Gå til innhold

Grethes dagbok

Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksamen er ferdig og om et par timer er kjæresten min her! Fire uker siden jeg så han - fytti som jeg gleder meg! Dagen har gått såååå sakte! :( Nå skal jeg lage middag, rydde og vaske på rommet og håpe at timene snegler seg avsted. I kveld blir det quiz på favorittutestedet mitt her i Trondheim med fine mennesker og ikke minst: MIN KJÆRE! :D Jeg er så glad nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uken har gått så altfor altfor fort! Etter eksamen levde jeg livet i to dager. Jeg gikk fra å ha liten tid til å ha to hele dager hvor jeg ikke skulle gjøre noe som helst. Gikk inn i post-eksamen-humør. Det humøret hvor du er sjeleglad for at du er ferdig og innser at du har tid til å gjøre akkurat hva du vil. Så jeg gjorde det.

Helgen som har vært hadde jeg besøk av min kjære! Det var så godt å se han igjen etter fire uker borte fra han. Vi hadde det veldig koselig med besøk hos kompiser og kvelder på byen. Og ikke minst kjærestekos på lørdag i sengen med hjemmelaget pizza, julebrus og Norges Herligste på Netflix.

I dag startet forelesningene igjen - ny modul! Denne blir litt enklere enn din forrige (håper jeg). Jeg gleder meg! Jeg ser lyst på livet, men føler meg litt viggo venneløs på skolen, siden min ene venninne ikke tar denne modulen nå. Typisk nok. Men men!

I morgen er det forelesningsfri og jeg har planer om å vaske klær, skrubbe ned hele rommet og kose meg med bøker. Håper dere får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER er smertene tilbake i fullt firsprang igjen. Å holde smertene borte holdt ikke en eneste syklus engang, kuren fungerte kun da jeg gikk på den....... Dritt......

Jaja, håper at jeg er bedre i morgen. Eksamen om 5 uker igjen. Jippiyay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, byen er oppskrytt. Spesielt i Trondheim. Vennegjengen og jeg (som traff hverandre da vi begynte på Lektor for fire år siden) er så godt som aldri ute, i så fall er det på kakebuffeten på Mormors :ler:

Så leit å høre at du har så mye plager! Husk at SiT også har noen helserefusjoner og slikt. Det kan være verdt å ta en titt på! De har også psykologer og slikt om du sliter med tungsinn til tider.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at Trondheim ikke har mange bra uteplasser å by på... Men jeg er veldig kresen da. Jeg liker Familien godt, men det er jo så fullt der, så orker aldri dra dit i helgene... Mormors er trivelig på dagen, altfor fullt på kvelden...

Jeg må ha fastlege på SiT for å kunne benytte meg av helsetilbudene deres. Jeg har byttet til en bra fastlege i Trondheim jeg ikke vil bytte fra :) Så da må jeg bare vente på NAV/Helfo...

Har vurdert å gå til studentprestene, egentlig. Typ når det stormer som verst. Jeg trenger ikke noe behandlingstilbud, bare en å gå til når det er ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...... nååå.... nå er jeg litt redd.

Jeg gikk jo på hormonkur, kunstig overgangsalder, i sommer/tidlig høst. Fikk beskjed av Ullevål om at jeg IKKE trengte å bruke prevensjon mens jeg gikk på denne kuren. Sååå... jeg gjorde ikke det.

NÅ derimot leser jeg på felleskatalogen at DET BURDE BENYTTES IKKE-HORMONELL PREVENSJON under behandling!!!!!!

GJETT HVA?!

Enda ikke fått mens - over EN MÅNED siden medisinen skulle vært ute av kroppen og systemet satt i gang på nytt!

Hva FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida! Vel, du får vel bare ta en test?

Håper det ordner seg!

Er på vei for å ta en test nå! Fy søren, jeg er så sur på Ullevål at jeg holder på å sprekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen, testet negativt så det var fint. Eller ikke? jeg er litt usikker. Men da vet jeg hvert fall hvor ståa er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han du elsker ikke lenger bryr seg om deg...... Når han du elsker presterer å slå opp med deg over FBCHAT...... han du har vært sammen med i ett jævla år. Han du har vært så seriøs med - han som har sagt at han vil at du skal flytte til hjembyen hans..........

Da.... da er det jævlig surt å ha en semesteroppgave som skal leveres inn i morgen som du ikke er ferdig med enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er livet ganske kjipt! Men det ser ut som om jeg skal klare å bli ferdig med oppgaven i kveld, og da har jeg tenkt å hygge meg. Får en venninne på besøk snart, det skal bli godt. Jeg er lei meg, samtidig som jeg er veldig glad på en måte. Han viste seg jo å være en drittsekk uten like, så på en måte deilig- for jeg vet at nå slipper jeg å utsette meg selv for den følelsesmessige berg og dalbane-turen igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kommer han med jakken min og legger den utenfor døren min i dag....

Så utrolig rart hvordan ting kan gå fra "jeg gleder meg så sykt til å se deg!" til "jeg vil ikke være sammen med deg lenger..." på kun en dag. Hvor er logikken i det? Har han bare faket og spilt med på forholdet vårt? I så fall hvor lenge? Hvor lenge har han tenkt på dette? Før eller etter han sa at han gledet seg til vi skulle flytte sammen? Før eller etter han sa til foreldrene sine at han virkelig skulle satse på oss, at han forventet at vi kom til å være sammen lenge?

Jeg skjønner absolutt ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig fint når du skal på fotballpub med gode venner, også løper du rett inn i eksen din.... ER DET MULIG. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...