Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer- både med god pris og å ha det unnagjort! :blomst:

Takk :) Vi er veldig fornøyde med prisen, raskt salg og kjøperne. De var veldig hyggelige og tror de kommer til å trives her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, advokaten som selger nabohuset hadde ringt megleren vår og lurt på hva i all verden som hadde skjedd siden vår ble solgt etter under tre dager ute på markedet :fnise: Riktig pris og gode bilder gjør mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gratulerer med hussalg, da! :strix: Og at ungen synes det er ganske ok å sove på eget rom er jo ikke feil det heller! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Flytter i slutten av juni, så fortsatt en stund til.

I går åpnet vi en flaske rødvin for å feire hussalget. Drakk nesten to glass og kjenner det godt i dag. Er jo 1,5 år siden jeg drakk så mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er deg vel unt!

Hvordan går nettene? Vår sov gjennom hele natten, til vekkerklokka ringte. Fantastisk (vi er ikke bortskjemt på det området)! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettene hår ganske bra. Lillemann våkna klokka ti og klokka ett i natt, men sovner etter et par minutter når mannen går inn og bysser. Så jeg får jo helt fri på nettene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, natt til i går sov jeg sju timer sammenhengende :bolledeig: Han våkner bare en gang i løpet av natta, det er veldig deilig. Spesielt siden vi begynte for fem dager siden. Hvordan pleier din å sove? Og hvor gammel er h*n igjen? Klarer ikke holde oversikt over alle ungene her inne på KG lenger :fnise:

Pilatesen gikk ikke så bra i dag. Lillemann ble vekket av vekkerklokka til mannen (må si til han at han ikke kan slumre tre-fire ganger) så han har vært kjempefrynsete i hele dag. Så da jeg klarte å dunke borti han startet det et sutre- og grinemaraton uten like. Ble ikke mye trening på meg i dag for å si det sånn. Hun som har det var imponert over at jeg ikke bare gikk :ler: Han pleier jo å kose seg masse, i dag hadde han det gøy i kanskje fem minutter. Får ta litt egentrening i løpet av uka (haha, det har jeg sagt før), og så satser vi på at det går bedre neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 11 måneder. Har vært mye tull med nettene de siste månedene pga. tenner og sykdom, så vi priser oss lykkelige når ho (og vi) får sovet godt. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Flytter i slutten av juni, så fortsatt en stund til.

I går åpnet vi en flaske rødvin for å feire hussalget. Drakk nesten to glass og kjenner det godt i dag. Er jo 1,5 år siden jeg drakk så mye :fnise:

Hehe. Må si jeg se frem til å ta meg en god rom og cola med isbiter....om 1 1/2 års tid!!! Geez...ser for meg at det kommer til å få meg til å spinne :P Endret av me2u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjør man når lillemann plutselig ikke vil sove på natta lenger? Andre natta på rad han har en lang våkenperiode. Er selvfølgelig masse grining, spesielt når mannen er der inne, men han er også helt lys våken. Er det best å stå opp med han litt til han blir trøtt igjen eller skal man liksom gjøre det kjedelig å være våken? Mannen blir jo kjempefrustrert og har allerede "trua" med å sette lillemann på sovemedisiner, noe som selvfølgelig er totalt uaktuelt. Da tar jeg heller all nattevåk selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legger han seg for kvelden, og hvordan er dagsovinga? Så en eller annen søvnekspert for en stund siden som sa at hvis ungene våkna og holdt leven i 2-3-tida hver natt, så kunne det være fordi de var overtrøtte da de la seg for kvelden.

Jeg hadde nok holdt en knapp på at natta skulle være så kjedelig som mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke vært trøtt når han har lagt seg de siste dagene, i går endte det med at han sovna ti på ni. Våkner likevel klokka seks og sovner ikke om han får pupp engang. Vanligvis har han sovet klokka elleve og tre på dagen, nå har det blitt en dupp ekstra og så sover han litt lenger på den ene duppen. Egentlig har all soving forandret seg. Han er forresten snørrete og hoster, håper egentlig det er grunnen.

I går natt putta jeg han i bæreselen, i natt ble jeg dårlig så mannen måtte ta han. Så etter to timer med hyling sovnet han. Og våknet da en time senere. I dag får han ikke lov å sove etter tre, kanskje det hjelper på legginga hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...