Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja, babyer søler kanskje litt de :fnise:

Sprekt å gå hjem fra sykehuset. Regner med at det ikke var altfor langt kanskje :)

Ja, ihvertfall hvis man får gulpebaby! :daane:

Det var ikke så langt nei... Turen ville kanskje tatt 10-12 minutter til vanlig, men vi brukte en drøy halvtime.. ;) Var en smule sår et visst sted, for å si det sånn! :hoho:

Ha en finfin tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Innom for å hilse på og ønske en god tirsdag!

Du begynner virkelig å få ting på plass du, prøver selv å følge med på tilbud og tror jeg i tillegg satser på å handle alt på januarsalg (hmm, lurer litt på hva jeg skal gjøre hvis det viser seg at jeg ikke finner noe der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner sikkert masse på januarsalg, Fru_Hestehov :) Kommer til å handle resten der vi også.

Da er vogna i hus :hoppendeglad: Eller, i boden da. Jeg fikk ikke lov til å trille den ut av butikken eller hjem fra garasjen, det ville mannen gjøre. Han er søt da :rodmer: Vi kommer til å slåss om første trilleturen tror jeg :fnise: Det stod at vogna ikke skulle stå kaldt da, men den tåler vel å stå i boden. Får heller legge et teppe over den om det blir kjempekaldt :)

Ooooooog, i morgen er det 100 dager til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner sikkert masse på januarsalg, Fru_Hestehov :) Kommer til å handle resten der vi også.

Da er vogna i hus :hoppendeglad: Eller, i boden da. Jeg fikk ikke lov til å trille den ut av butikken eller hjem fra garasjen, det ville mannen gjøre. Han er søt da :rodmer: Vi kommer til å slåss om første trilleturen tror jeg :fnise: Det stod at vogna ikke skulle stå kaldt da, men den tåler vel å stå i boden. Får heller legge et teppe over den om det blir kjempekaldt :)

Ooooooog, i morgen er det 100 dager til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

vafforno!? tåler ikke vogna å fryse? :ler:

Mange lar jo vogna stå ute når den ikke brukes, og desuten så er det praktisk

å kunne ha mulighet til å bruke den til trilleturer i vinterhalvåret :lol:

Dette her høres merkelig ut Doh..

Gratulerer så mye med vogn og med 101 dager igjen! Jeg har aldri hørt om

noen andre enn deg som har så mye på plass såpass tidlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker å planlegge :sjenert: Men det eneste vi har kjøpt er vogn, reiseseng og tripptrappstol. Og en ulldress. Og så henta vi den senga hos broren min da. Men når det er salg klarer jeg ikke la være :)

Jeg har planlagt kakene til dåpen da :rodme: (litt glad i å bake ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, hvem pokker er det som ringer folk kvart over ti på kvelden for å høre om de kan komme en tur til helgen??? (Svaret er selvfølgelig min sosialantenneløse far) Vi hadde lagt oss litt over halv ti fordi begge var dødsslitne, men trodde det hadde skjedd noe siden han ALDRI ringer og man ikke ringer folk så sent så tok jo tlf.Men neida! Fikk en time mindre søvn i natt pga det. Takk, pappa! :sinna:

Men i dag er det 100 dager til termin :strix: Og jeg er 26 uker på vei. Tida flyyyyyyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

100 dager, det kommer til å rase av sted!

Lydløsfunksjonen er uvurderlig. Ikke minst når babyen kommer ut, så det er bare å begynne å øve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Så hyggelig at faren din tok inisiativ til å møtes, men enig i at det var et litt småteit tidspunkt å forhøre seg om det på! Det burde ikke ha vært så vanskelig å ha ringt ett par timer før- kanskje det kom som et spontant innfall- "oohhhh, jeg MÅ ringe Doh !! møtes i helgen!!" :lol:

100 dager igjen!! :bolledeig:

Det kommer til å gå suuuusende fort! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, jeg tror han bare tok initiativ for å slippe å høre på klagingen til farmor. Jeg kjenner at jeg ikke gleder, eller bryr meg noe særlig, til han skal komme.

I natt var lydløsfunksjonen på :) Skal ikke ha noen telefoner som vekker baby når den tid kommer. Da kommer mannen til å få beskjed om å slå av lyden også :) Var og kjøpte noen sengesett på Barnas Hus i går. Ble fire stk, ett med elefanter, ett med stjerner og to med ugler(elsker ugler) :) Ble ikke noen lyseblå det står Prins på. Jeg er ikke rosablogger-mamma :fnise: Ble tre bodyer på KappAhl også, de hadde 3 for 2 på hele butikken. Ble en med ugler der også gitt :ler:

Nå er det bare to arbeidsdager igjen før helg, og da er det to uker til juleferie :hoppendeglad: Nesten et år siden jeg hadde mer enn tre dager fri fra jobb så gleeeeeder meg :) Kan ikke bli sagt mange nok ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nesevisa

Åh, de sengesettene på Barnas hus er så fine! Siklet veldig på både det med ugler og elefanter her om dagen, men vi arver en god del sånt når vi er hjemme i juleferien - så jeg har lovet meg selv å utsette eventuelle innkjøp til nyåret... Men jeg depper ikke hvis vi får litt lite sengetøy, for det er så mye fiiiint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å gjøre unna litt gode kjøp underveis syns jeg :Nikke: så kan man spre kjøpegleden :lur:

Var den ugle bodyen fra newbie? De har så mye fint syns jeg :hjerte: satser på et senere salg med lignende tilbud. De har ikke kappahl her :sukk:

Hvilke kaker skal du bake? Jeg er også veldig glad i kakebaking :sjenert:... Og særlig å kunne pynte litt kreativt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...