde tenkt på det selv, men når han begynte å oppfordre, da kuttet jeg tanken på det) Nå som det er slutt, så føler jeg meg friere til å tenke ut tanken, og kanskje ta det ut i handling om å tya silikon i brystene. Men selvsagt, ingen bombo-bryster, nei. Huff. Godt han er ein eks. Ikkje ta silikon ut i frå kva andre meiner, men ut i frå kva du sjølv meiner. Jobb med sjølvtillita di før du avgjer om du vil ha det eller ikkje.
Gjest JosefK78 Skrevet 23. mai 2012 #13 Skrevet 23. mai 2012 Ok min erfaring av silikon bryster (selv om ikke alle brystopererte bruker silikon) er at den ene dama hadde et par som så flotte ut, kjentes flotte og var flotte å leke med, den andre dama hadde et par som så flotte ut men var litt mer skuffende å leke med Jeg er en puppemann, jeg diskriminerer ikke silikonbryster, men om du har store naturlige pupper så er de magiske og det er ikke alltid like lett å få til med de som har fått sine operet inn Til slutt vil jeg si, it's not the size that matters it's what you do with them
Mann1986 Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 Pent med sine egne puppper også selv om de kan være små, de som har små passer ofte i små men store passer altid best på alle synes jeg. Jeg kan si hva jeg liker: Liker størst mulig og i tilleg ikke er av harde innplanter men mjukere slik at de vugger like lett som de store orginale pupper gjør fordi det ser natturlig ut. Jeg liker naturlighet, jeg tror mange andre menn liker de harde og sirkelrunde. tror menn liker litt forskjellig. Foresten da jeg kjørte hjem en dag fikk jeg øye på en jente som løp til bussen med store veldig hoppende pupper. Jeg blir jo helt trafikkfarlig av å se på, jeg kjører i vertfall ikke på denne jenta nei. At jeg kan bli så fascinert av noe så enkelt som bare pupper! Men husk: avgjør selv. Jeg tror noen menn liker bare små, noen liker bare stor, noen liker harde, og noen mjukere. Jeg oppfordrer til å avgjøre etter hva du selv liker best.
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 Joda, men meningen med silikon bør jo være at gutta får en turn on av brystene, som jenta tror at de IKKE hadde fått av hennes naturlige bryster. Da må du ikke synes at det er morsomt, ikke sånn at du begynnerå le i allefall, da er poenget borte Men hva skjer når hun ligger på rygg, beveger de seg ikke i det hele tatt? Vel, for min del er ikke silikonpupper en ekstra tenning i forhold til vanlige pupper. De beveger seg helt feil. De flyter ikke ut, på en måte. De er lokalisert på toppen.
Gjest Meridius Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Silikon ser som regel ikke bra ut og kjennes unaturlig ut. Jeg ville faktisk ha unngått å bli sammen med en dame om hun hadde silikon. Men så er jeg glad i pupper, liker både små og store 1
Aeternitas Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Jeg syns silikon er et alternativ for jenter som ikke har noen ting. Jeg kan forstå at det er tøft. Men jeg vil også si at små naturlige pupper er bedre enn silikon. Jeg har mange venner som har silikon og kjent på mange, og det er ikke godt! Heller naturlige og små enn "harde og større".
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har en venninne med silikon. Hun forteller at hun nesten ikke har følelse i brystvortene... Det er jo krise!! For meg har leking med brystvortene veldig mye å si ift. Tenning og orgasme ved sex. skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg...
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 Huff. Godt han er ein eks. Ikkje ta silikon ut i frå kva andre meiner, men ut i frå kva du sjølv meiner. Jobb med sjølvtillita di før du avgjer om du vil ha det eller ikkje. Jo, du har kanskje et poeng? For jeg lurer vel egentlig om det kan være eks'ens ord som "skurrer" i bakhodet, når jeg stadig tenker mer på å ta silikon. Jeg prøvde å tenke tilbake til tiden før ham og da tenkte jeg også allerede da å vurdere å ta silikon, men kanskje i noe mindre grad.. Og til slutt, et generelt spm: er det noen aldersgrense på å ta silikon? Er kanskje ikke gammel nok.
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. mai 2012 #20 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg har tenkt på i lengre tid å ta silikon i brystene. Det jeg lurer på er om det er hot or no for herrene her på KG? Noen erfaringer med kvinner med silikon? Føltes det naturlig? Hvis beveggrunnen din for å vurdere silikon i brystene er om menn (på KG eller ei) syn det er hot eller not, vel da er min anbefaling til deg krystallklar: Dropp det! Endret 23. mai 2012 av Gorgonzola 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå